Naapurit riitelee kovaäänisesti, kertoisitko siitä heille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aapee"

Vieras
Siis että kaikki kuuluu meille. Känniset tappelut, sanasta sanaan kun huutavat toisilleen. Varsinkin nainen huutaa.

Siellä yläkerrassa on uusperhe, nainen ei ole lasten äiti ja alle kouluikäiset vaikuttavat olevan noin 50 % isällään. Heillä on laivoilta tuotuja olutlaatikoita lasitetulla parvekkeella aika lailla, ja sitä kuluu kun ovat keskenään. Saattavat aloittaa tappelun klo 10 aamulla, selvästi kännissä.

Tappeluissa heitellään tavaroita ja muutenkin ylittää normaaliriidat.

Nämä (varsinkin se äitipuoli) käyvät sitten lasten kanssa ovella (selvinpäin) milloin mitäkin hakemassa. Meidän nuorempaa kaveriksi, sokeria, milloin mitäkin. Viimeksi sunnuntaina hakivat meiltä jotain Jopon pumppua, siis erikoispumppua Jopolle... Esikolla on Jopo, muttei meillä mitään erityistä pumppua siihen ole. En haluaisi että käyvät meillä mitenkään.

Voisiko sanoa siinä, että ei millään pahalla mutta teiltä kuuluu aika kovaäänistä menoa. Ja meidän lapset jopa pelkäävät niitä ääniä. Sieltä saattaa yhtäkkiä se nainen rääkyä: "Missä vitussa se on? Saatanan paska, anna se heti mulle!" Ja päälle ääniä joissa tuntuu että tuoli heitettiin seinään ja mies koettaa sitten rauhoitella. Tämmöistä on vähintään kerran viikossa.

Voithan sä kertoa, mutta tuskin muuttaa asiaa, jos kännipäissään riitelevät.

Yöaikaan eri asia, mutta päivällä kerrostalossa saa pitää "normaaleja elämisen ääniä" aika tavalla ennen kuin se luokitellaan häiritseväksi.

Voithan sä kertoa, mutta tuskin muuttaa asiaa, jos kännipäissään riitelevät.

Yöaikaan eri asia, mutta päivällä kerrostalossa saa pitää "normaaleja elämisen ääniä" aika tavalla ennen kuin se luokitellaan häiritseväksi.

Voi se muuttaa, jos se nainen tajuaa että olen kuullut ne kaikki jutut, mm. seksielämänsä erittelyn 2 promillen kännissä. Muuttivat viime kesänä.

Tappelevat yölläkin, mutta onneksi lapset on sikeäunisia eivätkä herää siihen.

[QUOTE="Aapee";29609221]On meilläkin joskus riitaa, mutta huonekalut eivät lentele, enkä huuda koko maailmalle, että oot saatanan pukki käynyt sen huoran luona... Lapset ovat oppineet kivasti uusia sanojakin.[/QUOTE]

Miten sinä riitelet ei kuulu tähän. Naauprit saa rikkoa koko irtaimistonsa vaikka joka päivä jos heitä huvittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja käyttäjäMinttu;29609225:
On varmaan riitely sallittua, mutta kannattaa huomioida riiteleekö ne siellä päissää ja on lapsia joukossa!

Lapset ovat silloin äidillään tai ainakaan koskaan ei ole kuulunut yhtä aikaa esim. lasten itkua tai ääniä. Kännissä kyllä ovat.

Kerran tappelivat siitä, että saako se nainen lähteä autollaan hakemaan tupakkaa kännissä (lähin paikka mistä saa on ehkä 400 metrin päässä). Mies piilotti avaimet ja nainen suuttui. Kaikki tämä kuului ihan hyvin.

[QUOTE="noh";29609230]Miten sinä riitelet ei kuulu tähän. Naauprit saa rikkoa koko irtaimistonsa vaikka joka päivä jos heitä huvittaa.[/QUOTE]

Voi olla että saa. Mutta pysyisivät ehkä pois meidän ovelta sen jälkeen kun tajuaisivat että meillä on kuultu kaikki.

Tollasta se on täälläki välillä viimeaikoina ollut! tosin kumpikaan ei ole kännissä. mies ei vaan panosta suhteeseen,ei mee terapiaan,ei tee mitään sen eteen että asiat korjaantuisi. Jos mies valitsee sanansa niin että käsitän ettei hän välitä saatan heittää puhelimen seinään ja huutaa kusipää perään. Sellanen se tosin onkin.

