Miks mulle tuli paha mieli, kun heräsin yöllä siihen että mies runkkaa

  • Viestiketjun aloittaja laamatti
  • Ensimmäinen viesti
"Aikku"
Tämä on vähän kuin minun tarina, tänä vuonna olen saanut seksiä kerran, muutoin mies tumputtaa lähes joka ilta. Lopettaa tai menee muualle jatkamaan, kun siihen herään tai tulen myöhemmin nukkumaan. Viime vuonna meillä oli seksiä kerran. Kunnon seksiä on ollut about 5 vuotta sitten.
Varmaan olet kuitenkin miehellä tästä maininnut? Pitäisi ainakin!
Minä alkaisin jo tuosta mainitsemaan, vihjailemaan että pitää hakea seksi muualta kun oma mies ei pysty. Runkkaileen vaan. Koittaisin käydä miehen itsetunnolle.
Voisin jopa heittää jossain kaveriporukassa jonkun epämääräisen vihjailevan heiton seksin puutteesta. Sen verran tuollainen ottaisi päähän.
 
Sanoinko jossain niin, että maailma pyörii kyrvän tai minkään muunkaan yhden asian ympärillä?

Sinullako ei oikein leikkaa? Miksi miehen kyrpään liittyvät toiminnot pitäisi pyöriä vain sen yhden tortun ympärillä? Eikö miehellä ole oikeutta omaan itseensä koska Sinun Pillu on 100m lähempänä?

Auto hommassa ihan sama, jos miehellä oli varaa autoon niin OK. Ei kai hän kieltänyt naistaan ostamassa itselleen autoa? Pitää jokaiseen asiaan kysyä lupa aikuisenakin? Kuinka monta kertaa täällä eletään?
Sanoit että maailma pyörii pillunkatotelineillä vain sen pillunsa ympärillä. Totesin että ihan siinä samassa missä kyrvänkantotelineillä samassa asiassa.

Sinulla ei leikkaa, en ole missään vaiheessa sanonut että miehellä ei ole oikeutta omaan kyrpäänsä, päin vastoin. Älä sekoita sitä tähän että kritisoin sinun sanomisiasi. ;)

Siinähän se taikasana tuli, JOS on varaa autoon. Missään ei todettu että mies käytti vain omia rahojaan yms., joten älä oleta että kyrpä antaa oikeuden käyttää perheen rahoja (siinä vaiheessa kun se kyrpä menee naimisiin ja hankkii lapsia hänelle napsahtaa elatusvelvollisuus, mikä tarkoittaa sitä että hänen on elätettävä perheensä, eikä siis kuluttaa rahojaan/perheen rahoja vain itseensä miten tykkää) kysymättä toiselta lainvoimaiselta osapuolelta että onko asia ok. Myöhemminhän kävi ilmi että asia oli hyvä asia ja kaikki meni hyvin.

Olikos vielä jotain? ;)
 
[QUOTE="blaah";29634612]No tuossa varmaan pointtina se, että miksi tumputtaa jos on pillu vieressä?
Miksi mies haluaa ennemmin vetää käteen, kuin saada sitä ihan aitoa ja oikeaa pesää?

Itselleni itsetyydytys on ainakin tavallaan seksin korvike, sata kertaa mieluummin mä seksiä harrastaisin jos olisi siihen mahdollisuus[/QUOTE]

Ei ollut tämä minulla pointtina sanomassani.
 
Vierasmiess
Siinähän se taikasana tuli, JOS on varaa autoon. Missään ei todettu että mies käytti vain omia rahojaan yms., joten älä oleta että kyrpä antaa oikeuden käyttää perheen rahoja (siinä vaiheessa kun se kyrpä menee naimisiin ja hankkii lapsia hänelle napsahtaa elatusvelvollisuus, mikä tarkoittaa sitä että hänen on elätettävä perheensä, eikä siis kuluttaa rahojaan/perheen rahoja vain itseensä miten tykkää) kysymättä toiselta lainvoimaiselta osapuolelta että onko asia ok. Myöhemminhän kävi ilmi että asia oli hyvä asia ja kaikki meni hyvin.

Olikos vielä jotain? ;)
Missään ei kyllä todettu, että miehellä ei olisi siihen varaa ja oikeutta. Joten omia arvailujasi tuommoiset.
 
