ALkaa klo 14, mutta nyt se lähetys jo alkoi tai siis se kisastudio.Alkuperäinen kirjoittaja tiedä häntä;29601901:moneltas se tulee?
Miten ihmeessä Kanada on pelannut huonosti? Ei ne huonosti pelaamalla kultaotteluun päässeet, saatika että voittivat vielä.Mielestäni Kanada ei ansaitse voittoa, samoin kuten Ruotsi ei olisi ansainnut olympiavoittoa 2006.
Näissä tämän vuoden kisoissa Kanada on pelannut mielestäni huonosti ja koko heidän pelinsä ollut väritöntä ja hailakkaa ilman mitään sen suurempia onnistumisia. En pidä myöskään Sidney Crosbysta, joten senkin vuoksi toivon Ruotsille voittoa.
Mielestäni heidän pelit ovat olleet huonoja ja mitäänsanomattomia.Miten ihmeessä Kanada on pelannut huonosti? Ei ne huonosti pelaamalla kultaotteluun päässeet, saatika että voittivat vielä.
Tunnetko sä Crosbyn hyvinkin, kun et pidä hänestä?
Sanoinko, että mua jotenkin häiritsee, ette pidä Crosbysta? Se on mulle aivan sama. Ihmettelin vaan, mä en osaa sanoa jostain tuntemattomasta pidänkö hänestä vai en, kun en tunne.Mielestäni heidän pelit ovat olleet huonoja ja mitäänsanomattomia.
Miksi sinua häiritsee se, etten pidä Sidney Crosbysta? Pitäisikö kaikista pitää? En pidä mm. hänen pelityylistään, kaatuu aina ja esittää loukkaantunutta.
Mielestäni on muutenkin outoa, että kaikista pelaajista pitäisi pitää. Jere Karalahtea ym. saa kyllä arvostella ja olla pitämättä heistä, mutta sitten jos kyseessä on Sidney Crosby niin kaikkien muka pitäisi hänestä pitää.