Tollasta se on täälläki välillä viimeaikoina ollut! tosin kumpikaan ei ole kännissä. mies ei vaan panosta suhteeseen,ei mee terapiaan,ei tee mitään sen eteen että asiat korjaantuisi. Jos mies valitsee sanansa niin että käsitän ettei hän välitä saatan heittää puhelimen seinään ja huutaa kusipää perään. Sellanen se tosin onkin.

Onko teillä siellä lapsia?

Mietitkö, että kuuleeko naapurit ja heidän lapsensa?

Enhän mäkään joka kerta tiedä, ovatko kännissä. Mutta suurimmaksi osaksi kyllä ovat, sen huomaa puhetyylistä ja jankkaamisesta, vähän aiheistakin.

Nyt ehdottakaa miten mä sanoisin sen. Ihan sanasta sanaan joku ehdotus.

Oisko ok:
Mun on pitänyt sanoa yhdestä jutusta, mutta se on ollut vähän hankalaa. No sanon nyt kuitenkin. Eli kun teillä on ollut kovaäänisempää keskustelua ja riitelyä tuolla yläkerrassa, meille kuuluu kaikki sanasta sanaan. Lapsetkin ovat ikävä kyllä kuulleet ja pelkäävät niitä riitelyn ääniä. Niin voisiko sitä vähän hillitä.

[QUOTE="Aapee";29609318]Nyt ehdottakaa miten mä sanoisin sen. Ihan sanasta sanaan joku ehdotus.

Oisko ok:
Mun on pitänyt sanoa yhdestä jutusta, mutta se on ollut vähän hankalaa. No sanon nyt kuitenkin. Eli kun teillä on ollut kovaäänisempää keskustelua ja riitelyä tuolla yläkerrassa, meille kuuluu kaikki sanasta sanaan. Lapsetkin ovat ikävä kyllä kuulleet ja pelkäävät niitä riitelyn ääniä. Niin voisiko sitä vähän hillitä.[/QUOTE]

Ja luulet tämän auttavan?! Jos mitään tämä aiheuttaa vain turhaa vihamielisyyttä teidän perhettä kohtaan.

[QUOTE="Aapee";29609339]Luulen että hillitsee.

Jos ei, niin tuskin tulee meidän ovelle enää Jopo-pumppua lainaamaan.

Miksi aiheuttaisi vihamielisyyttä?[/QUOTE]

Kukaan ei pidä nipottavasta hienohelmasta.

[QUOTE="noh";29609359]Kukaan ei pidä nipottavasta hienohelmasta.[/QUOTE]

Olen kaukana hienohelmasta, tämä äitipuoli on itse ennemminkin sellainen. Minusta on ihan aiheellista vähän hillitä sitä huutamista kerrostalossa.

Pitääkö kaikki sitten riidanhaluisesta hienohelmasta?

[QUOTE="vierailija";29609401]Millä sinä näet yläkerran parvekkeelle, paljonko siellä on laivakaljoja? Periskoopilla? Vai onko niitä kaljalaatikoita kattoon asti?[/QUOTE]

Meillä on kaikilla pinnaparvekkeet (siis putoamisesteenä pinnat) ja siinä lasitus. Näkyy ihan hyvin, jos ei ole laittanut jotain suojaa kuten verhoja sinne. Näkyy kun lähestyy taloa, ja niitä on pahimmillaan ollut 3 riviä lattialta kattoon asti.

[QUOTE="Aapee";29609426]niitä on pahimmillaan ollut 3 riviä lattialta kattoon asti.[/QUOTE]

Vitsit! Minä ainakin pyrkisin heidän kaverikseen
smiley_grin.gif

Voisithan sinä vaan antaa vinkkejä heidän ongelmiinsa, esim jos huutavat seksin takia, kerrot kyseiseen seksionhelmaan ensikerralla vastauksen. Ehkä alkavat ymmärtää että kaikki on kuulunut teille.

No ei tietenkään oikeesti. Mä en menis suoraan sanoon tollasille jotka huutaa kamalasti kunnne voi olla arvaamattomia muutenkin.

[QUOTE="vierailija";29609514]Ja millähän perusteella?! Jos rellestävät sallituissa aikarajoissa eivätkä vetele toisiaan turpiin niin saavat mellastaa.[/QUOTE]
jos tavaroita heitellään ja sänkyasioita huudellaan, vaikka päiväsaikaankin, niin on jo kotirauhan häirintää eikä normaalin elämisen ääniä.

Yhteistyössä