Te, joiden mielestä homous on väärin tai luonnotonta, mitä jos oma lapsenne olisi homo?

"noh"
[QUOTE="joo";29542301]Ei saatana voiko noin tyhmää ihmistä ollakaan![/QUOTE]

Kerro toki miksi?

Ja kyllä minä homoseksuaaleja tunnen, toiset vähemmän tärähtäneitä muutenkin kuin toiset. Jokaisella tuntuu olevan taustalla jonkinlainen lapsuudessa koettu laiminlyönti toisen vanhemman osalta.
 
[QUOTE="noh";29542559]Kerro toki miksi?

Ja kyllä minä homoseksuaaleja tunnen, toiset vähemmän tärähtäneitä muutenkin kuin toiset. Jokaisella tuntuu olevan taustalla jonkinlainen lapsuudessa koettu laiminlyönti toisen vanhemman osalta.[/QUOTE]

Näin kun muotoilee asian, muotoilen minä väitöksen myös, sinulla on lapsuudessa pakosti joku vakava laiminlyönti kun ajattelet noin :D
 
Häpeävä
Onneksi tämä armas maailmamme alkaa olemaan jo suvaitsevampi homoseksuaaleja kuin noita ymmärtämättömiä juntteja kohtaan! Toivottavasti homojen arvostelijat/sairaana pitävät ymmärtävät olevansa rikosoikeudellisessakin vastuussa sanomisistaan. Seksuaalisuus on ihmisen perusoikeus. Nimiä kehiin, luulisi noin loukkaavat kommentiit heittäneen heittelevänsä omalla nimellään. Tai toivottavasti ymmärrätte edes hävetä. YÄK
 
"femin"
Hetkinen... *hakee rautalankaa*

Krhm. Pedofiili, joka toteuttaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan, vahingoittaa halunsa kohdetta - tässä tapauksessa lasta.

Homoseksuaali puolestaan voi helposti löytää samaa sukupuolta olevan kumppanin (/kumppaneita), joka a) haluaa seksiä/parisuhteeseen/romanttis-eroottista kanssakäymistä hänen kanssaan ja b) on täysin kykeneväinen antamaan suostumuksensa tähän suhteeseen/kanssakäymiseen. Homoseksuaali ei vahingoita itseään eikä ketään muuta toteuttamalla omaa suuntautuneisuuttaan. Häntä kyllä saatetaan vahingoittaa käyttäen keppihevosena mielipiteenvapautta ja kotikutoisia tautiluokituksia.

Ja tuo viimeinen lauseesi... "I'm not racist, my best friend is black." Vai?
Pedofiili ja lapsiinsekaantuja on kaksi eri asiaa. :)
 
"femin"
[QUOTE="vieras.";29542549]Teillä uskovaisten piireissä se pedofiili saa kätevästi tekonsa anteeksi jumalalta ja seurakunnalta, sitten voi taas jatkaa lasten raiskaamista hyvillä mielin.

Kertoohan ne uskonveljille ja sitten porukalla salataan asia viranomaisilta. Että ei se teidän jengissä vissiin kauhean kielteinen asia ole, kun siihen saa suojelusapua niin monelta. Näin teillä terveillä.[/QUOTE]

Vaikka uskovainen olenkin, niin kyllä lapsiinsekaantujia tulee rangaista ja ankarasti. Enkä kyllä todellakaan sellaista asiaa alkaisi peittelemään, jos jonkun tietäisin niin toimineen. Ja kyllä tämä minun kantani on enemmistön mielipide.

Jännää miten nykyään ihmisillä käsitteet noin sekaisin...
 
"femin"
Alkuperäinen kirjoittaja Häpeävä;29543002:
Onneksi tämä armas maailmamme alkaa olemaan jo suvaitsevampi homoseksuaaleja kuin noita ymmärtämättömiä juntteja kohtaan! Toivottavasti homojen arvostelijat/sairaana pitävät ymmärtävät olevansa rikosoikeudellisessakin vastuussa sanomisistaan. Seksuaalisuus on ihmisen perusoikeus. Nimiä kehiin, luulisi noin loukkaavat kommentiit heittäneen heittelevänsä omalla nimellään. Tai toivottavasti ymmärrätte edes hävetä. YÄK
No eipä taida nyt kuule ihan kunnianloukkauksen tai minkään muunkaan rikoksen kriteerit näissä mun kommenteissa täyttyä. :) Anteeksi vain.
 
