Maistuisiko?

Maistuisiko?

• Kyllä :p

Ääniä: 9 52,9%
  • Ei :x

Ääniä: 9 52,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    17
"Juulianna"
Tietää jo näkemättä kuvaa, että mitä sontaa lautasella on esittämässä ruokaa eikä todellakaan maistuisi. Sä olet kyllä niin säälittävä tapaus näitten "ruokiesi" kanssa. Taidat olla lievästi kehitysvammainen, sun palstalle kirjoittamat viestit kertoo sellaista. Tiedän asian aika hyvin kun teen töitä kehitysvammaisten parissa ja heistä moni on juuri tuollainen omassa maailmassaan elävä ja kuvitellaan paljon asioita.

Ohoh ompas
[QUOTE="Juulianna";29500660]Tietää jo näkemättä kuvaa, että mitä sontaa lautasella on esittämässä ruokaa eikä todellakaan maistuisi. Sä olet kyllä niin säälittävä tapaus näitten "ruokiesi" kanssa. Taidat olla lievästi kehitysvammainen, sun palstalle kirjoittamat viestit kertoo sellaista. Tiedän asian aika hyvin kun teen töitä kehitysvammaisten parissa ja heistä moni on juuri tuollainen omassa maailmassaan elävä ja kuvitellaan paljon asioita.[/QUOTE]

siinä asennetta kerrakseen kehitysvammaisten hoitajalla?:O Suosittelen alan vaihtoa!!

• Tykkää
Reactions: Cassyput
Vieläkö kiukuttelet siitä "pottusalaatista"?

[QUOTE="Juulianna";29500660]Tietää jo näkemättä kuvaa, että mitä sontaa lautasella on esittämässä ruokaa eikä todellakaan maistuisi. Sä olet kyllä niin säälittävä tapaus näitten "ruokiesi" kanssa. Taidat olla lievästi kehitysvammainen, sun palstalle kirjoittamat viestit kertoo sellaista. Tiedän asian aika hyvin kun teen töitä kehitysvammaisten parissa ja heistä moni on juuri tuollainen omassa maailmassaan elävä ja kuvitellaan paljon asioita.[/QUOTE]

"Juulianna"
siinä asennetta kerrakseen kehitysvammaisten hoitajalla?:O Suosittelen alan vaihtoa!!
Älä viitsi olla lapsellinen. Sä et tiedä miten teen työni. Palstalla haluaisin olla vapaalla enkä lukea ap:n kaltaisen kirjoituksia. Saattaa kyllä olla, että ap on vain tyhmä. Sitähän kehitysvammaiset eivät välttämättä ole ja he ovat muutenkin valloittavia persoonia. Ap on rasittava ja kuvottava tapaus.

"Juulianna"
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29500668:
Vieläkö kiukuttelet siitä "pottusalaatista"?
Siis mikä pottusalaatti? Miksi siitä pitäisi kiukutella? Tässäkin sun tyhmyys tulee esille kun kuvittelet, että sua arvostelee vain yksi ja sama ihminen. Kyllä meitä on paljon jotka ei susta pidä ja pitää sua todella yksinkertaisena tapauksena.

Erehdyn henkilöstä, tyylissä oli jotain tuttua =)

[QUOTE="Juulianna";29500697]Siis mikä pottusalaatti? Miksi siitä pitäisi kiukutella? Tässäkin sun tyhmyys tulee esille kun kuvittelet, että sua arvostelee vain yksi ja sama ihminen. Kyllä meitä on paljon jotka ei susta pidä ja pitää sua todella yksinkertaisena tapauksena.[/QUOTE]

"Juulianna"
Alkuperäinen kirjoittaja hei tatuoitu jätkä;29500714:
oletko tatuoitu jätkä?
On se. Sama rasittava idiootti joka luulee osaavansa tehdä ruokaa. 2-vuotias lapsikin osaisi tehdä nätimmän näköisiä annoksia kuin ap. Ap:n ruuat on oksennusläjiä.

Sitä on vissiin taas tipoteltu ja ois aika sulkee korkki vai leivotaanko teillä?

[QUOTE="Juulianna";29500721]On se. Sama rasittava idiootti joka luulee osaavansa tehdä ruokaa. 2-vuotias lapsikin osaisi tehdä nätimmän näköisiä annoksia kuin ap. Ap:n ruuat on oksennusläjiä.[/QUOTE]

[QUOTE="Juulianna";29500721]On se. Sama rasittava idiootti joka luulee osaavansa tehdä ruokaa. 2-vuotias lapsikin osaisi tehdä nätimmän näköisiä annoksia kuin ap. Ap:n ruuat on oksennusläjiä.[/QUOTE]

Tietenkin osaa. 2 vuotiaat ovat hyvin osaavia ja taitavia. Siksi sen ikäisen pitäisi mennä jo töihin.

"kohupiim"

Käypä pyytämässä mieheltäsi, että vetää sinulta mitä pikimmin pöksyt alas ja antaa vitsan soida oikein isän kädestä. Sen asennekasvatuksen olet enemmän kuin ansainnut noilla lausunnoillasi.

"Juulianna"
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29500727:
Sitä on vissiin taas tipoteltu ja ois aika sulkee korkki vai leivotaanko teillä?
Taas? Siis keneksi sä mua oikein luulet? Mä olen kuule töissä joten en todellakaan ole kännissä. En mä tarvitse känniä siihen, että kerron mielipiteeni ääneen. Sä taidat olla aina kännissä päätellen siitä minkälaisia "ruokia" sä teet.

"Kukka"
Joillakin käy kupoliin, kun ap esittelee ruoka-annoksia, joita suurin osa ihmisistä oikeasti himoitsee. Ahdistaahan niitä nähdä ja varsinkin tietää, että joku syö niitä ylpeänä :)

"Juulianna"
[QUOTE="Kukka";29500787]Joillakin käy kupoliin, kun ap esittelee ruoka-annoksia, joita suurin osa ihmisistä oikeasti himoitsee. Ahdistaahan niitä nähdä ja varsinkin tietää, että joku syö niitä ylpeänä :)[/QUOTE]

Suurin osa himoitsee :LOL: :LOL: Joo kyllä mä voin syödä grilliltä ostettua ruokaa, mutta ei ne näytä siltä mitä ap:n kuvissa. Ap:n omat on järkyttävää sekasotkua jota ei todellakaan tee mieli syödä.

Kyllä mä ainakin syön mitä haluan eikä mun tarvitse ahdistua jonkun pellen oksennusläjistä.

Yhteistyössä