Onko tässä kaunis ja upeakroppainen nainen?!

• Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"Liisi"
No onhan tuo nyt helkkarin hyvä kroppa yli 50-vuotiaalle naiselle ja nuoremmallekin. Aika harvoin näkee tuollaista. Menkääpä uimahalliin, kylpylään, uimarannalle tms. ja katselkaapa montako tuon ikäistä ja tuollaisella kropalla varustettua naista tulee vastaan. Vaikkaan, että aika vähissä on. Sitä en sitten tiedä, paljonko kirurgin veistä tuohon on käytetty ja kuinka suuri osuus on treenillä saavutettu...

• Tykkää
Reactions: Freiya ja Owl
vier
Aika ärsytttävää että tuossakin haastiksessa vedotaan jo heti toisessa kysymyksessä kateuskorttiin...

Tietenkin se on oltava kateudesta johtuvaa, jos ei tuollaisesta kropasta tykkää, tietenkin, mitä muuta vaihtoehtoa edes on olemassa?

Olisko se niin vaikeaa vain ihmisen hyväksyä sitä että kaikki ei tykkää samoista asioista mistä itse pitää?
Mun mielestä ei oo ok kuittailla julkisesti kenenkään ulkonäöstä, mutta hei, kaikki ei tykkää tuollaisesta amatsooni-ulkonäöstä, eikä se johdu kateudesta!

vier
[QUOTE="Liisi";29536559]No onhan tuo nyt helkkarin hyvä kroppa yli 50-vuotiaalle naiselle ja nuoremmallekin. Aika harvoin näkee tuollaista. Menkääpä uimahalliin, kylpylään, uimarannalle tms. ja katselkaapa montako tuon ikäistä ja tuollaisella kropalla varustettua naista tulee vastaan. Vaikkaan, että aika vähissä on. Sitä en sitten tiedä, paljonko kirurgin veistä tuohon on käytetty ja kuinka suuri osuus on treenillä saavutettu...[/QUOTE]

No mutta jos se ei ole kaikkien mielestä hyvä kroppa?

Mun mielestä tuo kroppa on hyvä kylkiluista alaspäin, mutta ylöspäin on kamalan näköinen, sellainen pehmeä perusylävartalo on parempi kuin ladonovihartiat ja kumitissit, paksu niska ja leveä leuka.

En tykkää noin miesmäisistä piirteistä, mutta tykkää sä jos haluut.

ttyytytty
[QUOTE="Liisi";29536559]No onhan tuo nyt helkkarin hyvä kroppa yli 50-vuotiaalle naiselle ja nuoremmallekin. Aika harvoin näkee tuollaista. Menkääpä uimahalliin, kylpylään, uimarannalle tms. ja katselkaapa montako tuon ikäistä ja tuollaisella kropalla varustettua naista tulee vastaan. Vaikkaan, että aika vähissä on. Sitä en sitten tiedä, paljonko kirurgin veistä tuohon on käytetty ja kuinka suuri osuus on treenillä saavutettu...[/QUOTE]

Varmaan ei veistä ollenkaan, kun itse omistaa plastiikkakirurgiaklinikan... :)

"Liisi"
No mutta jos se ei ole kaikkien mielestä hyvä kroppa?

Mun mielestä tuo kroppa on hyvä kylkiluista alaspäin, mutta ylöspäin on kamalan näköinen, sellainen pehmeä perusylävartalo on parempi kuin ladonovihartiat ja kumitissit, paksu niska ja leveä leuka.

En tykkää noin miesmäisistä piirteistä, mutta tykkää sä jos haluut.

No en minäkään erityisen kauniina tiettyjä osia tuossa kropassa pidä, mutta jos nyt ajatellaan kokonaisuutta ja verrataan keskiverto 50-vuotiaaseen naiskroppaan, niin onhan tuo nyt aika hyvä kuitenkin. Suurin osa tuntemistani 50-vuotiaista on selvästi ylipainoisia, riipputissit, muutenkin alkaa paikat roikkua...että kyllä minä tuossa iässä mieluusti olisin kropaltani kuin tuo Jylhä...

vier
[QUOTE="Liisi";29536610]No en minäkään erityisen kauniina tiettyjä osia tuossa kropassa pidä, mutta jos nyt ajatellaan kokonaisuutta ja verrataan keskiverto 50-vuotiaaseen naiskroppaan, niin onhan tuo nyt aika hyvä kuitenkin. Suurin osa tuntemistani 50-vuotiaista on selvästi ylipainoisia, riipputissit, muutenkin alkaa paikat roikkua...että kyllä minä tuossa iässä mieluusti olisin kropaltani kuin tuo Jylhä...[/QUOTE]

Minä koitinkin sanoa että minä en ole tuota mieltä ja olisin mieluummin 50-vuotiaana sellainen pikkuisen ylipainoinen, hiukan riipputissinen ja löysä ENNEMMIN kuin tuon kuvan mukainen.

Jos mun pitäisi valita kokonaisuutena tuo kroppa tai kadulta keskiverto 50-v naisen kroppa, niin ottaisin sen keskiverto 50v:n.

Mutta makuja on monia, sitä hainkin että ymmärrä sä mua kun mäkin ymmärrän sua. :)

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
bodybuilding
Näyttää siltä että "tohtori" on määrännyt muutakin kuin vitamiineja Jylhän saamiseksi tuohon kuntoon. Kovaa työtä vaatii ja paljon itsekuria, mutta pelkkä oikea ravinto ei riitä saamaan naiselle tuota lihasmassaa.
Pääasia että hän itse viihtyy kropassaan.

Pin
Alkuperäinen kirjoittaja mikä ettei;29536534:
Ihan ok. Olen kyllä nähnyt muodokkaampiakin, hyvän muotoinen perse, näyttävät luomutissit, nätit silmät jne. iskee enemmän, mut kyl tuokin menisi.
Kulmat on kans kauniit. Naisellinen muoto myös naisella ja kateellinen olen muhkeasta pyllystä mitä itse en ole saanut aikaiseksi.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä