Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

  • Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti
hreah
[QUOTE="minna";29626715]se uhkailee erolla jos menen.[/QUOTE]

Kypsä ja fiksu mies...

Meillä minä tykkään mennä enemmän kuin mies, joten tietenkin mies sitten jää hoitamaan lapsia ja minä menen. Mummolaanko ne lapset pitäis heivata kun niiden iskä on kotona?

Jos aloittajan mielestä tuo on sellaista käytöstä puolisolta mitä arvostaa, niin sitten et mene. Minä en kattelis tuollaista uhkailua päivääkään.
 
Ei pitäis miestä haitata tuo. Jos toista ei kiinnosta niin ei se tarkoita sitä että toisenkin pitää nysvätä kotona. Jos mua uhataan erolla tuon takia niin sanon sitten että ole hyvä, ovi on tuolla. Erolla uhkaaminen on väärin ja typerää.
 
hreah
Alkuperäinen kirjoittaja Näin.;29626718:
Onko ihan pakko??
Sulla on lapset ja mies.
Laitappa asiat tärkeysjärjestykseen.
Niinhän ap laittaakin, jos hoitaa myös itseään siinä perheen "hoidon" ohessa. Te, jotka ette ajattele itseänne tippaakaan, olette kyllä pahimpia arvostelijoita. Taidatte olla vaan kateellisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Moniqua
"vieras."
Hmm..., kerran kuussa on kyllä minusta melko usein, jos perheessä on pieniä lapsia ja tarkoitus on ihan kunnolla ryypätä, niin että seuraava menee krapulassa. En kyllä sitäkään sietäisi, että mies kieltää tuollaiset menot kokonaan, olettaen tietty ettei juominen mene ihan överiksi.

Oletko koittanut mitään kompromissia kehittää? Hyväksyykö mies nuo reissut edes silloin, kun on joku erityinen syy (kaverin polttarit tms.)?
 
hreah
[QUOTE="piipula";29626817]ryyppäämään, niinkö ,on sinulla harvinaisen hyvä mies, tai lähe sinne, arvosta miestäsi, et ole ansainnut miestä hajeppa paarista parempi[/QUOTE]

Harvinaisen hyvä mies uhkailee erolla jos nainen ei tottele? :LOL:

On sulla harvinaisen väärä käsitys hyvistä miehistä.
 
"minna"
[QUOTE="vieras.";29626819]Hmm..., kerran kuussa on kyllä minusta melko usein, jos perheessä on pieniä lapsia ja tarkoitus on ihan kunnolla ryypätä, niin että seuraava menee krapulassa. En kyllä sitäkään sietäisi, että mies kieltää tuollaiset menot kokonaan, olettaen tietty ettei juominen mene ihan överiksi.

Oletko koittanut mitään kompromissia kehittää? Hyväksyykö mies nuo reissut edes silloin, kun on joku erityinen syy (kaverin polttarit tms.)?[/QUOTE]

Ennen lapsia hyväksyi ja itsekkin meni ja minäkin menin mutta sen jälkeen ei ole tuollaista hyväksynyt.
 
No ryyppääminen (vieläpä noin usein) on typerää, varsinkin kun on lapsia. Mutta toisaalta eihän aikuista ihmistä voi määräillä. Sinun pitäisi varmaan tehdä valinta, haluatko olla miehesi kanssa. Jos ryyppääminen on kuitenkin niin tärkeää, niin kannattanee erota ja etsiä erilainen ukko. :)
 
"minna"
No ryyppääminen (vieläpä noin usein) on typerää, varsinkin kun on lapsia. Mutta toisaalta eihän aikuista ihmistä voi määräillä. Sinun pitäisi varmaan tehdä valinta, haluatko olla miehesi kanssa. Jos ryyppääminen on kuitenkin niin tärkeää, niin kannattanee erota ja etsiä erilainen ukko. :)
Niin, kyllä mulle hauskanpito on tärkeää. Lapsiperhe-elämä kuitenkin melkoisen tylsää.
 
"vieras."
Mutta oli miehen vaatimus kohtuullinen tai ei, niin ei tuollaista tilannetta hoideta niin, että riitelette lasten nähden, sitten lähdet ovet paukkuen baariin ryyppäämään ja lapset jää keskenään eroaikeisen isän kanssa. Jos sinun on nyt pakko baariin mennä ilman että miehen kanssa asiasta sopuun pääset, niin vie lapset sitten vaikka mummolaan hoitoon siksi aikaa, ettei heidän tarvitse tällaista todistaa. Isä ei varmasti ole heille hyvä hoitaja sellaisessa mielentilassa, jossa toista uhkaillaan erolla.

Keskustele miehen kanssa rauhallisesti tilanteesta ja miettikää, onko asia tosiaan eron arvoinen. Lasten kannalta siisti ero on kuitenkin parempi, kuin jokakuukautiset rajut riidat eropuheineen.
 

Yhteistyössä