No miten sen voisi ilmaista? Vai eikö saisi ilmaista ollenkaan? Ilmeisesti ei saisi tulla vaan pumpata niin kauan kun Sinä annat luvan lopettaa?Mulle on totaalinen turn ff jo "mä tuun kohta, hei nyt mä tuun"
En ollut tietoinen, että asiasta pitää erikseen ilmoittaa.No miten sen voisi ilmaista? Vai eikö saisi ilmaista ollenkaan? Ilmeisesti ei saisi tulla vaan pumpata niin kauan kun Sinä annat luvan lopettaa?
Halaisin kuiskia korvaasi kaikenlaisia sanoja, niitä kauniitakin.Meillä käytetään vaikka millaisia termejä toisistamme ilman sen vakavemmin asiaa ajattelematta. Sängyn ulkopuolella.
Oma toive on taas sänkypuuhissa että erinäisiä luontaisia ääntelyjä lukuunottamatta se turpa pysyy kiinni, eikä pilata fiilistä höpisemällä kliseitä.
Senkin ajan mitä käyttää lässyttämiseen voi käyttää sitä suutaan huomattavasti kehittävämmin.
Eläimellinen karjunta on parempi.No miten sen voisi ilmaista? Vai eikö saisi ilmaista ollenkaan? Ilmeisesti ei saisi tulla vaan pumpata niin kauan kun Sinä annat luvan lopettaa?
Halaisin kuiskia korvaasi kaikenlaisia sanoja, niitä kauniitakin.
No miks pitää sanoa edes et nyt mä tuun?No miten sen voisi ilmaista? Vai eikö saisi ilmaista ollenkaan? Ilmeisesti ei saisi tulla vaan pumpata niin kauan kun Sinä annat luvan lopettaa?
Entä mites te suhtaudutte jos mies viittaa itseensä setänä? "Setä vähän kokeilee" jne.?
Joo ei kiitos. Tulee olo että on jonku papparaisen kanssa.Entä mites te suhtaudutte jos mies viittaa itseensä setänä? "Setä vähän kokeilee" jne.?
no hyi helvetti edelleen. sais setä kokeilla vaan itteensä loppuviikon..:xEntä mites te suhtaudutte jos mies viittaa itseensä setänä? "Setä vähän kokeilee" jne.?