Kirjagallup

Pitkästä aikaa tälläinen kirjakysely =)
Mitä kirjaa luet tällä hetkellä ja minkä kirjat aiot lukea seuraavana ?

Mie aloitin tänään lukemaan Leena Virtasen Noitanaisen älä anna elää.
Tosikertomus noitavainosta Suomessa 1666-1671.
Mielenkiintoinen kirja ainakin näin alussa.

Meinaan lukea seuraavana Jussi Adler-Olsenin Metsästäjät, kuulosti jännältä takakannen tekstin perusteella. Kirjailija on mulle uus tuttavuus.

"rea"
Parhaillaan on bussilukemisena Jonathan Franzenin Yksin ja kaukana.
Loppuviikosta pääsen Hannu Lauerman Hyvän kääntöpuolen kimppuun.
Aloittajalle: mullakin on se Jussi Adler-Olsenin Metsästäjät lukulistalla. Jossain kirjaohjelmassa oli A-O:n haastattelu ja vaikutti mielenkiintoiselta.

• Tykkää
Reactions: Kais
? !
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29606444:
Olen lukenut vaan venäjän oppikirjoja viimeaikoina.
Bulgakovin "Saatana saapuu Moskovaan" luin viimeksi.
Mitä pidit?

Minulla odottaa tuolla hyllyssä sopivaa aikaa, menee luultavasti kesälomalukemisiin.

"coppola"
Saatana saapuu Moskovaan on ihan must luettavaa. Mä luin viimeksi Merete Mazzarellan Elämä esitettävänä. Pidän sen kirjoista, ja se on harmittavan tuntematon kirjailija monille.

Nap
[QUOTE="anni";29606608]kevyempää hömppää täällä eli nora robertsin vampyyritrilogia :) tosin se loppui just. seuraavaksi haluan jotain yhtä hömppää myös...[/QUOTE]

Mie aattelin, kun saan nuo Jokiset luettua pois alta, käydä kaivaan häkkäristä miun Sujata Masseyn 'Rei Shimura' -sarjan kirjat esiin. Just sopivaa hömppää kera rikosten miulle :D

Niinpä, mutta hyviä kirjoja on. Hei muuten viimeks kun pidit kirjagalluppia ja suosittelin Diana Gabaldonin kirjoja, niin saitko koskaan lainattua/luettua? Jos et niin suosittelen niitä edelleen!
Sain tosiaan lainattua Dianan kirjoja, tykkäsin kovasti, 3 tai 4 kirjaa luettu.
Loput tulee varmaan luettua jossain vaiheessa. :)
Kiitos hyvästä vinkistä. :flower:

Yhteistyössä