The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koirat on ihania, varsinkin dobberit.:heart:

Onpa käynyt mielessä että jospa sellaisen vielä joskus ottais.
Meillä tuli toimeen muidenkin eläinten kanssa, jopa kaverin kanin.:)
Jos hyvin käy, ettei ole mikään pollavikainen, se kyllä toimii kuin ajatus.:heart:
Pollavikaiset koirat on hirveen harvinaisia. Toi vika on käytännössä aina talutushihnan toises päässä. Siis sen hihnan joka on oikeesti turha. Todennäköisempää on saada koira jonka luopumisesta seuraa suuri suru joko allergian tai koiran lonkkavian vuoksi.

Tol isolla puolella on toisinaan surkuhupaisiakin ketjuja aiheesta " mikä koira sopii lapsiperheeseen?". Oikee vastaus on kaikki. Jos reunaehdot täyttyy, niin semmoista koiraa ei o joka ei olis lapsimyönteinen tai kielteinen.

Mut jos tahtoo sylikoiran, niin sit ei kande ottaa laumanvartijaa.

Mä tulen ottamaan kaks dobberia. Ulosottomies pelätköön, mut Rontti ja Renttu tietää et mun tulevat lapsenlapseni ovat mulle niin rakkaita, et tommoiset mitättömät käskyvaltasuhteet on kertanuolaisulla hoidettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29629466:
Ihmettelen, että miten nyt on jo sunnuntai ilta ja aamulla pitää taas töihin kömpiä. Mihin nämä viikonloput oikein katoaa :O. Mitäs siulle kuuluu?
Niin tuntuu päivät ja viikot vaan hujahtavan ohi. Samaa miekin oon ihmetelly.

Ei mulle mitään ihmeitä kuulu, samaa vanhaa :)

Kuntouttavaa työtoimintaa jatketaan taas maaliskuun lopulla, tykkään kovasti ja huuhti tai toukokuussa jatketaan lapsettomuushoitoja, meillä oli parin kuukauden hoitotauko.
Alkaa pikku hiljaa helpottamaan äidinkin kuolema, elämä voittaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Niin tuntuu päivät ja viikot vaan hujahtavan ohi. Samaa miekin oon ihmetelly.

Ei mulle mitään ihmeitä kuulu, samaa vanhaa :)

Kuntouttavaa työtoimintaa jatketaan taas maaliskuun lopulla, tykkään kovasti ja huuhti tai toukokuussa jatketaan lapsettomuushoitoja, meillä oli parin kuukauden hoitotauko.
Alkaa pikku hiljaa helpottamaan äidinkin kuolema, elämä voittaa. :)
Hyvä, että pahimman surun yli olette päässeet :hug:. Elämällä on uskomaton kantava voima vaikeittenkin asioiden yli. Peukut pidetään taas pystyssä hoitojen onnistumiselle :).
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29629509:
: / vaikee sanoa. Joskus nuo taudit on niin pirun sitkeitä. Oman voinnin mukaan ratkaiset kumpaan osoitteeseen suuntaat :hug:.
No, ehkä kattelen aamulla miltä tuntuu. Nyt taitaa kutsua viel parveke ja sen jälkeen tuun takas sänkyyn mut jätän koneen pois.
 
Niin tuntuu päivät ja viikot vaan hujahtavan ohi. Samaa miekin oon ihmetelly.

Ei mulle mitään ihmeitä kuulu, samaa vanhaa :)

Kuntouttavaa työtoimintaa jatketaan taas maaliskuun lopulla, tykkään kovasti ja huuhti tai toukokuussa jatketaan lapsettomuushoitoja, meillä oli parin kuukauden hoitotauko.
Alkaa pikku hiljaa helpottamaan äidinkin kuolema, elämä voittaa. :)

:hug: oikein elämän voittoisasti kannatelevaa kevättä sinulle. Sellaista ilon, valon ja toivon täyteistä ja toivottavasti vielä tulevaisuudessa iloisten vauvauutisten täyttämiä.
 
