P
"Pirkko"
Vieras
Kerta kaikkiaan saa tulla loppu tälle laiskuudelle ja saamattomuudelle. Miten?
Jos jotain edes saan aloitettua niin se jää kesken.
Jos jotain edes saan aloitettua niin se jää kesken.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riippuu vähän, mitä laiskuus koskeeIttellä toimi seuraava ainakin jollain lailla:
Olen/olin laiska siivoomaan ja tekemään kototöitä, mutta vauvan saatuani on ollut pakko pitää lattiat siisteinä ja muutenkin homma hanskassa edes jotenkuten.
Olen/olin laiska liikkumaan ja pitämään painoni kurissa. Sairastuin raskausdiabetekseen ja tajusin, että jos haluan välttää diabeteksen jatkossa, mun pitää laihtua ne tyhmät 10 kiloa.
Mitä tulee opiskeluun, jossa myöskin olen kovin laisa ja saamaton, ajattelen vanhempieni ja muiden läheisten ilmeitä, jos feilaan tämänkin korkeakoulututkinnon. Olis nääs jo toinen kyseessä.
Lisäksi kutsun ahkerasti kavereita kylään, auttaa siisteysasiassa. "Syyllistän" itseäni paskaksi mutsiksi, jos en tee erinäisiä asioita, tietyissä rajoissa jos pysyy, niin se toimii!
Kyllä on joku muu vialla kun pelkkä laiskuus jos KUUKAUDEN tiskit lojuu pöydillä.
Et kuulosta laiskalta. Minusta korkeakoulututkintoa suorittava ei ole saamaton kouluasioissa, ellei sitten kipua sinne kouluun muilla kuin toivottavilla ansioilla.Riippuu vähän, mitä laiskuus koskeeIttellä toimi seuraava ainakin jollain lailla:
Olen/olin laiska siivoomaan ja tekemään kototöitä, mutta vauvan saatuani on ollut pakko pitää lattiat siisteinä ja muutenkin homma hanskassa edes jotenkuten.
Olen/olin laiska liikkumaan ja pitämään painoni kurissa. Sairastuin raskausdiabetekseen ja tajusin, että jos haluan välttää diabeteksen jatkossa, mun pitää laihtua ne tyhmät 10 kiloa.
Mitä tulee opiskeluun, jossa myöskin olen kovin laisa ja saamaton, ajattelen vanhempieni ja muiden läheisten ilmeitä, jos feilaan tämänkin korkeakoulututkinnon. Olis nääs jo toinen kyseessä.
Lisäksi kutsun ahkerasti kavereita kylään, auttaa siisteysasiassa. "Syyllistän" itseäni paskaksi mutsiksi, jos en tee erinäisiä asioita, tietyissä rajoissa jos pysyy, niin se toimii!
Laiskuus on synteihin kuuluvaa, joten saat apua rukoilemalla Jeesusta ja jumalaa! Raamattu vaan käteen! Kyllä se siitä sitten ajan kanssa lähtee!Voimia!
Kerta kaikkiaan saa tulla loppu tälle laiskuudelle ja
saamattomuudelle. Miten?
Jos jotain edes saan aloitettua niin se jää kesken.![]()