The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tarttis apua tuohon. Lissuuu? :whistle:
Sormet alko heti syyhytä!=)

Ensin piirrellään kuvan ääriviivat ja sitten rajaimella vedetään ylimääräset hittoon.
Sitten vähän väriä ja son siinä, eikä siinä sitten sovi märkiä keskenkaiken ettei väri mee pilalle!:rolleyes:
Avustaja voi sitten ihailla valmista työnjälkeään ja ottaa tyypit.:p
 
  • Tykkää
Reactions: krut ja LIEN
Sormet alko heti syyhytä!=)

Ensin piirrellään kuvan ääriviivat ja sitten rajaimella vedetään ylimääräset hittoon.
Sitten vähän väriä ja son siinä, eikä siinä sitten sovi märkiä keskenkaiken ettei väri mee pilalle!:rolleyes:
Avustaja voi sitten ihailla valmista työnjälkeään ja ottaa tyypit.:p
pikku liukkaus ei varmaan pilaa värjäystä kun eihän ne mehut varmaan ylämäkeen juokse

ainakaan itelleen
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
  • Tykkää
Reactions: LIEN
kahvikirahvi
No voihan bärkkele. Nyt olis mokkapalataikina uuniin menossa, hyvä se tässä vaiheessa hoksata että siihen kuorrutukseen tarttee kokonaisen paketillisen tomusokeria :kieh: Ja just käytiin pp.n kanssa olevinaan ostamaan leivonta-ainekset.. Fuuuu.
 
Olen täs koittanu siivoilla (sillai laiskanpulskasti) ja kantanu joitain tavaroita kellarikomeroon pois tulevan pikku pintaremonttini tieltä.

Kun mä kerran täs asun vielä epämääräisen ajan, niin kait mä voin vähän tehdä luukusta enemmän itteni näköisen.

Parvekekaiteeseen proppaan pöydän (lue 2m x 20cm pöydän virkaa toimittava levy) ja tänä suvena laitan partsikukkalaatikotkin. Laitanko kuivausoksasta roikkumaan amppelimansikan vai särkyneen sydämen?

Keittonurkan renoveeraan hiukka siistimmän näköiseksi. Ei maksa mitn, mut taitaa olla käsipelihionnan paikka. Liian vähän tekemistä koneilla (ja liikaa sotkua) mut kyl tos käsipelillä jäsenensä kipeiksi saa.

Partsin oven ja ison ikkunan välis on käsittämätön puolmetriä syvä levyuloke, joka ei tee muuta kuin syö yhden tuolinpaikan ruokapöydästä oli pöytä mitenpäin vaan, joten sen poistan. Mut kas, partsiseinän verholaudat on propattu tähän levyyn eikä kattoon, joten toi koko seinä on sit otettava omana urakkanaan.

Pienen luukun murhe on just se, et teet mitä tahansa, niin homma leviää koko kämppään oitis ja siin tarttis samalla asustaa.

No onneks eteiselle ja kylppärille ei tartte tehdä yhtikäs mitään.
 
kahvikirahvi
Ei joku voi hakea kaupasta sulle?
No en mä oikein kehtaa pyytää ketään menemään mun puolesta kauppaan kun mun kauppamatka on alaovelta n.200m :D Mutta mp tuo sitten kun on saanu autoon vaihettua laakerin. Ja tarttee ton taikinan kuitenkin jäähtyäkin ennen sitä. Ehkä mä selviän...



Mutta kun tahdon syödä niitä mokkapaloja nyt heti enkä odottaa½!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Olen täs koittanu siivoilla (sillai laiskanpulskasti) ja kantanu joitain tavaroita kellarikomeroon pois tulevan pikku pintaremonttini tieltä.

Kun mä kerran täs asun vielä epämääräisen ajan, niin kait mä voin vähän tehdä luukusta enemmän itteni näköisen.

Parvekekaiteeseen proppaan pöydän (lue 2m x 20cm pöydän virkaa toimittava levy) ja tänä suvena laitan partsikukkalaatikotkin. Laitanko kuivausoksasta roikkumaan amppelimansikan vai särkyneen sydämen?

Keittonurkan renoveeraan hiukka siistimmän näköiseksi. Ei maksa mitn, mut taitaa olla käsipelihionnan paikka. Liian vähän tekemistä koneilla (ja liikaa sotkua) mut kyl tos käsipelillä jäsenensä kipeiksi saa.

Partsin oven ja ison ikkunan välis on käsittämätön puolmetriä syvä levyuloke, joka ei tee muuta kuin syö yhden tuolinpaikan ruokapöydästä oli pöytä mitenpäin vaan, joten sen poistan. Mut kas, partsiseinän verholaudat on propattu tähän levyyn eikä kattoon, joten toi koko seinä on sit otettava omana urakkanaan.

Pienen luukun murhe on just se, et teet mitä tahansa, niin homma leviää koko kämppään oitis ja siin tarttis samalla asustaa.

No onneks eteiselle ja kylppärille ei tartte tehdä yhtikäs mitään.
Onhan se mukava muokata ympäristöä miellyttävämmäksi, viihtyy sitten paremmin. Itselläkin taas yksi maalausprokkis odottaa ensi kesälomaa.
 
Iltaa iltaa :wave:

Kyllä on plaah ja plääh olo,väsy,itkuinen ja masentunut ja kaikkea muuta paskaa. Tulis edes kevät jo niin paistais edes pikkusen aurinko kirjaimellisesti tähänkin risukasaan.

Saa keksiä kivaa jutun juurta, että ilta menis nopeesti ja pääsis nukkumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä