The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomentaaaa!

Kyllä oli taas yö:kieh: En muista mihin aikaa menin sänkyyn mutta 3aikaan olin vielä hereillä kun sattu!! sit keskel yötä katoin telkkaria kun ei pystynyt nukkumaa. Joskus puol 7 aikaan sit nukahtanut vahvemman buranan voimalla ja sain nukuttua 3h! ja vielä yhteen putkeen. nyt sit on kurkusta lähtenyt jotain klimppejä lähtenyt liikkeelle ja ne tulee yskies suuhun:x mut jospa se lääkekuuri olis nyt pikkuhiljaa imeytymässä niin että rupee helpottamaan vaikka vasta yhen pillerin oon ottanut.
 
kahvikirahvi
Jaaha, meikä sitte kuitenkin lähtee ens kuussa (KOLMANTEEN) työharjotteluun enkä valmistu ennen kevättä koska en saa metallituotemaalauksesta arvosanaa ellen oo kevääseen asti (metallituotemaalauksen näyttö tehty jo).

Ylimääräisiä opintoviikkoja satelee satelemistaan. Vittuja ja perkeleitä satelee satelemistaan, saatanoista nty puhumattakaan. Mutta luojan kiitos toi opettajaksi naamioitunut kokovartalokyrpä jää eläkkeelle muutaman viikon sisällä.
 
Jaaha, meikä sitte kuitenkin lähtee ens kuussa (KOLMANTEEN) työharjotteluun enkä valmistu ennen kevättä koska en saa metallituotemaalauksesta arvosanaa ellen oo kevääseen asti (metallituotemaalauksen näyttö tehty jo).

Ylimääräisiä opintoviikkoja satelee satelemistaan. Vittuja ja perkeleitä satelee satelemistaan, saatanoista nty puhumattakaan. Mutta luojan kiitos toi opettajaksi naamioitunut kokovartalokyrpä jää eläkkeelle muutaman viikon sisällä.
:hug:

Mutta toisaalta taas nämä kevään kuukaudet menevät kyllä nopeasti ohitse ja poistuuhan sulta sitten näemmä yksi este tieltäsi, joten....maalisuora häämöttää! Nyt vain lopputsempit kehiin!
 
kahvikirahvi
:hug:

Mutta toisaalta taas nämä kevään kuukaudet menevät kyllä nopeasti ohitse ja poistuuhan sulta sitten näemmä yksi este tieltäsi, joten....maalisuora häämöttää! Nyt vain lopputsempit kehiin!
Ja meikäläisen mieleen pääsi itämään että viittisköhän sitä jähteä AMKiin opiskelemaan ammattitutkintoa, ei tällä pt.llä oikein työllisty. Opo mainitti että ens kuun alussa alkais haut..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No saas nyt nähä. Ei se poissuljettua ole mutta katotaan nyt mihin sitä jaksaa ja mihin rahkeet riittää.
Kantsii vaan takoa kun rauta on kuumana. Mä en ollenkaan epäile, etteikö sulla rahkeet riittäis ja nythän sulla on uunituoreet tiedot sekä opiskelutapa hanskassa, joten...

Mutta itse tiedät asian paremmin kuin meistä kukaan. Sen sijaan meistä saat taatusti kunnon tsemppidraivikannustusjoukon :)!
 
kahvikirahvi
Naurua...anteeksi.
Saat anteeksi.


Okei, nyt oli kyllä vähän asiatonta nimittelyä opettajasta ja pahoitteluni siitä. Mutta ärsyttää ärsyttää ärsyttää kun koko muu henkilökunta on lupaillu ja kehunu miten nopsaan valmistun, ja sitten tämä sankari tulee ja romuttaa mun valmistumisunelmat ja päättää ettei mulle anneta numeroa ennen kevättä aineesta josta on näyttökin tehty, ja joudun käymään kolmannen työharjottelun ja ja ja.... Turhauttaa. Eikä se osaa edes kommunikoida asialliusesti vaan mun pitää kullemma kaiken hyvän lisäksi olla helvetin kiitollinen että vaslmistun edes keväällä.
 
Itselläkin oli koulussa yksi opettaja, joka hylkäsi kurssin kerta toisensa jälkeen mitä mielikuvituksellisemmilla syillä eli ihan pimee tyyppi. Linjanjohtaja ja rehtori kehotti tekemään tyypistä kirjallisen valituksen. En viitsinyt, koska kyseessä oli täydentäviä opintoja ja suoritin siihen tilalle jotain muuta nopeasti. Koulukin halusi eroon koko tyypistä ja valitukseni olisi auttanut asiaa. Vastasin, että pitäkööt hyvänänsä ja aikuisten oikeessa työelämässä tuollainen hyyppäri saisi aika nopeasti lähdöt. Saman simputuksen kokoenut, mutta en tuossa laajuudessa. Voimia!
 
:hug:

Onko sulla edes jäätelöä siellä? Jos hiukan helpottas olotilaa kaikin puolin...vois pipinen kurkkukin siitä tykätä...
ei oo:( mutta selkä ja vatsa on kipee.vatsa ehkä siitä kun olen jo useemman päivän vetänyt sitä vahvempaa buranaa tosin sen käyttö loppuu sit kun tää lääkekuuri alkaa vaikuttamaan. eikä oo mitään maitohappopillereitä että vois ottaa jos se rauhottais masua.
 
kahvikirahvi
No jos tässä on kevääseen asti lusittava niin sitten täytyy vaan panostaa siihen että viimenen työharjottelu on kunnollisessa paikassa missä oikeasti pääsee hommiin.
 
ei oo:( mutta selkä ja vatsa on kipee.vatsa ehkä siitä kun olen jo useemman päivän vetänyt sitä vahvempaa buranaa tosin sen käyttö loppuu sit kun tää lääkekuuri alkaa vaikuttamaan. eikä oo mitään maitohappopillereitä että vois ottaa jos se rauhottais masua.
Oisko sulla siinä käytettävissä ketään kaiffaria, joka tois sulle sitä maitohappobakteerivalmistetta? Antibioottikuurikin voi laittaa mahaa kipeäksi.

Mutta nyt kun oot kuurilla, niin varmasti olokin rupeaa helpottamaan.
 
kahvikirahvi
Jeah, nyt on kirahvi valmis ja pääsen alottamaan opinnäytetyön kirjoittamista. Kotona sitten ensi töikseni hankin sen kunnon office-paketin että saan opparista siistin. Ou jee, ou jee, maanantaina toivon mukaan pääsen tekemään pohjatöitä lokasuojaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä