Ajelin tänään auton takaluukku auki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 902
19 186
113
Lähdettiin melkein myöhässä katsomaan elokuviin Risto Räppääjää ja tuli vähän kiire.
En ajanut onneksi kuin 3 km matkan kun mun poika huomas että takaluukku on auki. Nopeus oli puolivälistä lähtien 80 km/h, ihmettelin vaan kun lämmityslaitteet ei oikein lämmittäneet (takakontti samaa tilaa matkustamon kans).
Mitähän naapurit tuumas...

En kyllä tajua miten talvikeleillä en tajunnut että luukku on auki. :D

Mikset usko? Totta puhun.

Etola:varmasti oli nolo kokemus. :)

Onneksi meillä ei tavaroita tippunut takakontista tielle...

Ultramariini:en kerro tarkemmin ikiä mutta mulla oli 2 lasta mukana joista toinen on pikkukoululainen ja toinen -hmmm-siinä 4-6-vuotias.

Koululainen tajusi aika hyvin juonen mutta pienempi ei, joten kuopuksenikäistä ei kannata ehkä viedä, nauroi vaan helpoimmissa vitsikohdissa (joku pyllähdys tms). Isompi tykkäsi elokuvasta mutta piti sitä elokuvaa aavistuksen verran tylsänä.

Semmoinen ihan mukava elokuva oli. Alkuun piti totutella siihen uuteen Ristoa näyttelevään poikaan mutta hyvin se poika suoriutui. Elviäkin näytteli joku outo tällä kertaa, hieman tuli Ulla Tapanista ikävä ensteks.
Vesa Vierikko italialaisena Luigina oli ihana. <3 :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Tunnistan valheen: häh, mäkö säntillinen? :D

Ultris: Vesa Vierikon takia kannattaa mennä katsomaan. :D

Ultramariini:en kerro tarkemmin ikiä mutta mulla oli 2 lasta mukana joista toinen on pikkukoululainen ja toinen -hmmm-siinä 4-6-vuotias.

Koululainen tajusi aika hyvin juonen mutta pienempi ei, joten kuopuksenikäistä ei kannata ehkä viedä, nauroi vaan helpoimmissa vitsikohdissa (joku pyllähdys tms). Isompi tykkäsi elokuvasta mutta piti sitä elokuvaa aavistuksen verran tylsänä.

Semmoinen ihan mukava elokuva oli. Alkuun piti totutella siihen uuteen Ristoa näyttelevään poikaan mutta hyvin se poika suoriutui. Elviäkin näytteli joku outo tällä kertaa, hieman tuli Ulla Tapanista ikävä ensteks.
Vesa Vierikko italialaisena Luigina oli ihana. <3 :)

On se Risto jo aiemminkin vaihtunut....

eikö teillä auto hälytä jos luukku on auki

mulla kojelauta olis ku joulukuusi....

on kai siinä kaikenlaista valopilkkua :D kuka niitä kaikkia niin jaksaa katsoa, kun on paljon muutakin ihmeteltävää kaiken aikaa...

- kerran mä olen ajanut öljyvalon sytyttyä. No ei ollut kovin pitkä ajelu, siihen Hän jäi.

Toisaalta, en siitä autosta niin tykännyt, raskas väännettävä kun puuttui ohj.tehostin.

Ei toi vielä mitään.
Minä olin kerran menossa lasten kanssa kauppaan ja kun pääsimme parkkipaikalle,
niin lapsille tuli jotain kinaa/ ongelmia takapenkillä,
minä säntäsin auttamaan, sain lapset kunnialla ulos autosta ja nappasin ovet lukkoon.
Teimme rauhassa ostokset ja kun astuin kaupan ovesta ulos niin näin jo kaukaa että oma oveni
oli selällään auki... tuli kiire autolle.
Mitään ei oltu viety, mutta kyllä hävetti!

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Tuli tästä ovi-auki-jutusta mieleen...

mä jätän usein vahingossa ovet lukitsematta (häly ei huuda, enää :D ), mutta ei sentään apposen auki ole jäänyt niin että toiset huomaa... :D

Ja noissa kojelaudan merkkivaloissa on aina pientä häikkää, ei ne lamput taida toimia aina. Nyt esim. palaa turvatyynyn valo omia aikojaan ja tiedän että se täytyy ennen katsastusta aina saada pois.

Hyvällä tuurilla se sammuu katsastuksen ajankohdalla, niinkuin viimeksikin.

Krut:Mulla hälytti kojelaudassa valo "luggage comp.open" mutta kun tuo takaluukku on semmoinen että se pitää todella tarkasti rysäyttää kiinni ennenkuin se ilmoitus lähtee pois; se voi olla ns. huonosti kiinni josta ei itse huomaisi mitään jos se ajotietokone ei urputtaisi.

Ajattelin ensiksi sen ilmoituksen nähtyäni mä laitan sen vasta perillä eli elokuvateatterin parkkiksella paremmin kiinni. Sit päädyin ajaessa kuitenkin että "äääh, pysähdytään jo johonki pysäkille vaik on kiire". Ja sit tuo koululainen sanoi että "Äiti, takaluukkuhan on ihan kokonaan auki".
Vilpoisaa kyytiä. :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: krut
Vieras2: Juu, nää on näitä pienen paikkakunnan huonoja puolia. Jossain suurkaupungissa ei heti kaikki tunnistaisi että "noni, nyt on Lötjönen-Kutvosen Tojotan ovet jääny auki". :D

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä