Tikkurilaan
Minkäläista aluetta Tikkurila on. Minkäläinen maine sillä ja sen lähiympäristöllä on. Harkitsen työpaikkaa tikkurilasta ja asuntoa siitä lähiseudulta.
Tikkurilan keskustassa voi olla aika levotonta viikonloppu öisin. Moni kuitenkin mieltää Tikkurilaan kuuluvaksi myös esim.Hiekkaharjun, Viertolan jne. Näillä alueilla on jo huomattavasti rauhallisempaa. Itse Tikkurilan "keskusta", jossa myös baareja, on aika pieni alue kuitenkin.Tikkurila on viikonloppuisin aika levotonta aluetta. Itse olin töissä siellä ja ihan mukavaa arkena, mutta jestas niitä viikonloppu iltoja...
On Vantaa ihan ok paikka asua. Kunhan on oma kämppä talossa, jossa ei ole ollenkaan tai vain 1-2 asuntoa vuokralla. Omistustaloissa asumisrauha on yleensä parempi. Vantaalla on edullisemmat asunnot kuin vaikka Helsingissä/Espoossa ja ihan kivoja rauhallisia pikkulähiöitä. Kunhan on kaukana aseman seudusta. Mulla on n.2km matka asemalle, eipä ole narkit tulleet pihalle örveltämään tai juuri muutakaan häiriötä. Edullinen vastike ja maltillinen asuntolaina. Keskustasta ei tällä hinnalla saisi edes yksiötä ja perheellinen tarvitsee toki useammankin huoneen.Mä en muuttais vantaalle ollenkaan.
Haittana on juuri nuo välimatkat. On pakko olla auto, tai kävelet kilometri tolkulla juna-asemalle, tai odotat sitä kerran puolessa tunnissa menevää bussia.Alkuperäinen kirjoittaja pikku yllätys;29491827:On Vantaa ihan ok paikka asua. Kunhan on oma kämppä talossa, jossa ei ole ollenkaan tai vain 1-2 asuntoa vuokralla. Omistustaloissa asumisrauha on yleensä parempi. Vantaalla on edullisemmat asunnot kuin vaikka Helsingissä/Espoossa ja ihan kivoja rauhallisia pikkulähiöitä. Kunhan on kaukana aseman seudusta. Mulla on n.2km matka asemalle, eipä ole narkit tulleet pihalle örveltämään tai juuri muutakaan häiriötä. Edullinen vastike ja maltillinen asuntolaina. Keskustasta ei tällä hinnalla saisi edes yksiötä ja perheellinen tarvitsee toki useammankin huoneen.
Maalla olisi kiva asua, mutta mistäs sinne saisi työpaikkoja
Mä ajattelin muitakin asioita kuin asuinalueita. Eikä kaikilla ole varaa omaan asuntoon. Mä en taas maalle muuta mistään hinnasta. =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku yllätys;29491827:On Vantaa ihan ok paikka asua. Kunhan on oma kämppä talossa, jossa ei ole ollenkaan tai vain 1-2 asuntoa vuokralla. Omistustaloissa asumisrauha on yleensä parempi. Vantaalla on edullisemmat asunnot kuin vaikka Helsingissä/Espoossa ja ihan kivoja rauhallisia pikkulähiöitä. Kunhan on kaukana aseman seudusta. Mulla on n.2km matka asemalle, eipä ole narkit tulleet pihalle örveltämään tai juuri muutakaan häiriötä. Edullinen vastike ja maltillinen asuntolaina. Keskustasta ei tällä hinnalla saisi edes yksiötä ja perheellinen tarvitsee toki useammankin huoneen.
Maalla olisi kiva asua, mutta mistäs sinne saisi työpaikkoja