Vauva 10 kk usein kipeä, voiko jotenkin ennalta ehkäistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Helga"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ei käydä missään yleisissä leikkitapahtumissa tuon 1v3kk kanssa. Ostoskeskuksissa joskus, ja kavereita käy leikkimässä. Kerran käytiin jopa HopLopissa :rolleyes: ja kerran kylpylässä.

1v3kk aikana on sairastanut kerran, viime kesänä sai kylpylästä minun kauttani viruksen.

Tapauskohtaista varmasti, mutta kyllä niitä pöpöjä helpommin tulee jos kiertelee muskareita ja vauvaunteja. Faktahan tuo. Ja jos äiti on röökannut raskaus- ja imetysaikana niin silloin vauvat sairastaa enemmän.

Kädet meillä pestään lapseltakin aina kotiin tullessa.

Hurrahurraa, oletpa kerrassaan taitava viruksien välttelijä.

Kyllä mä itse valitsisin sen sosiaalisen elämän lapsen kanssa, kuin murjottaisin kotona käymättä missään..mut tapansa kaikilla.

[QUOTE="ville";29576004]Kyllä muitakin taitaa naurattaa, että itse haluaisit noita kahta ensimmäistä silti pumpata vauvaan.[/QUOTE]

Tuhoavatko mielestäsi vitamiinit ja maitohappobakteerit vauvan vastustuskyvyn? Meneillään on tutkimus jossa JO vastasyntyneille annetaan 30µg D3-vitamiinia. Ei se ole vaarallista, kuten sinä KUVITTELET!. Tyrniä siksi että vauva tottuu happamiin makuihin, on terveellisempää kuin makea. Siis sokeri pois ruokavaliosta.

Suosittelen myös kunnon ruokaa lapselle, rasvaa ja sokeria jne. maitohappobakteeriot auttavat siihen että suolisto on kunnossa ja pystyy hyvin vastustamaan tauteja. Olemme käyneet kerhot ja uimapeuhut pienestä pitäen ja ihan normaalin määrän lapset ovat sairastaneet, eihän vastustuskykyä tule ilman että vähän sairastaakin. Viimestään koulusssa se sitten on edessä, jos lapsuus vietetään kuplassa.

tuo nyt ei vielä ees kuulosta mitenkään epänormaalilta sairastelulta. Noin pienellä flunssa voi kestää 2viikkoa ja niitä voi sairastaa sen 8 kertaakin sen talven aikana, eli käytännössä lapsella valuu nenä melkein koko talven. Ja se on ihan normaalia.

Ehkäistä voi tosiaan jumittamalla kotona, jos ei sitä räkäsyyttä siedä.

Suosittelen myös kunnon ruokaa lapselle, rasvaa ja sokeria jne. maitohappobakteeriot auttavat siihen että suolisto on kunnossa ja pystyy hyvin vastustamaan tauteja. Olemme käyneet kerhot ja uimapeuhut pienestä pitäen ja ihan normaalin määrän lapset ovat sairastaneet, eihän vastustuskykyä tule ilman että vähän sairastaakin. Viimestään koulusssa se sitten on edessä, jos lapsuus vietetään kuplassa.

Ei missään nimessä SOKERIA! Se happamoittaa elimistöä ja happamassa viihtyvät bakteerit!!

Yhteistyössä