The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hellurei.

Kauppa käyty. Viikon vinkki. ÄLÄ KOSKAAN MENE NÄLKÄISENÄ RUOKAKAUPPAAN!

Sapuska uunissa. Saa muhia pari tuntia.

Painun odotteluajaksi baariin. Päivän lehdet on lukematta ja yks olut maistuis. Ja jos joku haastaa shakkimatsiin, niin sekin kelpais. Mut sit mun pitäis juoda myös voittokalja. Kauheeta.

Palaillaan kun toi urospaistos on valmista.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No nyt on niin puhdasta että veskipöntön päältä ja lattioilta voi vaikka syödä tuon keiton mihin just viskasin siskonmakkarat.:D
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Onkohan mulla joku puutostila päällä.
Piti lisätä omalle keittolautaselle ruokalusikallisen verran mustia pippureita ja kaikenlisäks vielä söin ne, niiden jo laitettujen maustepippureiden lisäks.:O
 
kahvikirahvi
Hei muuten, onko kenenkään muun mielestä outoa että soitin eilen ja imoitin tuosta home-epäilystä, ja käskivät odotella soittoa että tarkastuksen tekijä kertoo koska se ehtii. Eikä oo vieläkään kuulunu mitään. Luulis että tommoset tarkastettais pieruakin nopeemmin, varsinkin jos on epäily että vois olla terveydelle haitallista. Ihme touhua. Ellei maanantaina soi puhelin niin minä soitan ja sanon pari rumaa sanaa.
 
kahvikirahvi
Siis mikä on tää facemeininki että kaveriksi on pakko pyytää kaikki kummin kaiman serkun hamsterit :D Kaverin sisko, jonka oon nähnyt kerran ja neiti ei edes uskaltanut puhua mulle mitään, laitto mulle kaveripyynnön. On se jännää.


En suostu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä