Vaunuista varastettu valjaiden pehmusteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiehun raivosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiehun raivosta

Vieras
Onko kellekään käynyt näin? Meidän Emmaljungista on joku idiootti napannut valjaiden pehmusteet parempaan käyttöön. Törkeetä. Onneks ei koko vaunuja vienyt mutta kiva nyt alkaa tilailemaan uusia. Ottaa päähän. :(
En keksi kuin yhden paikan jossa varas käynyt, arvatkaa vaan katsonko tarkkaan kun seuraavaksi mennään koska siellä on samanväriset vaunut yleensä parkissa..

Tietääkö joku saako ostettua jotain "yleispehmusteita" vai pitääkö käydä Emmaljungan omat tilaamassa? Väri saattaa olla jo poistunut, joten ihan samanlaiset ne ei välttämättä kuitenkaan ole. :(

Mua sen verran vtuttaa koko homma että mieluiten menisin helpoimman kautta ja ostaisin vaan uudet. Ei tarvis kauaa harmitella. Mutta jos ei mistään valmiita saa ja Emmaljungalta ei saa samanlaisia niin sit pitää kai askarrella uudet. Hmpf.

[QUOTE="vieras.";29620956]no on ihmisellä pienet murheet kun jostain pehmusteista täällä itkee[/QUOTE]

Ai toisen omaisuutta saa varastaa eikä sitä saa harmitella? Tuskin säkään olisit innoissas kun joku pöllis sun autosta peilin tai renkaat. Vai pitäskö mun pistää vahinko kiertämään ja ottaa jonkun toisen viattoman vaunuista pehmusteet?

[QUOTE="vieras.";29620973]auton renkaat ja vaunun turhat pehmusteet on kaks ihan eri asiaa[/QUOTE]

Miten niin? Kyllä ne pehmusteet meillä ainakin ihan tarpeelliset on. Ja ilmeisesti jollekin toiselle kun on ne mukaansa napannut..
No entä jos joku potkasis sun auton oven lommolle? Tai hajottais sun postilaatikon? Ei sais harmitella?

Sori nyt vaan mutta ei löydy kyllä ymmärrystä lainkaan toisen omaisuuden varastajalle/hajottajalle.

Miten niin? Kyllä ne pehmusteet meillä ainakin ihan tarpeelliset on. Ja ilmeisesti jollekin toiselle kun on ne mukaansa napannut..
No entä jos joku potkasis sun auton oven lommolle? Tai hajottais sun postilaatikon? Ei sais harmitella?

Sori nyt vaan mutta ei löydy kyllä ymmärrystä lainkaan toisen omaisuuden varastajalle/hajottajalle.

saahan sitä tietty jokainen harmitella. itsellä vaan elämässä sen verran suuremmat harmin aiheet etten ymmärrä moista

No kyllä vituttais. Vähän aina arveluttaakin jättää meidän emmaljungat kerhon ulkopuolelle, kaikenlaista sossupummimammaakin on nykyään. Rattaat laitan lukolla tolppaan kiinni ja vaunuverhon ym irtonaiset osat otan hoitolaukkuun mukaan. Ei kyllä ole tullut mieleen, että joku voisi ne valjaiden pehmusteetkin pölliä :O Naulakkoonkaan ei parane jättää mitään parempaa.... on lähtenyt joskus kävelemään mammakerhosta.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja lastenhoitaja;29620998:
No kyllä vituttais. Vähän aina arveluttaakin jättää meidän emmaljungat kerhon ulkopuolelle, kaikenlaista sossupummimammaakin on nykyään. Rattaat laitan lukolla tolppaan kiinni ja vaunuverhon ym irtonaiset osat otan hoitolaukkuun mukaan. Ei kyllä ole tullut mieleen, että joku voisi ne valjaiden pehmusteetkin pölliä :O Naulakkoonkaan ei parane jättää mitään parempaa.... on lähtenyt joskus kävelemään mammakerhosta.

Kiitos ymmärryksestä. :)
Joo, näköjään sitä täytyy kaikki irtilähtevä kiinnittää jollain helvetin paksulla lukolla tai raahata mukaan kun saattaa lähteä vääriin paikkaan muuten. En tajua. Joku sitten ihan pokkana laittaa ne omiin vaunuihinsa ja tyytyväisenä pakkaa Jessica-Jannican sinne. Tekis mieli käydä laittaa sinne (sisätila) lappu että meidän vaunuissa on täitä ja luteita ja ehkä norovirus vielä päälle. Vtu.

[QUOTE="ninnananna";29621073]Meidän Brion yhdistelmissä ei ole edes pehmusteita valjaissa enkä ole niitä edes kaivannut.....[/QUOTE]

No meidän vaunuissapa on enkä ole valmis niitä lahjoittamaan kellekkään ilmaiseksi.

Ihmeellisiä vastauksia. Vaikka joku ei moisia tarvitse tai omista, niin ei se silti oikeuta niitä joltain toiselta pöllimään.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja lastenhoitaja;29621092:
No meidän vaunuissapa on enkä ole valmis niitä lahjoittamaan kellekkään ilmaiseksi.

Ihmeellisiä vastauksia. Vaikka joku ei moisia tarvitse tai omista, niin ei se silti oikeuta niitä joltain toiselta pöllimään.

Mä myös hämmästelen näitä kommentteja. Mun mielestä kenenkään omaisuuteen ei saa koskea ilman lupaa, en edes ymmärrä miks kukaan tulis tonkimaan meidän vaunuja. Ja jos ne pehmusteet on enemmistön mielestä turhat niin miks joku sitten on just meidän vaunuista päättänyt ne "tarvita" itselleen?

Erästä luottotietoja koskevaa ketjua lukiessani ihmettelin palstaenemmistön luottotiedottomuutta (en itse tiedä ketään joka olisi luottotietonsa menettänyt ja täällä sillä vielä suunnilleen ylpeillään), että onko tää nyt se jako, että "kyllä mä saan ottaa jos mä haluan" ja kunnolliset jää täällä vähemmistöön?

Ja edelleen v*tuttaa.

Yhteistyössä