Oliver ja Tiitus -nimistä

• Viestiketjun aloittaja Nimiongelmainen
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
[QUOTE="vvieras";29539855]Meidän Tiitus on tosiaan metsänpeikko menninkäinen :D me tykätään siitä. Jotku on sanoneet että erikoinen valinta, eli kaikki ei ehkä tykänny, mutta nimi sopii meidän pojalle =)

On Oliverkin silti hyvä nimi![/QUOTE]

:heart:

Nimiongelmainen
Kiitos vastauksista. Mies tykkää enemmän Tiituksesta ja minä Oliverista, jos sen yleisyyttä ei oteta huomioon. Katsotaan kun vauva syntyy, että vaikuttaako menninkäiseltä vai joltain ihan muulta :).

"sini"
Minä pidän enemmän Tiituksesta. Paljonkin enemmän. Oliver on ehkä liian "kova" ja se r-kirjain.. Itse tykkään muutenkin enemmän sellaisista nimistä joita sitten myös käytetään. Eikä niin, että virallinen nimi on niin vaikea/pitkä tms. että väännetään siitä sitten lempinimi.

Oliver on ihana nimi!:heart:
Onko sillä niin väliä vaikka olisikin suosittu.?
Eikö pääasia ole se, että itse pidätte nimestä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ken guru
[QUOTE="sini";29543219]Minä pidän enemmän Tiituksesta. Paljonkin enemmän. Oliver on ehkä liian "kova" ja se r-kirjain.. Itse tykkään muutenkin enemmän sellaisista nimistä joita sitten myös käytetään. Eikä niin, että virallinen nimi on niin vaikea/pitkä tms. että väännetään siitä sitten lempinimi.[/QUOTE]

"Olkku" :xmas:

Täällä meillä päin Tiituksia on päiväkodissakin muutama kappale mutta Oliver nimisiä vain yksi. Oliver on suosittu mutta Tiitukseen törmään useammin mitä Oliveriin jostain syystä. Niin, tykkään Oliverista.

"Maj"
Kivoja nimiä molemmat, mutta Tiituksen valitsisin, koska Olivereita on jo niin paljon.
Tarkoittaa kunnioitettavaa. On vanha raamatullinen ja historiallinen nimi. Suomen almanakassa jo vuonna 1709.
Roomassa on hällä oma riemukaarensa.

Yhteistyössä