Älä viitsi olla lapsellinen. Sä et tiedä miten teen työni. Palstalla haluaisin olla vapaalla enkä lukea ap:n kaltaisen kirjoituksia. Saattaa kyllä olla, että ap on vain tyhmä. Sitähän kehitysvammaiset eivät välttämättä ole ja he ovat muutenkin valloittavia persoonia. Ap on rasittava ja kuvottava tapaus.siinä asennetta kerrakseen kehitysvammaisten hoitajalla?:O Suosittelen alan vaihtoa!!
Siis mikä pottusalaatti? Miksi siitä pitäisi kiukutella? Tässäkin sun tyhmyys tulee esille kun kuvittelet, että sua arvostelee vain yksi ja sama ihminen. Kyllä meitä on paljon jotka ei susta pidä ja pitää sua todella yksinkertaisena tapauksena.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29500668:Vieläkö kiukuttelet siitä "pottusalaatista"?
AAAH muija vetää just suihin ja luen Jallua, ooh ja aah.
Urhg, missä mun lempiohjelma???
Ei maistuisi jatkuva paska, mikä sut viimenään lihottaa.
AAAH muija vetää just suihin ja luen Jallua, ooh ja aah.
Urhg, missä mun lempiohjelma???
Ei maistuisi jatkuva paska, mikä sut viimenään lihottaa.
On se. Sama rasittava idiootti joka luulee osaavansa tehdä ruokaa. 2-vuotias lapsikin osaisi tehdä nätimmän näköisiä annoksia kuin ap. Ap:n ruuat on oksennusläjiä.Alkuperäinen kirjoittaja hei tatuoitu jätkä;29500714:oletko tatuoitu jätkä?
Taas? Siis keneksi sä mua oikein luulet? Mä olen kuule töissä joten en todellakaan ole kännissä. En mä tarvitse känniä siihen, että kerron mielipiteeni ääneen. Sä taidat olla aina kännissä päätellen siitä minkälaisia "ruokia" sä teet.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29500727:Sitä on vissiin taas tipoteltu ja ois aika sulkee korkki vai leivotaanko teillä?