Onkohan moni musta oikeesti ilkeä harmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vuoden Mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkut ei vissiin uskalla ilkeillä nimimerkillä ja "pilata mainettaan". Tai kysyä jotain nolompaa, koska se liitettäisiin sitten aina siihen nimimerkkiin.

Mä oon ajatellu samallailla ku Kahvikirahvi, että kirjoitan nettiin vaan sellasta, jota voin kirjottaa nimimerkillä ja/tai omalla nimelläni. En edes muista, koska olisin viimeksi kirjoittanu ilman nimimerkkiä niin, etten olisi laittanut nimikenttään "pg" tai "pg harmaana".

No ei nyt tuollaisia ainakaan uskalla -eikä mielestäni tarvitsekaan- kirjoittaa tunnistettavasti.
Esimerkkinä vaikkapa perheväkivalta-, masennus- ja päihdetapaukset, joista jollain rekisteröityneelläkin voi joskus olla kysyttävää/avauduttavaa.

No ei nyt tuollaisia ainakaan uskalla -eikä mielestäni tarvitsekaan- kirjoittaa tunnistettavasti.
Esimerkkinä vaikkapa perheväkivalta-, masennus- ja päihdetapaukset, joista jollain rekisteröityneelläkin voi joskus olla kysyttävää/avauduttavaa.

Niin en mä sitä muiden kohdalla tuomitse, että niin tehdään. Olis pitäny itekin aikanaan tehdä niin.

Mut nyt omalla kohdalla oon ajatellu pitää sellasta "nimimerkillä tai ei ollenkaan" -linjaa, koska muuten saattaisin heittäytyä ihan uskomattomaksi kusipääksi ja katuisin sitä myöhemmin.

Sen huomaa esim. AV:lla lukiessa ja kirjoittaessa miten se nimimerkittömyys vaan keventää näppistä kummasti. Sitten pitää pyydellä jälkeenpäin anteeksi ja hävettää, että on kirjoittanut rumia.

Joskus vuosia vuosia sitten kyllä saatoin kirjoittaa provon. Tosin omasta elämästä kirjoittamani tosi juttu myös tulkittiin provoksi...

Kerran vastasin tarpeettoman ilkeästi ja pyysinkin sitä heti anteeksi. Sain sillä jonkinmoisen keskustelun aikaiseksi. Anteeksi pyytävä palstalainen :D

Niin en mä sitä muiden kohdalla tuomitse, että niin tehdään. Olis pitäny itekin aikanaan tehdä niin.

Mut nyt omalla kohdalla oon ajatellu pitää sellasta "nimimerkillä tai ei ollenkaan" -linjaa, koska muuten saattaisin heittäytyä ihan uskomattomaksi kusipääksi ja katuisin sitä myöhemmin.

Sen huomaa esim. AV:lla lukiessa ja kirjoittaessa miten se nimimerkittömyys vaan keventää näppistä kummasti. Sitten pitää pyydellä jälkeenpäin anteeksi ja hävettää, että on kirjoittanut rumia.

Joo,mutta ei se kaikilla muilla mene niin kuin sitten ilmeisesti sulla,eli että "kummasti nimimerkittömyys keventää näppistä" ja kirjoittelee vittuilevasti.

Itse en ainakaan koe mitään syytä vittuiluun,vaikka välillä näin harmaana kirjoittelenkin.Ihan samanlaista tämä teksti on mulla mustanakin.
Mutta me ollaan erilaisia. :)

[QUOTE="v ieras";29549517]Joo,mutta ei se kaikilla muilla mene niin kuin sitten ilmeisesti sulla,eli että "kummasti nimimerkittömyys keventää näppistä" ja kirjoittelee vittuilevasti.

Itse en ainakaan koe mitään syytä vittuiluun,vaikka välillä näin harmaana kirjoittelenkin.Ihan samanlaista tämä teksti on mulla mustanakin.
Mutta me ollaan erilaisia. :)[/QUOTE]

Niin no hyvä sulla. Eikä tällä palstalla kaikki nimimerkittömät ole ilkeitä tms, en tarkoittanut sitä.

Mut mä välillä eläydyn vähän liikaa johonkin ja patoan vihaa ja en aina osaa ilmaista sitä ihan kiltisti. Mielummin olen sitten sanomatta mitään :D Ja mun päässä välillä lentää sellasia mielipiteitä joista tiedän, että ne satuttaisi sitä vastaanottajaa. Siksi en halua kirjoittaa niitä, koska ei niistä mitään hyötyäkään ole, eivät siis ole ns. rakentavaa kritiikkiä.

Mut hienoo, et muut pystyy siihen. Mä en aina :D

• Tykkää
Reactions: Ciervo

Yhteistyössä