Gallup: korvakoru(t) pojalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L@ur@
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

L@ur@

Aktiivinen jäsen
14.12.2013
1 608
1
36
Tänään poikani sai korviksen/korvikset. Huvitti kun myyjä sanoi että laitetaan vasempaan jos vain yksi tulee.. Tuli mieleen se vanha vitsi/käsitys/lasten lällättely että homot pitää oikeassa korvassa... Tutuilta sain hämmästyneitä kommentteja lapsen ikään viitaten ( ja sukupuoleen).

Tuli mieleen et minkä ikäiselle laittaisit korvikset?
Yksi vai kaksi korvista pojalle?

Kerron myöhemmin lapseni iän ja montako tuli. Ne jotka tietää, ei saa paljastaa ;)

Jottei ketju heti katoa, voin paljastaa että poika on viisi ja hänellä on nyt molemmissa korvissa korvikset. Saatiin yllättävän paljon paheksuntaa myös aika yllättäviltä tahoilta ( nuorilta).

Poika ratkutti noita kauan. Siskonsa sai korvikset niin hänenkin piti saada. Ja en millään halua sanoa ettei pojat pidä korviksia. Eikös se ole vähän sama kuin ottas tytöltä leikkiauton pois ja sanois ettei tytöt leiki autoilla.... ( mää vaan niin toivon ettei poika keksi vaatia mekkoa niin on helpompi pysyä kannassaan) :laugh:

Viimeksi muokattu:
Voihan ne korvikset olla pojallakin mielestäni, mut meillä ei ole 10v tyttökään vielä saanut - saa odottaa siihen asti että osaa itse putsata ja hoitaa (on atoopikko, veikkaan että ruvella olisivat joka tapauksessa)

Esikoisella ja toiseksi vanhimmalla ei ole yhtään, tytöllä (11v) on 4 ja kuopuspojalla 6v on 2 eli yksi reikä molemmissa. 5v laittoi yhden (oikeaan) ja joulukuussa nyt haki toiseenkin korvaan.
Miksi tyttö saisi mutta poika ei?
Lasten sedälläkin on molemmissa, ja ikää melkein 50v. Isällään oli 1', nyt kävi sitten ottamaan toiseenkin

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29575237:
Esikoisella ja toiseksi vanhimmalla ei ole yhtään, tytöllä (11v) on 4 ja kuopuspojalla 6v on 2 eli yksi reikä molemmissa. 5v laittoi yhden (oikeaan) ja joulukuussa nyt haki toiseenkin korvaan.
Miksi tyttö saisi mutta poika ei?
Lasten sedälläkin on molemmissa, ja ikää melkein 50v. Isällään oli 1', nyt kävi sitten ottamaan toiseenkin

No sitä mäkin mietin et jos sisko kerta saa niin miten perustelet ettei pojalle voi laittaa.. Ois pitänyt sitten kieltää molemmilta.

Meillä ei laitettaisi korviksia kenellekään. Aikuisina saavat laittaa jos haluavat.

Itse kävin laitattamassa ensimmäiset korvakorut salaa vanhemmiltani, kun täytin 9 ja olin liian nuori, koska nykyään harmittaa nuo rumat reiät (joita on MONTA) korvissa. Korvisten käytön lopetin 17-vuotiaana ja nyt olen 21.

Mielestäni korviksia pojille laittaa vain ns. white trash- perheet. Jos lapsella (poika) näkee korviksen, voi suoraan tietää vanhempien olevan kouluttamatonta alempaa yhteiskuntaluokkaa. Itse en ikinä antaisi lapseni ottaa korvista, eikä tuttavapiirissäni kenenkään pojalla ole. Mutta olemmekin mieheni kanssa molemmat korkeasti koulutettuja.

Mielestäni korviksia pojille laittaa vain ns. white trash- perheet. Jos lapsella (poika) näkee korviksen, voi suoraan tietää vanhempien olevan kouluttamatonta alempaa yhteiskuntaluokkaa. Itse en ikinä antaisi lapseni ottaa korvista, eikä tuttavapiirissäni kenenkään pojalla ole. Mutta olemmekin mieheni kanssa molemmat korkeasti koulutettuja.
Olen 18 vuotias poika/mies ja molemmat vanhempani ovat korkeasti koulutettuja ihmisiä. Minulla on molemmissa korvissa korvikset eikä se minusta tee yhtään sen tyhmempää/paskempaa tai alempiluokkaista kuin muistakaan. Alkaa kuullostaa siltä, että olet kasvanut kultalusikka perseessä noin ylimieliseksi kuin mikä olet nyt. Sitten yrität/teet lapsistasi nössöjä, jotka eivät osaa puolustaa itseään. Luojalle kiitos, että maailmassa on kaltaisianne kusipäitä. Raha ei tuo onnea, mutta ainakin se kasvattaa kusta hattuun sunlaisille ihmisille:)

Yhteistyössä