S
"Seinäruusu"
Vieras
Tilaisuuksia on ollut tutustua tosi mahtavilta vaikuttaviin ihmisiin, mutta mä en siis vaan saa suutani auki tuntemattomien seurassa niin jää sitten tutustumatta paremmin. Olen sairastanut vaikean masennuksen ja vaikeaa paniikkihäiriötä, nyt olen kuitenkin saanut muutama kuukausia sitten terveen paperit.
Olen ihmisenä tosi hitaasti lämpenevä ja voin ulospäin ehkä vaikuttaa jotenkin "jöröltä" kun istua nökötän vaan hiljaa seurueessa. Haluaisin opetella olemaan avoin ja oppia puhumaa taas ihmisten kanssa. Olisko kenelläkään vinkkejä tämmöseen?
Olen ihmisenä tosi hitaasti lämpenevä ja voin ulospäin ehkä vaikuttaa jotenkin "jöröltä" kun istua nökötän vaan hiljaa seurueessa. Haluaisin opetella olemaan avoin ja oppia puhumaa taas ihmisten kanssa. Olisko kenelläkään vinkkejä tämmöseen?