Kenellä on ekan plussan jälkeen mennyt raskaus hyvin loppuun asti?

• Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
"hippuli"
Esikoisesta meni :)

Toista yrittäessä tullut kaksi plussaa ja kaksi keskenmenoa. Sanoisin kuitenkin, että asiaa on aika turha murehtia etukäteen. Kun ei siihen voi vaikuttaa mitenkään.

"vieras."
Ensimmäiset viisi raskautta menivät alusta loppuun saakka oppikirjamaisen kauniisti. Vasta kun aloimme yrittämään pikkukuutosta, koin keskenmenon, mutta kuukauden päästä kohdun tyhjentämisestä raskauduin uudelleen. Nyt menossa jo rv. 32+3

o/ Kaksi plussaa, kaksi tervettä lasta. Itsekin olin kamala stressaaja sekä raskausaikana että vauva-aikana, mutta turhaa se kai on, kun ei siihen meneekö asiat hyvin vai ei oikein itse pysty vaikuttamaan (ainakaan määräänsä enempää). Mutta eipä sitä huolta kai pysty välttämään, kun niin tärkeästä asiasta kyse. :) Ja todennäköisyydet taitaa olla sen puolella että alkanut raskaus etenee terveeseen lapseen.

"2+2"
[QUOTE="2+2";29632370]2x plussa ja kaksi tervettä lasta :)[/QUOTE]

Niin ja raskaudet sujuneet hyvin ja laskettuna aikana molemmat syntyneet. Normaali synnytys molemmilla kerroilla.

juurakko
Oon aina tehnyt raskaustestin,( jos olen tehnyt) vasta sitten, kun menkat oikeesti myöhässä päiviä/vkon tai 2. Kaikki on mennyt hienosti loppuun asti En oikein tajua tätä nykyajan menoa, että testiin pissitään suunnilleen kolme tuntia "yhtymisen" jälkeen, ja sen jälkeen monta kertaa päivässä ja itketään, kun menikin kesken, vaikkei menkkojen olisi edes pitänyt vielä alkaa.. Hullujen hommaa..

Yhteistyössä