"vieras."
[QUOTE="femin";29543684]Vaikka uskovainen olenkin, niin kyllä lapsiinsekaantujia tulee rangaista ja ankarasti. Enkä kyllä todellakaan sellaista asiaa alkaisi peittelemään, jos jonkun tietäisin niin toimineen. Ja kyllä tämä minun kantani on enemmistön mielipide.

Jännää miten nykyään ihmisillä käsitteet noin sekaisin...[/QUOTE]

Sanoo hän, joka rinnastaa homot ja pedofiilit. Jos tässä kaiken uutisoinnin pohjalta lähtisi yhtäläisyysmerkkejä vetämään, niin edellleen se menisi sinne "uskovat = pedofiilejä".
 
"femin"
[QUOTE="vieras.";29543734]Sanoo hän, joka rinnastaa homot ja pedofiilit. Jos tässä kaiken uutisoinnin pohjalta lähtisi yhtäläisyysmerkkejä vetämään, niin edellleen se menisi sinne "uskovat = pedofiilejä".[/QUOTE]

Jep jep... Todellakin kannattaa tehdä tilastoja joidenkin iltalehtien juttujen perusteella. :D
 
"vieras."
[QUOTE="femin";29543754]Jep jep... Todellakin kannattaa tehdä tilastoja joidenkin iltalehtien juttujen perusteella. :D[/QUOTE]

Se että myös Iltalehti uutisoi poliisilta saadut uutiset rikoksista, ei tee niistä tapahtumista valheita. Vai väitätkö, että kaikki pedofiiliuutisointi uskovista lastenraiskaajista on valetta? Ja sinä sanot olevasi niitä, jotka eivät halua peitellä pedofiilien tekoja..?
 
bbc
[QUOTE="femin";29543754]Jep jep... Todellakin kannattaa tehdä tilastoja joidenkin iltalehtien juttujen perusteella. :D[/QUOTE]

Iltalehtien juttujen? meinaatko, että ne kymmenet tuhannet pedofiliasyytökset on vaan median keksimiä? Etkö itse lue muita medioita kuin iltalehtiä? Jos lukisit, tietäisit, etteivät ne ole vain huhuja.
 
"femin"
[QUOTE="vieras.";29543781]Se että myös Iltalehti uutisoi poliisilta saadut uutiset rikoksista, ei tee niistä tapahtumista valheita. Vai väitätkö, että kaikki pedofiiliuutisointi uskovista lastenraiskaajista on valetta? Ja sinä sanot olevasi niitä, jotka eivät halua peitellä pedofiilien tekoja..?[/QUOTE]

Siis mitähän ihmettä sä oikeen selität... :D Sanoin, ettei kannata tilastoja tehdä lehtijuttujen perusteella ja näin nimenomaan siksi, että kaikkia hyväksikäyttötapauksia EI kerrota lehdissä. Kyllä niistä valikoidaan ne kaikkein "jännimmät" ja eniten paheksuntaa aiheuttavat ihan sen takia, että lehti myy. :)

Ei ketään kiinnosta, jos joku valtaväestöstä käyttää lasta hyväkseen, mutta odottappas vaan, kun ihan minkä tahansa vähemmistön jäsen tekee saman rikoksen, niin siinä otsikot huutaa joka lehdessä.

Karu tosiasia. :(
 
"femin"
Iltalehtien juttujen? meinaatko, että ne kymmenet tuhannet pedofiliasyytökset on vaan median keksimiä? Etkö itse lue muita medioita kuin iltalehtiä? Jos lukisit, tietäisit, etteivät ne ole vain huhuja.
Luen kyllä paljonkin, enkä ole huhuiksi väittänytkään. :) Mutta väitän, että valtamediassa vääristyy nämä "tilastot" tiettyjen ihmisryhmien kohdalla.
 
bbc
[QUOTE="femin";29543821]Luen kyllä paljonkin, enkä ole huhuiksi väittänytkään. :) Mutta väitän, että valtamediassa vääristyy nämä "tilastot" tiettyjen ihmisryhmien kohdalla.[/QUOTE]

Eli sinulla on siis tietoa, että homoseksuaalit hyväksikäyttävät lapsia paljon, mutta näistä asioista ei vain uutisoida? Millaisissa tilanteissa nmä hyväksikäytöt ovat tapahtuneet, sillä ilmeisesti kyse ei ole vain yksittäistapauksista, jos kerran puhutaan ihan ihmisryhmän teoista? (ts. kuin esim katolisen kirkon toimet, joissa on esimerkkejä reilusti)
 
"femin"
Eli sinulla on siis tietoa, että homoseksuaalit hyväksikäyttävät lapsia paljon, mutta näistä asioista ei vain uutisoida? Millaisissa tilanteissa nmä hyväksikäytöt ovat tapahtuneet, sillä ilmeisesti kyse ei ole vain yksittäistapauksista, jos kerran puhutaan ihan ihmisryhmän teoista? (ts. kuin esim katolisen kirkon toimet, joissa on esimerkkejä reilusti)
TÄH?! Nyt meni kyllä ihan ohi...