Pollavikaiset koirat on hirveen harvinaisia. Toi vika on käytännössä aina talutushihnan toises päässä. Siis sen hihnan joka on oikeesti turha. Todennäköisempää on saada koira jonka luopumisesta seuraa suuri suru joko allergian tai koiran lonkkavian vuoksi.

Tol isolla puolella on toisinaan surkuhupaisiakin ketjuja aiheesta " mikä koira sopii lapsiperheeseen?". Oikee vastaus on kaikki. Jos reunaehdot täyttyy, niin semmoista koiraa ei o joka ei olis lapsimyönteinen tai kielteinen.

Mut jos tahtoo sylikoiran, niin sit ei kande ottaa laumanvartijaa.

Mä tulen ottamaan kaks dobberia. Ulosottomies pelätköön, mut Rontti ja Renttu tietää et mun tulevat lapsenlapseni ovat mulle niin rakkaita, et tommoiset mitättömät käskyvaltasuhteet on kertanuolaisulla hoidettu.
Meillä anopille sattui ihan oikeasti pollavikainen koira, alkoi ihan yllättäen murista ja pureman emäntäänsä. Ensin sai silitellä rauhassa ja oli lempeä ja sitten yhtäkkiä tarras hampailla käteen, sama nukkuessa, saattoi yhäkkiä ilman syytä hyökätä vaikka jalan kimppuun.
Koiran silmät ja ilmekkin muuttui ihan yllättäen, kun hyökkäsi.
 
Meillä anopille sattui ihan oikeasti pollavikainen koira, alkoi ihan yllättäen murista ja pureman emäntäänsä. Ensin sai silitellä rauhassa ja oli lempeä ja sitten yhtäkkiä tarras hampailla käteen, sama nukkuessa, saattoi yhäkkiä ilman syytä hyökätä vaikka jalan kimppuun.
Koiran silmät ja ilmekkin muuttui ihan yllättäen, kun hyökkäsi.
Asiaa tietämäti tautia vois eppäillä.

Terve koira ei pure päällikköään. Tai ainakaan ruokkivaa kättä.
 
Pollavikaiset koirat on hirveen harvinaisia. Toi vika on käytännössä aina talutushihnan toises päässä. Siis sen hihnan joka on oikeesti turha. Todennäköisempää on saada koira jonka luopumisesta seuraa suuri suru joko allergian tai koiran lonkkavian vuoksi.

Tol isolla puolella on toisinaan surkuhupaisiakin ketjuja aiheesta " mikä koira sopii lapsiperheeseen?". Oikee vastaus on kaikki. Jos reunaehdot täyttyy, niin semmoista koiraa ei o joka ei olis lapsimyönteinen tai kielteinen.

Mut jos tahtoo sylikoiran, niin sit ei kande ottaa laumanvartijaa.

Mä tulen ottamaan kaks dobberia. Ulosottomies pelätköön, mut Rontti ja Renttu tietää et mun tulevat lapsenlapseni ovat mulle niin rakkaita, et tommoiset mitättömät käskyvaltasuhteet on kertanuolaisulla hoidettu.
Kaks toopea onkin parempi kuin yks.:D:heart:

Eikös sulla ollut joskus koira? Vai muistankohan väärin...


Mitä tahansa rotua ei ikävä kyllä voi suositella nykyään millekään perheelle. Sikäli mikäli haluaa terveen koiran.

Rotua harkitessa tulis myöskin ottaa huomioon että mitä sen koiran kanssa aikoo tehdä. En todellakaan lähtis suosittelemaan jotain tiettyä käyttökoiraa perheelle jossa koira ei millään tavoin pääse toteuttamaan itseään...jne jne..

Jostakin kai se tiedustelu kannattaa aloittaa, miksei palstalta.:D
Parempi että ottavat selvää, ennen kuin hommaavat koiran joka ei heidän tarpeisiin sovikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29629627:
Alkaa väsy iskemään täälläkin. Hyvää yötä :kiss:.
Hattaran kuvia peipe.:kiss:

Ja kaikille muillekin nukkumaan menijöille, hattaran kuvat sinnekin.:kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä