Olen varma että mua salakuunnellaan ja kuvataan salaa

  • Viestiketjun aloittaja "Pöllö"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Joo pystyy varmasti ja olet varmasti lapsillesi hyvä äiti. Sun elämä vaan voisi helpottua huomattavasti, jos hakisit apua. Kohtaan töissä sunlaisia ihmisiä, eikä ne mitään seinähulluja ole. Tarkoitin vaan, että mieli voi tehdä tepposet ihan fiksullekkin ja näennäisen "normaalille".
 
"Pöllö"
Miksi mun kannattaisi hakea apua? Tämän kauden Putouksessa on jopa 3 hahmoa jotka on stailattu mun lähisuvun henkilöiksi ja mun ystäväkin löytyy sieltä ihan viimeistä piirtoa myöten.Enkä kovin usein näe mun lähipiirin kanssa samannäköisiä ihmisiä vaikkapa väkijoukossa, joka koostuu erilaisista ihmisistä.Vaikka mulle annettaisiin tuhat randomia niin ne eivät muistuta ulkonäöltään lähipiiriini kuuluvia.
 
"Vieras."
[QUOTE="Pöllö";29572306]Miksi mun kannattaisi hakea apua? Tämän kauden Putouksessa on jopa 3 hahmoa jotka on stailattu mun lähisuvun henkilöiksi ja mun ystäväkin löytyy sieltä ihan viimeistä piirtoa myöten.Enkä kovin usein näe mun lähipiirin kanssa samannäköisiä ihmisiä vaikkapa väkijoukossa, joka koostuu erilaisista ihmisistä.Vaikka mulle annettaisiin tuhat randomia niin ne eivät muistuta ulkonäöltään lähipiiriini kuuluvia.[/QUOTE]

Hei, tuo ON sairasta.
 
justjoo
[QUOTE="Pöllö";29571282]Ei ole provo.Näyttelijät toistavat telkkarissa sanontoja jotka löytyvät vain tästä perheestä,vieraat ihmiset kaupungilla naureskelevat kohdallani ja puhuvat radiosta ja kuuntelemisesta.Elokuvissa on viittauksia lapsuudenperheeseeni.Minusta on otettu kuvia sairaalassa lasin läpi kamerakännykällä(hoitaja otti), kun olen ollut hoitohuoneessa.Oikeasti.Koskaan en saa aikaiseksi kysyä että "miksi teit tai sanoit noin", olen niin hämmentynyt.
Tiedän olevani ihan tavis ihminen hyvine ja huonoine puolineni,terve,fiksunakin pidetty.Ei ole mielenterveystaustaa.Mutta tämä tuntuu hyvin, hyvin raskaalta. Ystäviä minulla ei enää kohta enää ole montaa, jos koskaan on paljon ollutkaan.Sosiaalisia taitoja mulla on vaikka kuin,osaan ystävystyä helposti. Ehkä säälistä jotkut ovat kanssani, en sano tätä itsesäälisenä vaan oikeasti tarkoitan tätä. Puolisolle olen yrittänyt puhua tästä mutta hän ei usko mua.[/QUOTE]

mun anopilla on paranoidinen skitsofrenia ja hän ajattelee juuri noin. Ja on itse mielestään täysin terve ja muut sairaita.
 
"Pöllö"
[QUOTE="Vieras.";29572310]Hei, tuo ON sairasta.[/QUOTE]

Luitko mun viimesen lauseen?Helpollahan ne koomikot pääsee kun ei tarvitse repiä ideoita kuin yhdestä suvusta tai tuttavapiiristä vuodesta toiseen.Mutta hei,ei ne muut hahmot taas muistuta meidän porukkaa ja monena vuonna on ollut tunnistamattomiakin suurin osa.Jos mä katon vaikka studioyleisöä niin ei sielläkään tutunnäköisiä ole,no kohta on sielläkin....:(
 
"Vieras."
[QUOTE="Pöllö";29572325]Luitko mun viimesen lauseen?Helpollahan ne koomikot pääsee kun ei tarvitse repiä ideoita kuin yhdestä suvusta tai tuttavapiiristä vuodesta toiseen.Mutta hei,ei ne muut hahmot taas muistuta meidän porukkaa ja monena vuonna on ollut tunnistamattomiakin suurin osa.Jos mä katon vaikka studioyleisöä niin ei sielläkään tutunnäköisiä ole,no kohta on sielläkin....:([/QUOTE]

Eli meinaat oikeasti, että Krista Kosonen, Riku Nieminen, Aku Hirviniemi, Iina Kuustonen ja muut näyttelijät stalkkaavat SINUA? Miksi ei muita?
 
