Kirpputori ketju

Millaisia löytöjä on tullut kotiin raahattua?
Minä poikkesin pitkästä aikaa kirpparille, ostin niin kuin aina läjän erivärisiä satiininauhoja. Aina. Etsin farkkupaitoja tuunaukseen mutta ei niitä ollut, taitaa olla hiukan väärä aika etsiä niitä. Mutta tytölleni löysin pari kivaa juttua :)


 
  • Tykkää
Reactions: Maisie
"Kemeli"
Mulla on just tällä hetkellä kirpparipöytä itsellä ja oon tosi iloinen, että vaatteita oli mennyt iso läjä kaupaks jo ekan päivän aikana. Mietitytti, koska monella näyttää olevan samankokoista vaatetta myynnissä, mutta näemmä hinta vaikuttaa myös menekkiin.
Itse löysin viimeksi pojalle jääkiekkokypärän ja itselleni uudet villasukat. Tytölle meinasin ostaa Ticketin fleece-sadeasun, mutta en sitten kuitenkaan ostanut, oli niin leveää mallia. Jäi kyllä hiukan kaivelemaan.
 
[QUOTE="Kemeli";29589106]Mulla on just tällä hetkellä kirpparipöytä itsellä ja oon tosi iloinen, että vaatteita oli mennyt iso läjä kaupaks jo ekan päivän aikana. Mietitytti, koska monella näyttää olevan samankokoista vaatetta myynnissä, mutta näemmä hinta vaikuttaa myös menekkiin.
Itse löysin viimeksi pojalle jääkiekkokypärän ja itselleni uudet villasukat. Tytölle meinasin ostaa Ticketin fleece-sadeasun, mutta en sitten kuitenkaan ostanut, oli niin leveää mallia. Jäi kyllä hiukan kaivelemaan.[/QUOTE]

Pitäisi itse saada aikaiseksi levittää tuo vaatemäärä leviäksi laittaa myyntiin osa vaatteista...että voi hankkia uusia :)
 
Näin
Mullakin on just kirpparipöytä ja ihan kummat tavarat menevät kaupaksi, ei niinkään lasten vaatteet tai omatkaan. Ostin sieltä itse uuden softshell takin ja lehden.
 
Mulla on pitkä aika siitä kun viimeksi olin myymässä jossakin. Nyt voisi harkita. Tähän mennessä olen vain ilmoittanut, että vaatetta olisi niin menevät kaupaksi niille jotka ennenkin on ostaneet minulta ja kavereille.
 
Peyote
Mä en yleensä käy kirppareilla… Viimeksi kun kävin, me ostettiin sieltä aika kamala virttynyt huppari ja tekokuituinen värikäs kireä paita. Poika käytti niitä kun oli naamiaisissa pukeutunut spurguksi.

Kirppareille pitäs mennä heti kun se aukeaa, koska parhaat myydäään aina ekana. Ellei eti jotain kauheaa, niinkuin me tehtiin.
 
Mä olen myös keskittynyt lähinnä myymiseen. Facebookin lähikierrätysryhmissä on saanut kyytiä kaikenlaiset käyttämättömät kamppeet viime viikkojen aikana ja löytöinä meille on haettu jalkalamppu, kattolamppu ja kenkäteline. Nyt yritän bongata jostain kohtuullisen hintaista ja kivan näköistä peiliä, sekä Lundian kirjahyllyä. Kirjahyllystä olisi tarkoitus tuunata sellainen kuultovaalea.

Edelliset livekirppislöydöt ovat olleet kuopukselle uuden veroiset Tepsut talveksi pilkkahintaan, sekä Po.Pin hattu, jota olin aiemmin liikkeessäkin katsonut, mutta en niillä liikkeen hinnoilla kuitenkaan kotiuttanut.

Kirpparit on parhaita! :)
 
Hyvällä säällä Hietsu on kyllä kiva! Siellä vaan on välillä sellaista porukkaa myymässä, että luulisi niiden vaatteiden ja rojujen olevan tehty platinasta. Trokareiden määrä jaksaa myös vähän ärsyttää.
 
Hyvällä säällä Hietsu on kyllä kiva! Siellä vaan on välillä sellaista porukkaa myymässä, että luulisi niiden vaatteiden ja rojujen olevan tehty platinasta. Trokareiden määrä jaksaa myös vähän ärsyttää.
Mä en anna haitata tahtia. Mulla on vieläkin tuolla laatikossa viimekesäisiä juttuja joita ostin, pitäisi alkaa tekemään niistä jotain kivaa :)
 
patakinnas
Nyt ei oo muutamaan viikkon tullu kirppiksillä pyörittyä. Tavaroiden taso on kyllä laskenu täälläpäin. Nuhjuisista, tahraisista ja kulahtaneista lasten tunikoista pyydetään helposti 4 euroa. Mutta toki välillä sattuu oikeen löytöpöytiä, missä pari kertaa päälläkäyneitä trikoopaitoa myydään euron kappale <3

Ja ongelma on myös siinä, että tyttö käyttää nyt kokoja 104 ja 110, niin vaikea löytää sen kokoisia vaatteita, jotka ovat vielä hyvässä kunnossa. 86-98 kokosia laatuyksilöitä laatuhinnoin, löytyy paljon.

Viimeksi kun kävin, mukaan tarttui parit, kolmet housut.
 
