Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaan ilmiöön törmää miehissä, jotka seurustelvat thaityttöjen tai venäläisten/virolaisten kanssa. Monet naiset pitävät näitä miehiä vastenmielisinä.

Venäläiset ja virolaiset naiset ovat erittäin suosittuja ja kysyttyjä vaimoja maailmalla. Esim maailman paras futari seurustelee venäläisen mallin kanssa. Jostain syystä suomalaiset naiset eivät löydä laadukkaita ulkomaalaisia miehiä, vaan enimmäkseen "kamelintaluttajia".

[QUOTE="hmm";29547627]kun muuten verrataan miehen ja naisen menetystä ulkomaalaisten parinvalinnassa... tässä kumminkin on se ero, että miesten parinvalinta tällaisessa tapauksessa voi olla seksiturismia tai vaimon hakeminen oloista, josta nainen haluaa melkein minkä tahansa avioliiton kautta pois. tuossa on helpompi nähdä väärää, kuin että suomalainen nainen tapaa kotimaassaan täällä asuvan maahanmuuttajan jonka kanssa alkaa seurustelemaan.

tunnen kyllä myös miehen joka thaimaasta löysi itselleen vaimon, ja jäi tämän kanssa thaimaaseen asumaan. ostivat maata ja hankkivat siitä elinkeinon.[/QUOTE]

Meinaat etteivät suomalaiset naiset harrasta seksiturismia?:D

Meinaat etteivät Suomessa asuvat mamut käytä suomalaisia naisia härskisti hyväkseen saadakseen oleskeluluvan?:D

Herää pahvi!

Alkuperäinen kirjoittaja herää;29547697:
Meinaat etteivät suomalaiset naiset harrasta seksiturismia?:D

Meinaat etteivät Suomessa asuvat mamut käytä suomalaisia naisia härskisti hyväkseen saadakseen oleskeluluvan?:D

Herää pahvi!

enpäs tainnut väittää ettei näin olisi. kyllä meitä tähän maailmaan mahtuu niin paljon, että tietenkin löytyy kaikenlaista, myös naisten harrastamaa seksiturismia ja miehiä, jotka haluavat oleskeluluvan avioliiton kautta. eikä edes sillä, että ketään syyllistäisin, mutta useimmiten miesten kanssakäyminen ulkomaalaisten kanssa liitetään näihin asioihin ja mainitsin, että tämän takia asiaa usein katsotaan eri sukupuolivinkkeleistä eri tavoin.

väitätkö kumminkin että esimerkiksi naisten ja miesten harrastama seksiturismi on täysin samoissa mitoissa? ;) no ei, kunhan vähän koitat provosoida.

[QUOTE="hmm";29547627]kun muuten verrataan miehen ja naisen menetystä ulkomaalaisten parinvalinnassa... tässä kumminkin on se ero, että miesten parinvalinta tällaisessa tapauksessa voi olla seksiturismia tai vaimon hakeminen oloista, josta nainen haluaa melkein minkä tahansa avioliiton kautta pois. tuossa on helpompi nähdä väärää, kuin että suomalainen nainen tapaa kotimaassaan täällä asuvan maahanmuuttajan jonka kanssa alkaa seurustelemaan.

tunnen kyllä myös miehen joka thaimaasta löysi itselleen vaimon, ja jäi tämän kanssa thaimaaseen asumaan. ostivat maata ja hankkivat siitä elinkeinon.[/QUOTE]

Mitäs luulet mitä ne naiset siltä mustalta mieheltä haluavat?

[QUOTE="mamut vie naiset";29547006]
3019c8.JPG
[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="hmm";29547736]enpäs tainnut väittää ettei näin olisi. kyllä meitä tähän maailmaan mahtuu niin paljon, että tietenkin löytyy kaikenlaista, myös naisten harrastamaa seksiturismia ja miehiä, jotka haluavat oleskeluluvan avioliiton kautta. eikä edes sillä, että ketään syyllistäisin, mutta useimmiten miesten kanssakäyminen ulkomaalaisten kanssa liitetään näihin asioihin ja mainitsin, että tämän takia asiaa usein katsotaan eri sukupuolivinkkeleistä eri tavoin.

väitätkö kumminkin että esimerkiksi naisten ja miesten harrastama seksiturismi on täysin samoissa mitoissa? ;) no ei, kunhan vähän koitat provosoida.[/QUOTE]

Juu, naiset harrastavat seksiturismia enemmän.

No, ajatellaan toisinpäin niin en mäkään seukkais kenenkään kaa joka ois ollu mustannaisen kaa. Niinku Keskisen Vesa tai Tauski. Siis niinku markkina-arvo on nyt ihan nollassa.

