Onko tässä kaunis ja upeakroppainen nainen?!

• Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
fgh
Näyttää kyl mieheltä jolla on silikonit. Sit viel ihan hurjat meikit ja kamalat hampaat. Tahtoisin nähdä hänet transupuvussa, aivan saletisti porukka pitäis häntä miehenä.

Sanotaanko että on pelottava. Jos tuonnäköinen herra, tai rouva tai ihan mikä vain tulis pimpottelemaan minun ovikelloa, niin en varmasti uskaltais avata.

• Tykkää
Reactions: virtsanpylväs
Olen tavannut Tiinan joskus vuosia sitten.
Silloin oli sirompi ja todella nätti. Kovasti hän on muuttunut sitten
viime näkemän.

Vaikka en ulkoisesti häntä ihannoi, niin tykkään hänen asenteesta; todella positiivinen eukko, rohkea ja jämpti.:heart:

jos ite tykkää ja tape tykkää, niin mikäs siinä. ja ihan oikeasti harva 51v suomessa omistaa lähellekään tollasen kropan, "luomutisseistä" nyt puhumattakaan. eli jos olen 51v lähelläkään tota kroppaa, niin olen tytyväinen itseeni. onhan toi pumpattu ja botoxia on reilusti jne jne, mutta jos ne karsii, niin on sillä silti kroppa kunnossa. tosin siitäkin näemmä imetty vatsnahasta ja persiistä rasvaa pois.

"jooh"
Mieheltä alkaa näyttämään, kun liikaa reenaa.

Kuinkahan helposti Virossa saa Sutturaa, Decaa yms."ruisleipää"...
Piikkiä, kun pistetään per...seen, Santrasta tulee helposti Santerin näköinen.

mielipiteensä kullakin
Kun ihmisellä on kauneusalan yritys, jossa ihmisiä muutoinkin leikellään, miksei käyttäis palveluita itsekin.

Kun kehonrakennusta yms.harrastaa, tuppaa rinnoista katoamaan rasva ja niistä tulee rintalihaksen näköiset.
Monelle laitetaan sen takia silikonit.

On Tiinalle kyllä botoxia, tai vastaavaakin laitettu, koska hymykään ei ole luonnollinen (kasvojen lihakset on aika lamaantuneet).

Kuinka moni nainen mahtaisikaan noihinkin kaikkiin operaatioihin lähteä, jos rahaa olisi???
Siinä voi miettiä sitä vertauskuvaa, miten paljon näitä "hyvän näköisiä" ihmisiä löytyy rannoilta. ;)

Toki Tiinankin kropassa treenillä osansa on, mutta luomu se ei ole missään tapauksessa.

Lisäksi on nämä aineet, joista mies ja nais urheilijat kärähtää.mm. eräs pikajuoksija "löysi metsästä hormoneja". Päätti silti käyttää. *LOL*

Kukin tekee valintansa itse, eikä me kaikki samoista asioista pidetä. Käyttäisin minäkin steroideja yms., jos rahaa olisi. Ei tarvitsisi sairauksien keskellä kärsiä. :D

En tykkää tuosta rumasta ihon maalaamisesta mitä kehonrakennuskisoissa harrastetaan.

Enkä tykkää itseasiassa tuosta överilihaksien kasvattamisestakaan. Arvostan enemmän suorituskykyä ihmisessä kuin sitä että ihminen näyttää siltä että olisi pukenut lihaspuvun päälleen.

Mutta tämä on toki vain oma mielipide, tykätköön ne jotka haluaa.

....
Mary Dentillä on kolme lasta.

Sitä ihoa maalataan kisoja varten, että lihakset erottuu paremmin. Ei siinä mitään muuta pointtia ole.
Ei "sinänsä" kauneudesta kiinni, vaan lihasten erottuvuudesta.
Ei normi suomalainen kummitus näytä niin lihaksikkaalta ilman tuota väriä. Värin kanssa taas lihakset ja muodot näkee helpommin.

... Ei muuten loppuviimeksi kauaa kestä, kun osa laittomista aineista poistuu kehosta. Monet väittää kilpailevansa "naturellina".

Yksi kuollut voimanostajakin kasvoi niin pienessä ajassa hevos-kuurilla, että... Tarvii vaan ihmetellä, miksi?!
Mikä ajaa ihmisen niin "tyhmiin" tekoihin? Kuolema vs. elämä.

Mutta onneks on niitäkin, jokka moisiin mönjiin koske! :)

Yhteistyössä