ovatko kaikki kotipizzat yhtä paskoja?

  • Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti
"Pah"
On ne kyllä ihan onnettoman pieniä. Nyt tuli jotain etukuponkeja ja kävin tilaamassa yhden kotzonen ja yhden pizzan. Tarkoitus oli ruokkia näillä 2 aikuista, 1 taapero ja yksi eskarilainen. Pettymys tuli jo siinä vaiheessa kun pizzat tuotiin pahvilaatikoissa, eihän ne edes painaneet mitään ja kotona sitten oli todettava, että eihän tämä riitä meidän perheelle ollenkaan. Yleensä pizzan syömisen jälkeen olen ihan ähky, mutta eihän noissa ollut mitään syömistä, nälkä jäi. Yleensä haen siis pari ählämipizzaa, maksaa noin puolet vähemmän kuin kotipizza ja syömistä on vähintään tuplasti enemmän kuin kotipizzan läpysköissä, lisäksi tulee salaatti. Jatkossa kierrän kyllä kotipizzan kaukaa, vaikka tulis etukuponkejakin. Pizzoja pitäis tilata joku 4-5 kpl että saisi perheen mahat täyteen.
 
[QUOTE="orion";29504687]Ne "ählämi"pizzat on ihan liian isoja jos meinais kerralla syödä! Niistä syö 3 kertaa. Mut eipä se haittaa, maku paranee jääkaapissa. :p[/QUOTE]

Yön yli jääkapissa muhinut pizza on voittoa!
 
Mä tykkään kyllä kotipizzasta, tosin meidän lähikotipizza on kyllä ehkä keskimääräistä parempi. Mutta tuota kokoasiaa ihmettelen, mä en ole ikinä jaksanut syödä kokonaista kotipizzaa kerralla? :D Onks mun mahalaukku vaan tosi pieni, vai häh?
 
"hmm"
tosiaan, elkää ostako kotipitsasta perhepitsaa. se on normipitsaan nähden vain minimaalisesti isompi, mutta maksaa _yli kaksi kertaa enemmän_. (alla pollo norm. 8.50 € perhe 18€, berlusconi norm 11.50€ perhe 24.50€ jne). saat siis rutkasti enemmän pitsaa ja halvemmalla tilaamalla kaksi normaalikokoista.
 
"tähti"
se jauhelihapitsa on hirveä, löysää jauhelihakastiketta eikä mitään muuta :X
jälkeenpäin iskee järkyttävä rasvaripuli.. kotzone ok, mutta mksi ihmeessä sen kanan kanssa pitää kitsastella?!
 

Yhteistyössä