Joo siis muutenhan Keskinen ja Tauski ois kuumaa kamaa...not...

Mun silmissä ulkomaalaisen kanssa seurustelu ei laske kenenkään markkina-arvoa. Mut mä otankin ihmiset yksilöinä, enkä laatikoi heitä johonkin tiettyyn kategoriaan kansalaisuuden tai ulkonäön perusteella. Laatikoivat ihmiset on mun mielestä juntteja ja rajoittuneita, eikä niiden mielipiteellä niin väliä olekaan.

Joo siis muutenhan Keskinen ja Tauski ois kuumaa kamaa...not...

Mun silmissä ulkomaalaisen kanssa seurustelu ei laske kenenkään markkina-arvoa. Mut mä otankin ihmiset yksilöinä, enkä laatikoi heitä johonkin tiettyyn kategoriaan kansalaisuuden tai ulkonäön perusteella. Laatikoivat ihmiset on mun mielestä juntteja ja rajoittuneita, eikä niiden mielipiteellä niin väliä olekaan.

mitäs just ite teit. :D

Kun on kanssakäymisissä ulkomnaalaisten romanien tai saamelaistan kenssa hyvin pian unohtuu esimerkiksi väri. ihmisen ottaa ihmisenä. Uskoisin että hieman negatiivisempien kommenttien sanojat ovat sellaisia joilla ei ole läheisessä piirissään muita kuin kantasuomalaisia.

• Tykkää
Reactions: LIEN
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29548069:
mitäs just ite teit. :D

Jahas, väännetään sitten ratapölkystä. Tarkoitin laatikointia kansalaisuuden tai ulkonäon perusteella. Mielipiteiden ja käytöksen perusteella laatikointi on ihan ok ja teen sitä toki itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29548111:
sä olet vissiin niitä suvaitsevaisia ?
tuo ei tosiaankaan ole ok.

Suvaitsevaisia? Koen olevani suvaitsevainen, vai mitä tuolla tokaisullasi tarkoitat? Mikä ei ole ok? Mielipiteiden perusteella tuomitseminenko?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29548111:
sä olet vissiin niitä suvaitsevaisia ?
tuo ei tosiaankaan ole ok.

Ääh, ei näitten kanssa kannata väitellä ;) Tajuavat kyllä pointin, mutta haluavat vääntää. Toisen ihmisen ajatusmaailmaa ei valitettavasti voi muuttaa. Pitää toivoa että elämä opettaa, vaikka sitten mustan vävyn/miniän muodossa ;)

Ääh, ei näitten kanssa kannata väitellä ;) Tajuavat kyllä pointin, mutta haluavat vääntää. Toisen ihmisen ajatusmaailmaa ei valitettavasti voi muuttaa. Pitää toivoa että elämä opettaa, vaikka sitten mustan vävyn/miniän muodossa ;)

Haha, joo, sitten kun mun pojat on sopivassa iässä, sillä miniän ihonvärillä ei oo mulle mitään merkitystä. Sitäkös on sunlaisten vaikea käsittää...

Minä pidän vastenmielisena ihmisiä, jotka arvottavat ihmisarvon ihonvärin mukaan. Sellaisia, jotka kuvittelevat oman ihonvärinsä tekevän heistä parempia ihmisiä kuin jostain toisesta. Sellaisten ihmisten pitäisi tulla ulos sieltä kuplastaan oikeaan maailmaan.

[QUOTE="vieras.";29548165]Minä pidän vastenmielisena ihmisiä, jotka arvottavat ihmisarvon ihonvärin mukaan. Sellaisia, jotka kuvittelevat oman ihonvärinsä tekevän heistä parempia ihmisiä kuin jostain toisesta. Sellaisten ihmisten pitäisi tulla ulos sieltä kuplastaan oikeaan maailmaan.[/QUOTE]

Nimenomaan. Sellaisia ihmisiä minä toivoisin "elämän opettavan" nimim. niihiä lainatakseni.

[QUOTE="vieras.";29548165]Minä pidän vastenmielisena ihmisiä, jotka arvottavat ihmisarvon ihonvärin mukaan. Sellaisia, jotka kuvittelevat oman ihonvärinsä tekevän heistä parempia ihmisiä kuin jostain toisesta. Sellaisten ihmisten pitäisi tulla ulos sieltä kuplastaan oikeaan maailmaan.[/QUOTE]

Et ole huomannut mitään eroja mustien ja valkoisten yhteiskuntien välillä?

Yhteistyössä