"vierasvieras"
[QUOTE="Pöllö";29572334]Kerropa sit säkin mitä sillä kännykällä kuvaavalla hoitsulla oli mielessä.Miten mä en edes googlesta löydä niitä sanontoja joita meillä on väännetty?Kerro siis normaali selitys,sit uskon.[/QUOTE]

Kerro sinä edes yksi esimerkki niistä sanonnoista niin sinun tarinasi on uskottavampi.
 
"Vieras."
[QUOTE="Pöllö";29572334]Kerropa sit säkin mitä sillä kännykällä kuvaavalla hoitsulla oli mielessä.Miten mä en edes googlesta löydä niitä sanontoja joita meillä on väännetty?Kerro siis normaali selitys,sit uskon.[/QUOTE]

Kerro joku sanonta, joka on ollut tv:ssä? Onko miehesi tai joku muu kuullut niitä?
 
harhoja
Kyllä nuo kuullostaa aistiharhoilta, ja ajatushäiriöiltä. Eli sulla on paranoidinen skitsofrenia, ja aika runsaasti positiivisia oireita. Kyllä joku lääkitys kannattaisi ottaa.
 
iu
[QUOTE="Pöllö";29572334]Kerropa sit säkin mitä sillä kännykällä kuvaavalla hoitsulla oli mielessä.Miten mä en edes googlesta löydä niitä sanontoja joita meillä on väännetty?Kerro siis normaali selitys,sit uskon.[/QUOTE]
Jos et edes googlella löydä,ovatko todella sitten siellä telkkarissa olleetkaan? Vai olivatko ihan vain sinun päässäsi?

Ja siitä hoitsusta: kuvasiko hän todella vai näyttikö sinun pääsi vain tilanteen sellaisena?

Ystävä kallis, käy siellä lääkärillä. SINÄ ET MENETÄ SIINÄ MITÄÄN.
 
"Hmm"
[QUOTE="Pöllö";29572306]Miksi mun kannattaisi hakea apua? Tämän kauden Putouksessa on jopa 3 hahmoa jotka on stailattu mun lähisuvun henkilöiksi ja mun ystäväkin löytyy sieltä ihan viimeistä piirtoa myöten.Enkä kovin usein näe mun lähipiirin kanssa samannäköisiä ihmisiä vaikkapa väkijoukossa, joka koostuu erilaisista ihmisistä.Vaikka mulle annettaisiin tuhat randomia niin ne eivät muistuta ulkonäöltään lähipiiriini kuuluvia.[/QUOTE]

Yhdestä asiasta olen varma, haluaisin mukaasi ensi kerralla kun menet sukukokoukseen, teidän suku vaikuttaa mielenkiintoiselta porukalta
 
selvennyksiä
[QUOTE="Pöllö";29572334]Kerropa sit säkin mitä sillä kännykällä kuvaavalla hoitsulla oli mielessä.Miten mä en edes googlesta löydä niitä sanontoja joita meillä on väännetty?Kerro siis normaali selitys,sit uskon.[/QUOTE]

Siksi et löydä niitä sanontoja koska olet kuullut ne pääsi sisällä, ei oikeasti televisio hahmon sanomana. Se että joku näyttelijä on mielestäsi sanonut ne televisiossa on ollut harha jossa olet nähnyt mielessäsi kyseisen näyttelijän sanovan ne tutut sanonnat telkkarissa. Oikeasti se näyttelijä on sanonut jotain ihan muuta. Ja sitä kännykällä kuvaavaa hoitajaakan ei ollut todennäköisesti edes olemassa, se oli harha jonka sinun mielesi loi. Eihän potilashuoneissa ole edes sisällä huoneiden välissä olevia ikkunoita.
 
