Ei kuulosta syntymäpäiväjuhlilta vaan "mennään kaikki synttäreitten kunniaksi Hop Loppiin leikkimään, tuutteko mukaan?". Eli leikkitreffit enemmänkin, mun mielestä ei ole juhlat jos ei ole tarjoilua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänään kävi kaksi kertaa niin että lapsella 8kk kääntyi silmät ylöspäin. Kesti muutaman sekunnin, muuten lapsi ollut täysin normaali.
Kannattaako soittaa samantien huomenna neuvolaan vai seurailla jonku aikaa?
ihme porukkaa täälä...eikö se hoploppi lippu ole tässä jutussa se lapset synttärilahjatoive! kyllä näköjään sydämmettömiä on paljon...jätetään menemättä vaikka lapsi eniten tätä toivoo???? olette ite juntteja!
Olen tilannut yhden pellen ja se maksoi 400 (1.5h)Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29488648:En tajua, miksi synttärit pitää pitää jossain hoplopissa, jos ei ole varaa kustantaa niitä. Ja siis onhan 200-300 euroa ihan hullu summa lapsen synttäreistä, sillä rahalla saa paljon ikimuistoisemmat kekkerit kotona! Johan tuolla rahalla tilaisi taikurin ja pari pelleä...
Olen tilannut yhden pellen ja se maksoi 400 (1.5h)
Alkuperäinen kirjoittaja Uusi ilmiö;29488493:Onko tällainen yleinen käytäntö? Lapsen synttärit on hoplopissa ja kutsuvieraat maksavat itse lippunsa. Lahjoja ei tosin tarvitse viedä eikä tarjoilua ole.
JOs tuollainen kutsu lapselle tulisi, niin hän kyllä menisi ja veisi lahjan. Ihan vain antamisen ilosta, ei siksi että pitäisi.