H
huuhaahei
Vieras
Olen vuoden verran seurustellut miehen kanssa, joka on hyvin kiihkeäluontoinen. On muutoin kiltti ja ystävällinen, mutta kun tosissaan suuttuu niin vaikuttaa aggressiviselta. Pari kertaa ottanut ranteesta kiinni aiemmin, mutta nyt pari päivää sitten kilahti kunnolla riidan päätteeksi. Tuli eteeni, työnsi hieman kurkusta ja tönäisi olkapäästä. Kävelin vain poispäin ja hän tuli perässä ja löi nyrkillä täysillä olkapäähän.
Tällaista kilahtamista en ole ennen kokenut ja säikähdin tosissani. Mies on alunperin kotoisin Bosniasta ja kertonut joskus siitä, miten lapsena kotona isä hakkasi äitiä ja on kertonut, miten ei itse hyväksy sitä. Ja nyt sitten kävi näin. Realistisesti ajatellen tiedän, että tämän pitäisi olla jonkinlainen herätys minulle. Ja toisaalta löydän itseni miettimästä miten voin käyttäytyä niin, että tällaista ei tapahtuisi.
Okei, saa haukkua. En tiedä miksi kirjoitin.
Tällaista kilahtamista en ole ennen kokenut ja säikähdin tosissani. Mies on alunperin kotoisin Bosniasta ja kertonut joskus siitä, miten lapsena kotona isä hakkasi äitiä ja on kertonut, miten ei itse hyväksy sitä. Ja nyt sitten kävi näin. Realistisesti ajatellen tiedän, että tämän pitäisi olla jonkinlainen herätys minulle. Ja toisaalta löydän itseni miettimästä miten voin käyttäytyä niin, että tällaista ei tapahtuisi.
Okei, saa haukkua. En tiedä miksi kirjoitin.