"Pöllö"
[QUOTE="Haa";29572341]No onko tämä sinun sukusi samaa mieltä, että kaikki Putouksen hahmot muistuttavat heitä ?[/QUOTE]

En ole Putouksesta puhunut heille mutta 4-5 vuotta sitten puhuin aikaisemmista jutuista lapsuusperheelle,eivät uskoneet(hullultahan tämä kuulostaakin).Kuitenkin mun sisko on ollut mun kanssa katsomassa sen teatterinäytännön jossa oli ilmiselvä meidän äiti, ja sitten näki mun kanssa Matti-elokuvan jossa oli siskon itsensä kaksoisolento,molemmissa sisko sanoi äiskämme ja itsensä näköisistä hahmoista naureskellen että "ompas muuten näköisiä,tuohan on kuin äiskä(sanoi että se aloitusreplakin on kuin äiskän suusta) tai tuohan on kuin mä yläasteella."Silloin en vielä näistä vainoharhaisuuksista puhunut...
Enkä ole sanonut että ihan kaikki Putouksen hahmot on tehty meistä, ehkä 5 näiltä kaikilta vuosilta.
 
"Pöllö"
Jos et edes googlella löydä,ovatko todella sitten siellä telkkarissa olleetkaan? Vai olivatko ihan vain sinun päässäsi?

Ja siitä hoitsusta: kuvasiko hän todella vai näyttikö sinun pääsi vain tilanteen sellaisena?

Ystävä kallis, käy siellä lääkärillä. SINÄ ET MENETÄ SIINÄ MITÄÄN.
Huoh, kyllä mä aistejani uskon.Mä teen vastuullista työtä,olen kaikin puolin terve millä mittarilla tahansa arvioituna,muidenkin mielestä.Tunne-elämä pelittää jne.Mä en koskaan ole nähnyt mitään semmoista mitä mun tarvitsisi epäillä,muut näkevät yleensä saman.
 
"Pöllö"
Lisäksi mikä harha se nyt on jos jossain Putouksessa tai BB:ssä näkee selvästi että nyt on tehty samannäköisiksi?Nehän kekkaloivat siinä jaksossa monien minuuttien ajan ja miljoonat suomalaiset näkevät saman kuin minä eli kyllä mun silmät näkee samat asiat kuin mitä näkevät muutkin.
 
ssssssssss
Tuntuu, että jutuissasi viljelet pikkasen liikaa kaksosolentojuttuja/toistelet jo itseäsi , ei oikein uskottavaa mielestäni psyk.sairaalta tai sulla on aikamoiset univelat päällä ja kantsii hakeutua psyk.päivystykseen.
 
diagnoosi
Oikei, ilmeisesti miehesi perhe on likaisia ja tykkäävät pukeutua bikineihin:
http://static.iltalehti.fi/bigbrother/bbhelv4041011PP_503_bb.jpg

Mutta aika kaukaa silti haettua että nuo ois laitettu miehesi perheen näköisiksi, aika moni muukin voi näyttää tuolta.

Uskon että osa sulle tapahtuvista jutuista on selvää harhaa, ja osa on sitten vaan harhaluuloisia tulkintoja normaaleista asioista
 
vinkki
Mitäs, jos unohtaisit nyt vaan koko asian. Tietoisesti lopetat ajattelemasta tätä asiaa enää koskaan. Lopetat kiinnittämästä ympäristösi outouksiin mitään huomiota. Keskityt lapsiisi ja perheeseesi. Voi olla, että ruokit itsellesi näitä tuntemuksia lisää ja näet niitä kohta kaikkialla, se ei liene kivaa. Tee edes testi ja katso miten käy!
 
iu
[QUOTE="Pöllö";29572384]Lisäksi mikä harha se nyt on jos jossain Putouksessa tai BB:ssä näkee selvästi että nyt on tehty samannäköisiksi?Nehän kekkaloivat siinä jaksossa monien minuuttien ajan ja miljoonat suomalaiset näkevät saman kuin minä eli kyllä mun silmät näkee samat asiat kuin mitä näkevät muutkin.[/QUOTE]

No näytä hyvä ihminen niitä hahmoja sukulaisillesi / ystävillesi, joita he muistuttavat, ja kysy mitä mieltä he itse ovat, ovatko he aivan yksi yhteen näiden kanssa?Luulisihan nyt hyvänen aika muidenkin suvussasi huomaavan, jos heitä ITSEÄÄN käytetään joidenkin viihedohjelmien matariaalina aivan ryökänään?
 

Yhteistyössä