Eipä uskoisi missifinalistien olevan Suomen missikisoista

• Viestiketjun aloittaja "voiei"
  • Ensimmäinen viesti
,.,.,.
[QUOTE="mies";29516883]Totta, ja etenkin lappilaiset mutta monta kertaa myös muut suomalaiset olivat 1800-luvun rotuopeissa aika pohjalla.[/QUOTE]

Sekä Ruotsin, että Venäjän vallan aikana suomalaisia pidettiin pohjasakkana. Sen sijaan ennen Ruotsin aikaa, suomalaisia pidettiin mystisenä kansana, jotka eivät pelänneet mitään ja harrastivat noituuksia.

Suomalaisia oli jopa bysantin armeijan palkkasotilaina.

Nyt meitä suomalaisia ylistetään jälleen maailmalla, hyvässä ja pahassa.

Pakanakansa, joka tulee metsästä.

"..."
[QUOTE="mies";29516883]Totta, ja etenkin lappilaiset mutta monta kertaa myös muut suomalaiset olivat 1800-luvun rotuopeissa aika pohjalla.[/QUOTE]

Suomenruåtsalaisten rotuoppien mukaan suomalaiset ovat vieläkin mongooleja...

Kyllä noi minun mielestä ihan suomalaisilta näytti, siis sellaisilta "muokkaan itseni joksikin muuksi ja peitän luonnolliset piirteeni"-suomalaisilta, millaisia valitettavan moni Suomen nuorista naisista on.
Kauneuskilpailu ei noiden naamatauluista tulisi ikinä mieleen (pl. yksi kilpailija), mutta eihän noi nyt mitään kammottaviakaan ole.
Sanoisin, että tuon näköisiä ja tuolltavoin laittautuneita näkee jollain perus clubilla kolmetoista tusinassa.

Miksihän muuten erityisesti suomalaisilla on tapana tälläytyä ihan liikaa?
Eron huomaa jo heti länsirajan ylittäessä, kuinka ihmiset näyttävät paljon freesimmiltä.
Suomessa naiset näyttää usein sellaisilta likaisilta, tunkkaisilta ja aggressiivisilta.
Ja sama se alkaa olla meno miehilläkin lävistyksineen ja tatuointeineen lihakset Ed Hardyssä.

Harmi, en ehdi katsoa kyllä noita kisoja, kun oon täällä tien päällä tuijottamassa pysähtyneitä poliisiautoja ja kuvaamassa mahdollisia onnettomuuksia Facebookiin.
Mä oon nykyaikainen. :)

"hähhäh"
Kyllä noi minun mielestä ihan suomalaisilta näytti, siis sellaisilta "muokkaan itseni joksikin muuksi ja peitän luonnolliset piirteeni"-suomalaisilta, millaisia valitettavan moni Suomen nuorista naisista on.
Kauneuskilpailu ei noiden naamatauluista tulisi ikinä mieleen (pl. yksi kilpailija), mutta eihän noi nyt mitään kammottaviakaan ole.
Sanoisin, että tuon näköisiä ja tuolltavoin laittautuneita näkee jollain perus clubilla kolmetoista tusinassa.

Miksihän muuten erityisesti suomalaisilla on tapana tälläytyä ihan liikaa?
Eron huomaa jo heti länsirajan ylittäessä, kuinka ihmiset näyttävät paljon freesimmiltä.
Suomessa naiset näyttää usein sellaisilta likaisilta, tunkkaisilta ja aggressiivisilta.
Ja sama se alkaa olla meno miehilläkin lävistyksineen ja tatuointeineen lihakset Ed Hardyssä.

Harmi, en ehdi katsoa kyllä noita kisoja, kun oon täällä tien päällä tuijottamassa pysähtyneitä poliisiautoja ja kuvaamassa mahdollisia onnettomuuksia Facebookiin.
Mä oon nykyaikainen. :)
Mitä ihmeen onnettomuuksia sä haluat kuvata?

"mies"
Loistavaa, juuri näin! Täällähän alkaa mun ajatukset saada kannatusta :)

Uskon että tuohon on syynä USA:n viihdeteollisuus, jota meillä kuitenkin aika paljon kulutetaan. Ja arvopohjalla voi vaikuttaa feminismi eli sun on oltava kova ollaksesi uskottava ja itsenäinen.

En tykkää tyylistä, mut kasvoiltaan Saara on musta kaunis.
Ei missään nimessä ole tyttöjen vika että tuollaisia kuvia on
otettu. Tai noh, osa on ehkä halunnu olla tosi "hotteja".
Joidenkin vartalot on mun makuun liian treenattuja, ei mitään naisellista,
vain treenattua lihasta.

voi kamalaa
Voi kamala mitä naisia. Siinä on photoshoppaajalla riittänyt töitä, että on saanut noista edes ihmisen näköisiä. Kamalia asentoja ja ilmeitä kaiken lisäksi. On veistäkin käytetty, hyi tosiaan.

Yhteistyössä