Saako sinusta 130kg painava nainen käydä uimahalleissa ja kylpylöissä?

  • Viestiketjun aloittaja "salla"
  • Ensimmäinen viesti
Koskaan en ole nähnyt uimahalleissa käydessä mitään painorajoja. Johonkin liukumäkeen tms. varmaan saattaa joku raja ollakin.
 
"vieras."
No tottakai, miksi ihmeessä ei? Kunhan taipuu pesemään itsensä ennen altaaseen menoa (tai on avustaja pesemässä), muuten toisten lihavuuden ei pitäisi mitenkään ketään häiritä.
 
Professional Griefer
En oo koskaan todistanut, että esim. pukuhuoneen penkit tai saunan lauteet sortuisi lihavan ihmisen alta, tai altaaseen astuminen nostaisi vedenpintaa vaarallisesti.

Joten miksi ei.
Mä menen hallille ainakin uimaan enkä ihailemaan maisemia, joten mulle on yks lysti vaikka siellä olis mun lisäksi vain kahdeksanraajaisia ihmissusia.
 
  • Tykkää
Reactions: Gaijin
Nää on muuten jänniä asenteita ylipainoisia kohtaan. Jos selkeästi ylipainoinen ihminen erehtyy näyttäytymään vaikka juuri uimahallilla tai, luoja meitä varjelkoon, kuntosalilla, saa hän osakseen vain halveksuvia katseita ja selän takana pilkkaamista. Ja samaan aikaan nämä ihmiset vaahtoavat netissä miten oksettavia läskit ovat kun eivät tee asialle mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Gaijin
En oo koskaan todistanut, että esim. pukuhuoneen penkit tai saunan lauteet sortuisi lihavan ihmisen alta, tai altaaseen astuminen nostaisi vedenpintaa vaarallisesti.

Joten miksi ei.
Mä menen hallille ainakin uimaan enkä ihailemaan maisemia, joten mulle on yks lysti vaikka siellä olis mun lisäksi vain kahdeksanraajaisia ihmissusia.
Tää ois muuten siistiä, en varmaan malttais uida ollenkaan. Niillä ei mahtane olla posliinia :snotty:
 
Kysymys on aseteltu samalla tavoin kuin tämä klassinen "Oletko jo lopettanut vaimosi hakkaamisen?" Tehdään vastaajan puolesta jo kysymyksessä arvo-oletus. Tässä tapauksessa se, että lihavien tai kenen tahansa uimahallissa käymiseen tulisi kysyä vastaajan lupa. Toisin sanoen kysymys on pöljä.

Ellei tarkoituksena ole jonkinsortin käänteiskäänteispsykologian kautta tuoda esille vastaajien asenteita lihavia kyttääviä pölöjä kohtaan esittämällä lihavia kyttäävältä pölöltä kuulostava kysymys, jossa ei kuitenkaan ole tehty mitään arvoasetelmaa.
 
Pessimisti
Olin männävuosina jonkun aikaa uimavalvojana ja kuntoilua aloittavien vesijuoksutunnille osallistui aika isoa väkeä. Eräälle naiselle sain avustaa yhden vyön sijasta kaksi. Toinen selän puolelta ja toinen edestä, koska A. muuten ei olisi vyö ylttänyt ja B. Ei olisi kellunut.

Eli sinne vaan, käy siellä isompiakin..
 
Olin männävuosina jonkun aikaa uimavalvojana ja kuntoilua aloittavien vesijuoksutunnille osallistui aika isoa väkeä. Eräälle naiselle sain avustaa yhden vyön sijasta kaksi. Toinen selän puolelta ja toinen edestä, koska A. muuten ei olisi vyö ylttänyt ja B. Ei olisi kellunut.

Eli sinne vaan, käy siellä isompiakin..
Vesiliikuntaahan nimenomaan suositellaan alkuliikunnaksi kevenemään pyrkiville, jos sitä kokoa on kertynyt. Paljon inhimillisempää kärsineille nivelille, kuin lenkkeily tai edes kävely. Rasittaa myös enemmän, koska koko kroppa joutuu työskentelemään.
 
Pessimisti
Kysymys on aseteltu samalla tavoin kuin tämä klassinen "Oletko jo lopettanut vaimosi hakkaamisen?" Tehdään vastaajan puolesta jo kysymyksessä arvo-oletus. Tässä tapauksessa se, että lihavien tai kenen tahansa uimahallissa käymiseen tulisi kysyä vastaajan lupa. Toisin sanoen kysymys on pöljä.

Ellei tarkoituksena ole jonkinsortin käänteiskäänteispsykologian kautta tuoda esille vastaajien asenteita lihavia kyttääviä pölöjä kohtaan esittämällä lihavia kyttäävältä pölöltä kuulostava kysymys, jossa ei kuitenkaan ole tehty mitään arvoasetelmaa.
Vau :O

P.S. Dilbert <3
 

Yhteistyössä