T
toinen äiti
Vieras
Ärsyttää perhekerhoissa/muskareissa/avoimissa päiväkodeissa jne nää äipät, jotka ei saa pieniä taaperoitaan ruotuun. Mukula vaeltaa edellä ja läpsii muita järjestelmällisesti, äiti hiihtää perässä ja lässyttää hiljaisella äänellä että "ei saa, heiii, ei saa, jookos ei lyödä". Jessus, miten ollaan noin uusavuttomia? Onko ne kotona itse jotain 1-vuotiaiden nyrkkeilysäkkejä sitten, kun ei saa millään muksua ruotuun?
Ymmärrän ettei 1-2 vuotias ymmärrä että toiseen sattuu, mutta kyllä se ymmärtää mitä EI tarkoittaa. Itse otan lasta heti tiukasti käsistä kiinni, katson silmiin ja sanon napakasti EI, noin EI saa tehdä. Ja ei kyllä meillä ookkaan mitään muksimisongelmia, vaikka erittäin vilkas poika löytyykin! Minusta voi pysyä kotona, jos ei saa lapsiaan kuriin.
Nimimerkillä tänään perhekerhossa pahoinpidelty, heh heh.
Ymmärrän ettei 1-2 vuotias ymmärrä että toiseen sattuu, mutta kyllä se ymmärtää mitä EI tarkoittaa. Itse otan lasta heti tiukasti käsistä kiinni, katson silmiin ja sanon napakasti EI, noin EI saa tehdä. Ja ei kyllä meillä ookkaan mitään muksimisongelmia, vaikka erittäin vilkas poika löytyykin! Minusta voi pysyä kotona, jos ei saa lapsiaan kuriin.
Nimimerkillä tänään perhekerhossa pahoinpidelty, heh heh.