Uusi kotimainen sarja; Mustat lesket

• Viestiketjun aloittaja mnbcx
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
[QUOTE="zxc";29632162]mutta onko siinä nyt idea, ett ne naiset yrittvät tappaa miehiä ja lopulta onnistuivat? mitä mielenkintoista siinä on? :D[/QUOTE]

tappaa omat miehensä

idea on
[QUOTE="zxc";29632162]mutta onko siinä nyt idea, ett ne naiset yrittvät tappaa miehiä ja lopulta onnistuivat? mitä mielenkintoista siinä on? :D[/QUOTE]

menee minun käsittääkseni jotenkin näin;
naisilla on kuspäiset miehet, ja he hankkiutuvat heistä eroon lopullisesti yksissä tuumin, miehillä on ollut jotain hämärä busineksiä jotka sitten vaikuttavat jotenkin myös näihin naisiin, taisivat löytyy tukottain rahaa jne....

ggggr
Alkuperäinen kirjoittaja kävi mielessä;29632191:
Kävi mielessä ajatus, että kuinkahan toi idea toimisi niin päin, jos sarjassa olisikin kolme MIESTÄ, jotka murhaisivat vaimonsa?
Varmasti ihan hyvin toimisi, eiköhän samanlainen asetelma ole ihan realistinen, tämä maa on täynnä kaameita naisia, joten niistä voisi sitten päästä eroon murhaamalla.

hmm...
Tavallaan tuollainen "vaimo murhaa miehensä"-teema on aika yleinen ja paljon kulutettu sarjoissa ja kirjoissa. Tai intohimorikokset ylipäänsä.

Toisaalta, menisikö se sitten mauttomaksi ja sairaaksi jos tehtäisiin sarja jossa murhautettaisiin joku lähisukulainen, tyyliin oma lapsi? Tai omat vanhemmat? Onko puoliso tai rakastaja sillä lailla "soveliain" vaihtoehto, kun ei satu olemaan murhaajan verisukulainen?

Mitä ajattelette tästä mun levottomasta pohdiskelusta? :snotty:

Tavallaan tuollainen "vaimo murhaa miehensä"-teema on aika yleinen ja paljon kulutettu sarjoissa ja kirjoissa. Tai intohimorikokset ylipäänsä.

Toisaalta, menisikö se sitten mauttomaksi ja sairaaksi jos tehtäisiin sarja jossa murhautettaisiin joku lähisukulainen, tyyliin oma lapsi? Tai omat vanhemmat? Onko puoliso tai rakastaja sillä lailla "soveliain" vaihtoehto, kun ei satu olemaan murhaajan verisukulainen?

Mitä ajattelette tästä mun levottomasta pohdiskelusta? :snotty:
Se että vaimo tappaa miehensä, ei tee siitä INTOHIMOrikosta. Motiivinahan voi olla vaikka raha

Yhteistyössä