"Mie vaan"
[QUOTE="Aikku";29635083]Varmaan olet kuitenkin miehellä tästä maininnut? Pitäisi ainakin!
Minä alkaisin jo tuosta mainitsemaan, vihjailemaan että pitää hakea seksi muualta kun oma mies ei pysty. Runkkaileen vaan. Koittaisin käydä miehen itsetunnolle.
Voisin jopa heittää jossain kaveriporukassa jonkun epämääräisen vihjailevan heiton seksin puutteesta. Sen verran tuollainen ottaisi päähän.[/QUOTE]

Arvaa vaan montako kertaa olen kysynyt, että mikä minussa on vikana, kun en kelpaa ja miksi ei käänny puoleeni, kun alkaa panettaa, vastaus on, ei mikään ja en tiedä....

Ja Vaimo-Rakkaalle vastaus, että kaikesta huolimatta rakastan tuota miestä
 
Vierasmiess
[QUOTE="hohhoh";29635155]Vittu sä oot kyllä tyhmä :O[/QUOTE]

Nyt meni kyllä ohitse!

Tarkoititko, että tietenkin mies teki typerästi ja oletettavasti hänellä ei ollut tuohon varaa?
Vai oliko liian julmaa ostaa auto kysymättä asiaa ns. Hallitukselta?
 
...Siinähän se taikasana tuli, JOS on varaa autoon. Missään ei todettu että mies käytti vain omia rahojaan yms., joten älä oleta että kyrpä antaa oikeuden käyttää perheen rahoja (siinä vaiheessa kun se kyrpä menee naimisiin ja hankkii lapsia hänelle napsahtaa elatusvelvollisuus, mikä tarkoittaa sitä että hänen on elätettävä perheensä...
kyrpä antaa oikeuden ja velvollisuuden ajatella myös omilla avoilla

elatustehtävän toteutumista ei tartte kysyä naiselta vaan sen voi mies todeta ihan itse että onko asia hoidossa vai ei
 
"hohhoh"
Nyt meni kyllä ohitse!

Tarkoititko, että tietenkin mies teki typerästi ja oletettavasti hänellä ei ollut tuohon varaa?
Vai oliko liian julmaa ostaa auto kysymättä asiaa ns. Hallitukselta?
No yleensä yhteisessä taloudessa ei mennä ostelemaan mitään autoja ilman, että asiasta on keskusteltu sen toisenkin osapuolen kanssa johon tuo rahanmenetys myös vaikuttaa. HEILLÄ saattoikin olla autoon varaa, nimenomaan HEILLÄ, ei pelkästään miehellä.
Eri asia on, jos pariskunnalla on selkeästi omat rahat ja kaikki maksetaan puoliksi, kirjoittajan tuohtumuksesta saattoi kuitenkin päätellä, että ne rahat ovat yhteiset.
 
"Kyllikki"
[QUOTE="aloittaja";29634437]

Selvästi runkkasi ja saikin, mutta mihin ihmeeseen se ne spermat tunki kun jäi vain nukkumaan sen jälkeen?[/QUOTE]

Nussi nyrkkiinsä ja ryyppäsi suuhunsa...
 
Vierasmiess
[QUOTE="hohhoh";29635259]No yleensä yhteisessä taloudessa ei mennä ostelemaan mitään autoja ilman, että asiasta on keskusteltu sen toisenkin osapuolen kanssa johon tuo rahanmenetys myös vaikuttaa. HEILLÄ saattoikin olla autoon varaa, nimenomaan HEILLÄ, ei pelkästään miehellä.
Eri asia on, jos pariskunnalla on selkeästi omat rahat ja kaikki maksetaan puoliksi, kirjoittajan tuohtumuksesta saattoi kuitenkin päätellä, että ne rahat ovat yhteiset.[/QUOTE]

Miten niin yleensä? Tiedätkö sä muiden talouksista enemmänkin?

Minusta ainakin hyvin solidaarista on, että kumpikin osallistuu perheen talousasioihin ja se mitä jää ylitse on _omaa_. Sen voi käyttää juuri niinkuin haluaa ja on todellakin elämän kuluttamista jos akalta pitäisi jotain lupia kysellä ostokseen x.
 
"hohhoh"
Miten niin yleensä? Tiedätkö sä muiden talouksista enemmänkin?

