Ei se itse tehdenkään ihan halpaa ole laittaa ruuat monelle kymmenelle hengelle juhliin, että rahan säästö ei välttämättä ole hirveän iso vaikka tekisikin itse.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29506507:ei ole laiskuutta. jos on vara ostaa tarjottavat pitopalvelusta, niin siitä vaan
Miten toi viimeinen lause on vähän hölmö?Mitä väliä sillä on? Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, omien voimiensa ja rahatilanteensa mukaan. Mä oon varmaan tosi laiska, kun en järjestä lapsilleni ollenkaan rippijuhlia, kun eivät kuulu kirkkoon eivätkä ehkä mene riparille ollenkaan.
No mutta eiköhän se nyt ole jo kaikille selvä että yleensä ei pyöritä sellaisissa piireissä joissa te pyöritte ja suurin osa tykkää ympäröidä itsensä mukavilla ja peruskäytöstavat osaavilla ihmisillä.nyt puolutellaan kovasti, mutta itte kun näin tein sain vain vittuilua ja haukkumisia.
onhan se hyvä että on pitopalvelujakin, siinä työllistää taas jonkun, ettekö sitä ole tulleet ajateleleksi?
se vittuilu tuli täällä palstalla, mutta olenhan se huomannut että kaikki mitä teen on väärin, mut jos joku toinen tekee samoin se on ihan järkevä ihminenNo mutta eiköhän se nyt ole jo kaikille selvä että yleensä ei pyöritä sellaisissa piireissä joissa te pyöritte ja suurin osa tykkää ympäröidä itsensä mukavilla ja peruskäytöstavat osaavilla ihmisillä.
Mitä rippijuhliin verrattavia juhlia teillä on monta krt vuodessa?Olis hienoa, jos olis varaa ottaa joskus pitopalvelun kautta tarjottavat, meillä kun juhlia on monta kertaa vuodessa ja porukkaa tulee aina aika paljon.... Tähän asti oon tehnyt kaiken ite, mutta ehkä joskus... Siinä säästyy aikamoiselta stressiltä, kun edes osan vois delegoida muiden tehtäväksi....