Nyt ei oo muutamaan viikkon tullu kirppiksillä pyörittyä. Tavaroiden taso on kyllä laskenu täälläpäin. Nuhjuisista, tahraisista ja kulahtaneista lasten tunikoista pyydetään helposti 4 euroa. Mutta toki välillä sattuu oikeen löytöpöytiä, missä pari kertaa päälläkäyneitä trikoopaitoa myydään euron kappale <3

Ja ongelma on myös siinä, että tyttö käyttää nyt kokoja 104 ja 110, niin vaikea löytää sen kokoisia vaatteita, jotka ovat vielä hyvässä kunnossa. 86-98 kokosia laatuyksilöitä laatuhinnoin, löytyy paljon.

Viimeksi kun kävin, mukaan tarttui parit, kolmet housut.
Tuohon minäkin olen törmännyt, että rikkinäisistäkin pyydetään ihan älyttömiä summia. Mutta välillä kun kaivelee löytää kivaa niin kuin nytkin.
 
"Kemeli"
Nyt ei oo muutamaan viikkon tullu kirppiksillä pyörittyä. Tavaroiden taso on kyllä laskenu täälläpäin. Nuhjuisista, tahraisista ja kulahtaneista lasten tunikoista pyydetään helposti 4 euroa. Mutta toki välillä sattuu oikeen löytöpöytiä, missä pari kertaa päälläkäyneitä trikoopaitoa myydään euron kappale <3

Ja ongelma on myös siinä, että tyttö käyttää nyt kokoja 104 ja 110, niin vaikea löytää sen kokoisia vaatteita, jotka ovat vielä hyvässä kunnossa. 86-98 kokosia laatuyksilöitä laatuhinnoin, löytyy paljon.

Viimeksi kun kävin, mukaan tarttui parit, kolmet housut.
Täällä sama homma, nuhjuista vaatetta kalliilla hinnalla kaupataan. Itse juuri myyn tytön 104 ja 110 senttisiä vaatteita, ja jo kotona heitän roskiin kaikki nuhjaantuneet ja läikkäiset vaatteet. Hinnat yritän pistää mahd. alas. Tällä kertaa tais kallein sisävaate olla Marimekon tunika 2,5e. Kallein ulkovaate on vedenpitävä puku 3e (housut polvista vähän nuhjut, mutta takista saa vielä oikein hyvän ulkoiluvermeen). Gore-tex-kenkiin laitoin hinnaksi 2-4 egee. Omat vaatteet myin kaikki 0,5e-2e. Siis sellaiset kerran käytetyt/käyttämättömätkin. Hyvin olikin pöytä ja rekki sitten tyhjentynyt. Olis kiva, jos kaikki pistäis hinnat kohtuulliseks, niin saatais vaatteet kunnolla kiertoon!
 
patakinnas
[QUOTE="Kemeli";29589812]Täällä sama homma, nuhjuista vaatetta kalliilla hinnalla kaupataan. Itse juuri myyn tytön 104 ja 110 senttisiä vaatteita, ja jo kotona heitän roskiin kaikki nuhjaantuneet ja läikkäiset vaatteet. Hinnat yritän pistää mahd. alas. Tällä kertaa tais kallein sisävaate olla Marimekon tunika 2,5e. Kallein ulkovaate on vedenpitävä puku 3e (housut polvista vähän nuhjut, mutta takista saa vielä oikein hyvän ulkoiluvermeen). Gore-tex-kenkiin laitoin hinnaksi 2-4 egee. Omat vaatteet myin kaikki 0,5e-2e. Siis sellaiset kerran käytetyt/käyttämättömätkin. Hyvin olikin pöytä ja rekki sitten tyhjentynyt. Olis kiva, jos kaikki pistäis hinnat kohtuulliseks, niin saatais vaatteet kunnolla kiertoon![/QUOTE]


Juuri näin! Tätä "kunhan-tästä-vain-pääsee-eroon"-hinnoittelua pitäisi olla enemmänkin :D
 
"Vierailija"
Mulla sama (hauska) kokemus että ihan ihme tuotteet menee kirppareilla kaupaksi! Kerran mietin pitkään että kehtaanko edes laittaa myyntiin miehen vanhaa, karmean väristä ja nuhjaantunutta fleecetakkia jonka selässä luki neonvihreillä jättikirjaimilla ADIDAS. Pistin sitten pokalla hinnaksi kympin (muut vaatteet pöydässämme oli tyyliin 0,50 € kpl) ja se järkky takki oli ostettu sieltä heti samana päivänä! Oli oikein mukava yllätys :)
 
"kirppismyyjä"
Itsekin sain pöydän melkein tyhjäksi viime kerralla myymällä Näitä Poppeja ja meandeja muutamalla eurolla ja sit Lindex-henkkamaukat 0,10-1,50€. Eipä paljon jäänyt kotiin kannettavaa ja lasten tileille muhkeat summat, joilla voipi ostaa taas jotain uutta tarpeellista vaatetta, kun taas kasvavat.

Itse jätän koko pöydän yleensä tutkimatta, jos eka vastaantuleva vaate on haalistunut lindexin body, jolla hintaa 2€ tai käytetyn näköinen Me&I tunika hulppeaan 18€ tarjoushintaan.

Äp-vaatteiden hinnottelusta voi myös päätellä paljon sen pöydän yleisestä hintatasosta. Mä oon aina saanut myytyä omassa pöydässäni kaikki äitiyspakkausvaatteet vanupukuja myöten, mut kovasti niitä näyttää roikkuvan rekeissä tuulettumassa vitosella ja sinne kyllä jäävätkin.
 

Yhteistyössä