Ei jumalauta! HAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH!Maailma on menossa hullunpaan siihen ja juuri niin on ennustettu Raamatussa ja asiat tapahtuvat sen mukaan.
2012 jälkeen on suhteellisen laaja käsite... Hyvä ennustaja petaa itselleen kaikki mahdollisuudet sanoa mitäs minä sanoin.Tämä sama mun äitikin sano ja se tuntenut yhden ennustajan joka ennusti juuri 2012 jälkeen kolmatta maailmansota, en tiedä onko totta, mutta jo alkaa vaikuttaa siltä
Onko tämä oikeasti hauska? :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29627731:
onOnko tämä oikeasti hauska? :O
Eli naurat kun ihmiset siellä kuolee, koska haluavat parempaa ulevaisuutta lapsille?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29627922:
Putin pelastaisi Suomen mamuilta ja viherpunikeilta!sitte kun Putinin nimittämä kenraalikuvernööri alkaa virkakautensa niin se ensitöikseen lopettaa mamuhyysäksen ja lähettää ne takas Afrikkaan
ryssä ei ala joutilaita elättämään
totta, Putinin Suomessa ei viherpiiperöillä olis mitään sananvaltaaPutin pelastaisi Suomen mamuilta ja viherpunikeilta!
Tähän voisi vielä lisätä "fidulidii" ja nakata niskojaan. Jos joku on katsonut sellaisen laatuelokuvan kuin Tuulen viemää.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästyttää jo;29627695:Minua ainakin jo kyllästyttää etenkin noiden iltalehtien lietsonta. Mustalla värillä täytetään sivut ja tarkoituksella aiheutetaan ihmisiin paniikkia ja huonoa mielialaa.
Nostradamuskin oli aika kova ukko ennustelemaan:Tämä sama mun äitikin sano ja se tuntenut yhden ennustajan joka ennusti juuri 2012 jälkeen kolmatta maailmansota, en tiedä onko totta, mutta jo alkaa vaikuttaa siltä
Äiti sen kuuli noin 40v sitten yhdeltä ennustajalta että 2012 jälkeen se alkaa, mutta se on sitten sellainen sota että aikamoinen putsaus tapahdu, en tiedä niin kuin sanoin pitääkö uskoa vai eiNostradamuskin oli aika kova ukko ennustelemaan:
"Nostradamuksen teksteistä on tulkittu milloin mitäkin omaan aikaansa liittyviä ennustuksia. Tällaisia ovat esimerkiksi antikristuksiksi nimetyt Napoleon ja Adolf Hitler. Tekstien tulkinnoista on löytynyt kolmas maailmansota."
Yksi, kolme ja seitsemän ovat aina hyviä lukuja, jos ennustelemaan alkaa.Nostradamuskin oli aika kova ukko ennustelemaan:
"Nostradamuksen teksteistä on tulkittu milloin mitäkin omaan aikaansa liittyviä ennustuksia. Tällaisia ovat esimerkiksi antikristuksiksi nimetyt Napoleon ja Adolf Hitler. Tekstien tulkinnoista on löytynyt kolmas maailmansota."
Näitä samoja lauseita on toisteltu jo 1500 vuotta. Että silleen. Maailma ei kyllä ole ainakaan hullumpi kuin esim. 30-40-luvulla tai sen jälkeenkään. Vähemmän hulluhan tää paikka on nykyään kuin koko 1900-luvun esimerkiksi.Maailma on menossa hullunpaan siihen ja juuri niin on ennustettu Raamatussa ja asiat tapahtuvat sen mukaan.