Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä isä;29609881:Mun ikkunasta ei kyllä näy yhtään kirahvia tai apinaa, joiden kuvia noissa pakkauksen tuotteissa näkyy olevan?![]()
Juu, aika erikoista ettei kantasuomalainen lapsi kelvannut mainokseen. Kuitenkin me olemme edelleen se enemmistö, joka tuon pakkauksen saa.
Oletko tosissasi? Päteekö logiikkasi muihinkin asioihin, eli vähemmistöjen edustajat eivät saisi olla edustettuina mainoksissa, työpaikoissa, opiskelupaikoissa, politiikassa tai missään muualla niin kauan kuin enemmistön edustajia on tarjolla ja kyseisen asian tarkoitus palvelee ihmisryhmää jonka enemmistö on valkoinen?
Mun lapseni on tummaihoinen vaikka ollaan asuttu jo neljä sukupolvea suomessa enkä tiedä esiäitini kenialaisesta taustasta paljoakaan. Tunnen itseni ihan lahtelaiseksi. Olisi outoa jos lastani pidettäisiin kenialaisena vaikkei ole afrikan mantereella edes käynyt, saati sitten että hänet esimerkiksi syrjäytettäisiin jostain kelan mainoksesta sen takia. Isän puolelta hän on savolainen jo 1500luvulta lähtien. Ehkäpä äitiyspakkauksen vauvakin on ihan suomalainen? Suomen kansalainen? Vai pitääkö geenien pohjautua kuinka isolta ajalta suomeen tai viikinkeihin että kelpaa suomen kansalaisesta? Aika monella meistäkin saattaa sadan vuodenkin sisällä löytyä esivanhempia venäjän tai ruotsin maaperältä ja leimataanko teidän lapset siksi epäkelvoiksi suomen äitiyspakkaukseen. Veikkaampa että monet eivät edes tunne geenihistoriaansa kovin kauas taaksepäin. Meillä se vaan näkyy ulospäin ihonvärissä joten on kai paljon pahempi.
Sinulla ei selvästi ole luetun ymmärtäminen hallussa. Yhtä paljon se kantasuomalainen palvelee mulattilapsia kuin mulattilapsi kantasuomalaisia. Itsehän täällä kuvasta valitat, minulle ihonväri ei ole ongelma.
Usa pärjää kyllä paremmin kuin suomija on enemmän valtaakin sekös potuttaa sinunlaisiasi.
Yhdeksän kymmenestä tähän ketjuun kirjoittajista on sellaista paskasakkia, että evoluutio heidät kyllä hengiltä vielä onneksi ottaa. Jos äly on heidän tasollaan, on kantasuomalaisuuden aikakin poistua maapallolta. Ei noin helvetin tyhmät säily onneksi kovin kauaa.