Ei ole mun kommentteja ne tässä ketjussa, joissa on puhuttu homojen käyttävän lapsia hyväksi. En siis ole oikea ihminen sulle vastaamaan noihin. :)
 
"vieras."
[QUOTE="femin";29543846]Alkaa mennä jo niin sekopäiseksi koko ketju, kun koko ajan mun sanomisia vääristellään ja luetaan jotain älyttömyyksiä rivien välistä, että terve vaan...[/QUOTE]

= maalasit itsesi nurkkaan ja siellä on epämukava olla ja pakeneminen paikalta on se plan b, jonka otat käyttöön. Terve.
 
"vieras."
[QUOTE="femin";29543812]Siis mitähän ihmettä sä oikeen selität... :D Sanoin, ettei kannata tilastoja tehdä lehtijuttujen perusteella ja näin nimenomaan siksi, että kaikkia hyväksikäyttötapauksia EI kerrota lehdissä. Kyllä niistä valikoidaan ne kaikkein "jännimmät" ja eniten paheksuntaa aiheuttavat ihan sen takia, että lehti myy. :)

Ei ketään kiinnosta, jos joku valtaväestöstä käyttää lasta hyväkseen, mutta odottappas vaan, kun ihan minkä tahansa vähemmistön jäsen tekee saman rikoksen, niin siinä otsikot huutaa joka lehdessä.

Karu tosiasia. :([/QUOTE]

Jännä, että näistä vähemmistön jäsenistä kaikki tuntuu olevan uskovia. Vai tuleeko mieleen joku muu ryhmä, josta on revitty otsikoita?
 
Kolmas korppi harmaana
Tulee mieleen tämä: Fifi : Epämuodikas homoelokuva

"Dokumenttielokuvan päähenkilön, pienessä yhdysvaltalaiskaupungissa elävän 17-vuotiaan Jamesin uskovaiset vanhemmat eivät hyväksy tämän homoutta. Jatkuvista konflikteista ahdistunut poika kertoo isälleen harkitsevansa itsemurhaa. Isä vie hänet asekaapille, antaa haulikon ja toteaa: näytä minulle."
Toki erityisen dramaattinen tapaus, mutta totta; LHBTQI-nuorten itsemurhariski on oikeasti moninkertainen suhteessa heteroverrokkeihin. Vaikkeivät olisi jeesushullujakaan, sitä voisi moni vanhempi miettiä, kun näitä olisin-pettynyt-ohimenevä-vaihe-sairaus-viestejä kirjoittelee, että katselisitko sitä lastasi mieluummin sitten arkussa kuin elämässä elämäänsä omana itsenään.

Asiakastyössä kohtaan jatkuvasti nuoria, jotka ovat ahdistuneita, häpeissään ja jopa itsetuhoisia koska pelkäävät, miten ulostulo muuttaisi vanhempien suhtautumista heihin -- "Rakastavatkohan ne minua enää?" Siihen itse kukin sydämessään vastatkoon.
 
bbc
[QUOTE="femin";29543836]TÄH?! Nyt meni kyllä ihan ohi...

Ei ole mun kommentteja ne tässä ketjussa, joissa on puhuttu homojen käyttävän lapsia hyväksi. En siis ole oikea ihminen sulle vastaamaan noihin. :)[/QUOTE]

Miten sitten rinnastat pedofiilit ja homoseksuaalit?
pedofiili= tuntee seksuaalista vetoa (yksipuolisesti) lapseen, joka ei ole seksuaalisesti kehittynyt. harjoittaa pedofiliaa-sekaantuu lapseen, aina yksipuolista, rikos.

Homoseksuaali= tuntee seksuaalista vetoa toiseen aikuiseen, joka on samaa sukupuolta. Harjoittaa homoseksuaalista toimintaa- on toisen aikuisen homon kanssa, joka myös haluaa samaa.
 

Yhteistyössä