Naapurit riitelee kovaäänisesti, kertoisitko siitä heille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viranomaisen kautta voisi asiaa alkaa hoitamaan.
Jos sanot kasvotusten,niin et voi olla varma,saavatko seuraavan kerran
kännissä idean tulla sua kovistelemaan sun ovelle,kun olet puuttunut heidän
elämään.Vaikka kuinka ystävällisesti sanoisit heille,kun ovat selvinpäin,niin
tuollainen asia voi muuttua kärpäsestä härkäseksi humalassa.

Isännöitsijälle tietoa asiasta!

[QUOTE="vierailija";29609564]Ihme nipotusta! Jos nyt kerran viikossa tuolin paiskaa seinään niin ketä se nyt haittaa!![/QUOTE]

haittaa kaikkia normaaleja ihmisiä, joiden pienet lapset joutuu kuulla sellaista.

[QUOTE="Aapee";29609583]Olen miettinyt sitä, kun en alussa ollut varma, paiskotaanko siellä sitä naista vai huonekaluja. Mutta ei näy jälkiä ja useimmiten se on se nainen joka siellä huutaa ja mies koettaa rauhoitella.[/QUOTE]

nainenkin voi olla väkivaltainen. Eikä sen ole väliä, paiskotaanko ketään, se riittää, että kuulostaa siltä niin siinä on sulle hyvä syy. Se myös on hyvä syy, jos äänet on sellaisia, että lapsia ahdistaa.

Ilmoita suoraan isännöitsijälle. Tai jos kovin yltyy niinpoliisille

Me asumme aso-asunnossa. On täälläkin toki isännöitsijä. Pitää varmaan ottaa aikoja ylös ja laittaa kun on vaikka 5 kertaa paiskottu ja huudettu.

Kerran tuollaisen jälkeen se nainen juoksi rappuun ja pimpotti meille. Olin yksin kotona, en avannut, kun en halunnut joutua keskelle sitä. Katsoin kun juoksi ulos, ei ollut verissä päin niin epäilen ettei ollut silleen avun tarpeessa.

Kerran mies juoksi ulos ja istui autossa puhelimen kanssa 2 h ja sitten se nainen kävi puhumassa jotain ja mies tuli kotiinsa. Heitä ei haitannut vaikka me nähtiin se kun pestiin ikkunoita, jotka siis olivat siinä parkkipaikan puolella.

Jos riitelyn äänet kuuluvat päiväsaikaan, niin vaikeahan siitä on valittaa. Kahden aikuisen riitelyn äänet ovat "tasavertaisia" siihen kun jollain naapurilla on vaikka remontti menossa. Kasvotusten sanomisessa on myös omat riskinsä. Tuollainen nainen voi hyvin olla kostonhimoinen ja suuttua sinulle huomauttamisesta. Järkevintä voisi olla jututtaa muita naapureita ja kysyä mitä mieltä he ovat tästä elämänmenosta. Isännöitsijälle voitte laatia yhdessä kirjeen jossa pyydätte puuttumista asiaan. Mutta kuten sanoin, se voi olla mahdotonta.

[QUOTE="vierailija";29609476]Vitsit! Minä ainakin pyrkisin heidän kaverikseen
smiley_grin.gif
[/QUOTE]

En pidä noita kovin hauskana juhlaseurana.

[QUOTE="Aapee";29609603]Me asumme aso-asunnossa. On täälläkin toki isännöitsijä. Pitää varmaan ottaa aikoja ylös ja laittaa kun on vaikka 5 kertaa paiskottu ja huudettu.

Kerran tuollaisen jälkeen se nainen juoksi rappuun ja pimpotti meille. Olin yksin kotona, en avannut, kun en halunnut joutua keskelle sitä. Katsoin kun juoksi ulos, ei ollut verissä päin niin epäilen ettei ollut silleen avun tarpeessa.

Kerran mies juoksi ulos ja istui autossa puhelimen kanssa 2 h ja sitten se nainen kävi puhumassa jotain ja mies tuli kotiinsa. Heitä ei haitannut vaikka me nähtiin se kun pestiin ikkunoita, jotka siis olivat siinä parkkipaikan puolella.[/QUOTE]

siis hetkinen, muija juoksi ja pimpotti, mutta et avannut, etkä kutsunut myöskään poliisia. Kun ei tullut verta. Mitä sää oikein ajattelit?

Ei kai sun tarvi sekaantua toiste riitelyyn. Jos se kerran öiseen aikaa aiheuttaa häiriötä ni ilmoitat jokaisen kerran jälkeen isännöitsijälle. Se kai on se joka ilmoittaa niille sitten että aiheuttaa naapurustoon häiriöö heidän käyttäytyminen.