Minusta ainakin hyvin solidaarista on, että kumpikin osallistuu perheen talousasioihin ja se mitä jää ylitse on _omaa_. Sen voi käyttää juuri niinkuin haluaa ja on todellakin elämän kuluttamista jos akalta pitäisi jotain lupia kysellä ostokseen x.
Edelleenkin oot ihan vitun tyhmä, SINUSTA!!!! Jos on YHTEINEN talous ja YHTEISET rahat niin SINUN MIELESTÄSI jutuilla ei ole mitään merkitystä.
En minäkään mene tuhlaamaan MEIDÄN rahoja ja osta itelleni kymppitonnin tissejä. Ei kävisi mielessäkään ostaa mitään kalliimpaa keskustelematta ensin miehen kanssa. Niillä ylimenevillä rahoilla kun voi olla oikeasti muutakin käyttöä kuin MINUN tissit. Elämä ei aina ole minäminäminä, tiesitkö?
 
"diana"
Miten niin yleensä? Tiedätkö sä muiden talouksista enemmänkin?

Minusta ainakin hyvin solidaarista on, että kumpikin osallistuu perheen talousasioihin ja se mitä jää ylitse on _omaa_. Sen voi käyttää juuri niinkuin haluaa ja on todellakin elämän kuluttamista jos akalta pitäisi jotain lupia kysellä ostokseen x.
Meinaatko että sun akka ei antais lupaa? ;)
 
Vierassss
Mua ainakin ällöttää iltaisin kun mä tulen nukkumaan, niin haistan miehen kädestä, että se on kopeloinut itseään. Taas. Varmaan joka ikinen ilta. Yritänkin tulla nukkumaan vasta kun še on jo nukahtanut. En tajua tuota itsensä kopeloimista ja hipelöimistä.
 
justjoo
Mitä pahaa runkkaamisessa on? Tietty olisi voinut tehdä sen vaikka vessassa. Vaikka seksiä olisi paljon, voi runkata, kun ajatus tulevasta kiihottaa. Ei ihme, että väittää, ettei runkkaa, kun vedät herneen versoineen nenääsi. Eli ehkä haaveili aamusta ja kiihottui, so what?
 
SaimaHarmaja
Huhhuh! Kylläpä maailma on täynnä kaikenmaailman runkkaajia ja runkkauksen vastustajia. Kaikkein paras taitaa olla, kun pidän itse huolen omista runkkaamisistani ja ilolla katselen vieressä, silloin, kun pääsen miehen runkkausta seuraamaan. Ota ap joskus siitä miehen toimituksesta kuva, niin saat sitä kuvaa katsella sitten, kun on sellainen mielentila, että sitä on kiva katsella :)
 
kyrpä antaa oikeuden ja velvollisuuden ajatella myös omilla avoilla

elatustehtävän toteutumista ei tartte kysyä naiselta vaan sen voi mies todeta ihan itse että onko asia hoidossa vai ei
Monella kyrvällä se vaan on enemmän kuin hiukan hakusessa se että missä menee omien ja koko perheen rahojen rajat.

Ja kyllä, sinäkään kyrpäseni et varmasti osta yhtäkään paria tonnia arvokkaampaa autoa keskustelematta siitä perheen toisen aikuisen osapuolen kanssa. Et vaikka kuinka väittäisitkin toista. :)
 
Monella kyrvällä se vaan on enemmän kuin hiukan hakusessa se että missä menee omien ja koko perheen rahojen rajat.

Ja kyllä, sinäkään kyrpäseni et varmasti osta yhtäkään paria tonnia arvokkaampaa autoa keskustelematta siitä perheen toisen aikuisen osapuolen kanssa. Et vaikka kuinka väittäisitkin toista. :)
en ole koskaan yrittänytkään kiistää ettenkö olisi tukevasti tussun alla
 
voi apua
En kyllä näe asiassa mtn ongelmaa,itsetyydytys on täysin normaalia,terveellista ja kivaa!Olen pari kertaa yllättänyt mieheni suihkusta kyseisissä hommissa ja kysäissyt vain että tulenko mukaan:D Ei se vehje käyttämällä kulu!Itsekkin harrastan usemman kerran viikossa ihan vain koska siitä tulee hyvä olo,silti haluan miestäni ihan huluna!
 

Yhteistyössä