sijainen
kuinka kauan kesti toipua työkuntoon? Perjantaina leikataan oikea. Vasemmassakin on sanomista, mutten halua vielä leikata, kun ei oireile. Enemmän työskentelen oikealla.
Oliko hoitovirhe? Pelottaa mennä POKS:aan, kun siellä niitä tehtaillaan turhan usein...Minulla ei tullut työkuntoon, ja myöhemmin leikattiin toiseen kertaan. Tuli jotain kiinnikkeitä tms. ja säryt oli armottomia.
Ei kuulosta kivalta tulevaisuus, jos noin käy! Olen yh ja olisi kiva jos töihinkin pääsisi. Olen nyt liitonrahoilla, kun en kykene töihin. tenniskyynärpää ja tämä pinne ollut jo kauan. En vain ole antanut sen häiritä työntekoa. Medireisertutkimuksissa vasta todettiin.mulla leikattu oikea käsi kolme kertaa, kun aina arpeutui uudestaan vimpalla kerralla laitettiin kanavaan silikonia, jotta pysyisi auki ja auki on pysynyt jo kymmenen vuotta...saikulla joka kerta 6-8 viikkoa.
Kenellä kävit, missä kaupungissa? Itse varasin ajan jäsenkorjaajalle. Peruin leikkausajan. jäsenkorjaaja sanoi ettei kukaan ole vielä hoidosta valittanut ja että se toimii. Toivotaan että näin käy.Mä olin viittä vaille menossa leikkaukseen, mutta "vahingossa" hermopinne korjautui kalevalaisella jäsenkorjauksella. Oli helpotus!