The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehtoota.

Käväisin hörppimässä iltapäiväkaffet barissa. Eräs naarasotus poislähtiessä houkutteli meikäläisen saatille, kun piti päästä viinakauppaan ja kotiin.
No, pieni kävely ei kaffen päälle o pahasta, mut sit hän alkoi houkutella mua kotiinsa juomaankin sitä viinaa... mut onneks mulla ei ollu jano.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja LIEN
kahvikirahvi
Ehtoota.

Käväisin hörppimässä iltapäiväkaffet barissa. Eräs naarasotus poislähtiessä houkutteli meikäläisen saatille, kun piti päästä viinakauppaan ja kotiin.
No, pieni kävely ei kaffen päälle o pahasta, mut sit hän alkoi houkutella mua kotiinsa juomaankin sitä viinaa... mut onneks mulla ei ollu jano.
Eksää tykkää naisista ku useampaan otteeseen oot maininnu että nää pahamaineiset naaraat on koittanu sua houkutella vaikka ties minne, etkä lähe.
 
Pitäisköhän...pätäisköhän...tuo kanavapaketti peruuttaa, kun ei tule juuri katseltua. Mutta mitäs sitten tilalle vai ei mitään? Siinäpä visainen pulma.
Meillä on Netflix... ~8 e / kk, melko suppeahan se tarjonta on, mutta kyllä sieltä aina jotain kauhu- ja komedialeffoja on tullut katotua ja teineille kans ollut hyödyllinen.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Iltaa:flower:


Mulla on pylly kipeä.|O

Ai mistä?

Viiden pisteen vihje: Istuin suht ison päällä, se oli musta!.:xmas:

Kuka arvaa?:D
 
Eksää tykkää naisista ku useampaan otteeseen oot maininnu että nää pahamaineiset naaraat on koittanu sua houkutella vaikka ties minne, etkä lähe.
No ei se ny o kovin yleistä, harvinaisempaa pikemmnkin.

Daami on matkalla viinakauppaan, niin kauan kun se on vielä auki. Pysähtyy vaan matkalla yhdelle ( ja toiselle). Kun on kauheen jäistä, niin pyytää taluttamaan, kun olen samal ovenavauksella samaan suuntaan lähdössä.
Pyyntö juomaan sitä viinaa tulee pikkuriikkisen puskan takaa.
Ei mua oikeen kiinnosta, vaik on sinänsä ihan viehättävä naaras.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä