Kuukautisten siirtäminen ehkäsyllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Kukaan siirtäny, onko siitä jotain haittaa. Mulla olis matka tulossa ja lisäksi on hemoglobiini laskenut runsaiden vuotojen vuoksi ja ajattelin että tauko menkoista olis paikallaan.

Sekoittaako ne kroppaa sitten ja tuleeko ne entistä runsaimpina seuraavan kerran?

Ei mulla ainakaan mitään ongelmia ole tullut. Jatkoin vaan uuden pilleriliuskan syömistä ilman mitään taukoja. Muistan joskus lukeneeni, että tällaista voisi tehdä jopa niin usein, että menkat tulisivat muutaman kuukauden välein. Elimistölle siitä ei pitäisi olla mitään haittaa, pikemminkin päinvastoin jos/kun runsaat vuodot vähenevät.

Eiköhän siellä pilleripaketin käyttöohjeessakin ole ohje että jos halusa siirtää kuukautisia voi syödä pari liuskaa putkeen. Jos siis on sellainen valmiste missä kaikissa tableteissa on saman verran hormonia.

Eiköhän siellä pilleripaketin käyttöohjeessakin ole ohje että jos halusa siirtää kuukautisia voi syödä pari liuskaa putkeen. Jos siis on sellainen valmiste missä kaikissa tableteissa on saman verran hormonia.

Mulla on käytössä nuvaring ja ohjeessa sanotaan että samalla tavalla voi siirtää kuin pillereillä, mutta siirtämistä ei suositella...niin tuo ettei sitä suositella jäi mietityttämään.

Mulla kuitenkin pari kertaa ollut niin runsaat menkat että vuosin 2 viikkoa runsaasti (syytä ei löytynyt), epäilen siis että hemoglobiinikin on tästä syystä laskenut. Menkkatauko varmaan auttaisi asiaan.

Yhteistyössä