The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heippa :wave:
Mitäs täällä ?

Eipä tuu vielläkään vauvaa tähän taloon, negatiivinen tuli tänään. :'(
:hug: - rutistus ja paijaus, surumielen pois pyyhkäisy. Toivoa ei nyt heitetä, lämmintä ajatusta ei peitetä, vaan suunnataan katse tulevaisuuteen, otetaan yritystä, potkua uuteen. Pohja kun on jo niin hyvä - kahden ihmisen rakkaus syvä :heart:
 
Kiitos ihanat :)
Eiköhän Se tässä ala helpottamaan.
On ollu vaan äidin hautajaisista asti huono viikko, joka päivä jotain negatiivistä.

Leffa on hyvä, samoin karkit ja suolapähkinät :)
FreezeCat, kiitos, olipa kaunista.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan ohimennen huomiona.

Makuasioista voi nimenomaan kiistellä. Mistä muusta ihmiset kiistelisivät kuin mielipide-eroista.
Toi on hyvä kysymys.

Asiat, edes faktat eivät useinkaan ole mustavalkoisia. Löytyy kaikki harmaan sävyt ja sitä kustannustehokasta olemassa olevin resurssein haettavaa juttua.
Ja siin ei faktat ja mutu ole samanarvoisia.

Makuasiakiistelyksi voisin mieltää sen maalataanko seinä siniseksi vai punaiseksi. Kandee olla samaa mieltä vaimon kanssa olematta nössö joka on aina samaa mieltä. Vai onko merimiespihvi parempaa kuin makkarasoppa?

Mut laitetaanko maali, tapetti, kaakeli, paneli, rappaus vai mikä ei o aina ihan makuasia. Tai mikä maali laitetaan ei ratkea söpöimmän tai monipuolisimman värikartan perusteella.

Tos hiljattain olin asiakkaana lääkäriasemalla, isolla semmoisella. Koska olen sattumanvaraisiin asioihin huomiota kiinnittävä mulkvisti, niin huomasin, että mun mielestä ihan jokainen ovi vastaanottohuoneiden ovia lukuunottamatta avautui väärään suuntaan, eli sisäänpäin. Makuasia sano koira kun nuoli?

Mun makuasiani sanoo, et jos sattuu jotain (tulipalo, aseen kans riehuva narkkari, ...), niin siel on viissataa ihmistä pyrkimässä ulos kaikist niist ovista joita pitäis nyt pystyä vetämään sisäänpäin. Suunnittelijalla on asiasta varmaan oma näkemyksensä ja kyl mä vilpittömästi toivon, et se ei perustu ihan vaan makuasioihin.
 
kais :hug: voin vähän samaistua kun itsellekin kolmas vuosi pyörähtää odotusta johon on saatu aikaiseksi vain yksi keskenmeno.. Mulla on vaan nuo kaksi lasta ennestään että siinä eri tilanne. Tämä on jotenkin helpompi hyväksyä kun sai kuitenkin lapsia vaikka lapsiluku ei täsmää odotuksia.
 
Tylsä ilta.. Ketjuihin en kehtaa vastata kun tulee vaan ilkeitä ajatuksia mieleen ja äiti opetti et jos ei ole hyvää sanottavaa ni voi aina pitää turpansa kiinni.. Joten, eipä mitään sanottava sitten. On niin ilkee olo että tarvitsin vitsaa... Onneks oon viikonlopun töissä niin en oo perhettä kiusaamassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Miekin oon ihan töttöröö työviikosta. Kuka haluaisi tulla ruokkimaan minnuu?
Voisin haluta kaalisalaattia mihin voisi laittaa myös porkkanaa, purjoa, paprikaa, suolakurkkua ja fetajuustoja. Ja sitten voisi tehdä miulle myös lihapullia pippurikastikkeella :p.
 
Et sie pilaa. Mä olen hyvä kuuntelija. Joskus saa valittaa.
Se verottajan perkele tosiaan... Yli 2000 euroa iski taas sieltä maksettavaa, justiin kun olin pääsemässä ALV-maksuissa ajan tasalle ilman mitään laahauksia. Kai ne nyt taas sitten alkaa laahamaan, kun tuotakin aletaan vääntämään.
Ja kohta taas pyöritään ties millä listoilla, kun noi työeläkemaksut on kohta myöhässä.
Näitä yrittäjän ihanuuksia, mutta eipä näistä nyt tänään enempää! =)

no se kutale se on aina vastuksena

verot valtion maksettaviksi
Se on. Muutenkin tää yrittäjän asema on erittäin vaikea täällä. Pitäisi varmaan mennä johonkin Thaimaahan tekemään bisnestä - siellä saisi olla ilman turhia velvoitteita ja oikeuksia. :D
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29544753:
Miekin oon ihan töttöröö työviikosta. Kuka haluaisi tulla ruokkimaan minnuu?

Voisin haluta kaalisalaattia mihin voisi laittaa myös porkkanaa, purjoa, paprikaa, suolakurkkua ja fetajuustoja. Ja sitten voisi tehdä miulle myös lihapullia pippurikastikkeella :p.

mä alan justiinsa laatimmaan roilerikastiketta

siitä riittäis sullekkin
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä