Jos saisit ostaa 80eurolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiohei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiohei

Vieras
ihan mitä hyvää ruokaa viikonlopuksi, niin mitä se olisi?

voisit siis surutta tuhlata 80e ruokiin, herkkuihin, juomiin yms niin mitä tarttuis matkaan?

Ei siis maitoo, leipää yms, vaan täysin niinsanotusti ylimääräistä.

Huomenna ajattelin käydä kaupassa ostamassa jotain hyvää vklopuksi, budjetti on 80e joten sillä jo luulis saavan aika paljonkin. Alkoholia en juo lainkaan :)

Vinkkejä metsästän siis :)

80e on aika paljon herkkuihin.

Mä hakisin kotiin kunnon sushia ison annoksen ja hyvän valkoviinin niiden kanssa. Ja voisin hakea leipomosta jonkun ihanan kääretortun tai muita leivonnaisia. Purkki Kolmen Kaverin jäätelöä myös. Eiköhön tohon sais 80e uppoomaan.

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
No ei kyllä mun mielestä 80e ole paljon herkkuihin.

Ostaisin.. viiniä, erilaisia juustoja, viinirypäleitä, suolakeksejä. Ja kävisin ravintolassa syömässä jotain hyvää ruokaa :)

Jaa, mie ostaisin jotain hyvää lihaa, pihvejä ja salaattitarpeita.
Juustoja, tuoreita viikunoita ja viinirypäleitä, suolakeksejä, viiniä.
Erinlaisia suklaita.

[QUOTE="Vierailija";29541541]No ei kyllä mun mielestä 80e ole paljon herkkuihin.

Ostaisin.. viiniä, erilaisia juustoja, viinirypäleitä, suolakeksejä. Ja kävisin ravintolassa syömässä jotain hyvää ruokaa :)[/QUOTE]

Minusta taas 80 euroa ruokaan, jota ei oikeasti tartte on paljon.. minä ostaisin jotain hyvää lihaa ja hyviä kasviksia lihan seuraksi, muutamia juustoja. Varmaan Alkosta saisi jotakin kelvollista viiniäkin vielä tuolla rahalla.

Ehkä sellaisia juustoja, leikkeleitä ja hedelmiä joita en ole vielä maistanut. Ei niin harmittais vaikka oliskin pahaa ja rahat menisi hukkaan. Suklaalla päällystettyjä pistaasipähkinöitä ja viiniä lisäksi.

Parille hengelle saisi hummeria alkupalaksi, sisäfilepihvit jollakin lisukkeella ja jonkun jälkkärin. Ruokajuomatkin taitaisi saada.

Enpä olekkaan hummeria vielä tehnyt itse, pitäiskö kokeilla vaikka tossa ensviikolla.
Pitäis olla vaan iso kattila jos hakee elävän ökkömönkiäisen ;)

Lihatiskiltä naudan sisäfileetä, pari pulloa punaviiniä, viinirypäleitä, suolakeksejä, tiramisu-ainekset, suklaata, makukahvia, pennuille sipsiä, karkia ja limua. Kai nuihin 80€ uppoais.

Hyvää Kosher viiniä, lohta ja bataattia, salaattiin kaikkea ja tietenkin meidän pöytään kuuluu aina ananas ja vesimeloni. Nam. Jälkkäriksi mies tekisi ehdottomasti suklaamousse kakun :heart:

Toki meillä herkutellaan tuon lisäksi juustoilla ja leikkeleillä. Leikkeleet heppaa, poroa, kalkkunaa sekä nautaa. Juustoja sitten sinihometta, vanhaa goudaa, port salut-juustoa ja jotain hyvää kermajuustoa. Pöytään mahtuu myös tummia ja vihreitä viinirypäleitä.

Yhteistyössä