Viranomaisen kautta voisi asiaa alkaa hoitamaan.
Jos sanot kasvotusten,niin et voi olla varma,saavatko seuraavan kerran
kännissä idean tulla sua kovistelemaan sun ovelle,kun olet puuttunut heidän
elämään.Vaikka kuinka ystävällisesti sanoisit heille,kun ovat selvinpäin,niin
tuollainen asia voi muuttua kärpäsestä härkäseksi humalassa.

Isännöitsijälle tietoa asiasta!

Mun mies on kieltänyt sanomasta just sen takia, etten saa itse jotain kostoa.

siis hetkinen, muija juoksi ja pimpotti, mutta et avannut, etkä kutsunut myöskään poliisia. Kun ei tullut verta. Mitä sää oikein ajattelit?

Sitä ennen oli haukkkunut miehensä aika kovaäänisesti, selkeästi humalassa, ja yhtäkkiä kuului kova ovenpamaus ja juoksuaskelia. Pimpotti, mutta olin sairaana yksin kotona. En uskaltanut avata. Ajattelin että tunkee sisään ja olen kohta keskellä heidän rintojaan.

Katsoin ikkunasta kun meni ulos, näin kun käveli siinä eteenpäin ja oli ihan ok mutta kännissä. Olisi varmaan pitänyt soittaa poliisit, mutta se nainen meni ja yläkerrassa mies siirteli huonekaluja (ehkä paikalleen) niin arvelin että on ehjänä.

[QUOTE="Aapee";29609649]Sitä ennen oli haukkkunut miehensä aika kovaäänisesti, selkeästi humalassa, ja yhtäkkiä kuului kova ovenpamaus ja juoksuaskelia. Pimpotti, mutta olin sairaana yksin kotona. En uskaltanut avata. Ajattelin että tunkee sisään ja olen kohta keskellä heidän rintojaan.

Katsoin ikkunasta kun meni ulos, näin kun käveli siinä eteenpäin ja oli ihan ok mutta kännissä. Olisi varmaan pitänyt soittaa poliisit, mutta se nainen meni ja yläkerrassa mies siirteli huonekaluja (ehkä paikalleen) niin arvelin että on ehjänä.[/QUOTE]

Rintojaan = riitojaan, iPad muuttelee sanoja...

Kuulostaa kyllä semmoselta parilta et jos ois mun naapurissa, alkaisin systemaattisesti soittelemaan polleja paikalle aina kun räyhäämistä kuuluu. tommonen on lapsillekin tosi inhottavaa.

Kuulostaa kyllä semmoselta parilta et jos ois mun naapurissa, alkaisin systemaattisesti soittelemaan polleja paikalle aina kun räyhäämistä kuuluu. tommonen on lapsillekin tosi inhottavaa.

Silloin jos olisi päässyt avainten kanssa kännissä ajamaan, olisin kyllä soittanut poliisit. Täytyy katsoa jos rupean jatkossa soittamaan aina. Kai päivälläkin joku raja menee, miten elämöimään.

Lapseni nyt tietävät, mikä on rattijuoppo, huora (tosin sanoin että haukkumasana jos luulee tai tietää että se yläkerran nainen on pussaillut jonkun muun miehen kanssa)... Kaikki kirosanat on kuultu, mutta on nuo varmaan kuulleet ne muutenkin, koulussa ja bussipysäkilläkin kuulee kun teinit välimerkittää vittu-sanalla...

Laita sille Heippa-lappu rappuun. Tuollaista ei tarvitse kuunnella kotonaan kenenkään.

"Hei, ihastuttava viihdepariskunta asunnosta xxxx

Kiitos monipuolisesta ohjelmasta, jota tarjoatte meille naapureille. Nyt kun olette käyneet läpi jo pettämiset, seksielämänne, (ja mitä ne nyt on riidelleetkin) niin jos toiveita saa esittää, olisi kiva saada yksityiskohtainen huutomyrsky vaikkapa paskoista anopeista tai lähikaupan huonosta olutvalikoimasta. Ja mielellään mahdollisimman värikkäällä kielellä, kiitos.

Jännityksellä odottaen, naapurinne"

[QUOTE="vieras.";29609767]Laita sille Heippa-lappu rappuun. Tuollaista ei tarvitse kuunnella kotonaan kenenkään.

"Hei, ihastuttava viihdepariskunta asunnosta xxxx

Kiitos monipuolisesta ohjelmasta, jota tarjoatte meille naapureille. Nyt kun olette käyneet läpi jo pettämiset, seksielämänne, (ja mitä ne nyt on riidelleetkin) niin jos toiveita saa esittää, olisi kiva saada yksityiskohtainen huutomyrsky vaikkapa paskoista anopeista tai lähikaupan huonosta olutvalikoimasta. Ja mielellään mahdollisimman värikkäällä kielellä, kiitos.

Jännityksellä odottaen, naapurinne"[/QUOTE]

Tekisit mieli kyllä laittaa, seuraavan kerran jälkeen.

Yhteistyössä