Pistänkö miehen tästä teosta pihalle?

• Viestiketjun aloittaja Nimettömänä nyt
  • Ensimmäinen viesti
"Jepa"
Alkuperäinen kirjoittaja Nimettömänä nyt;29486719:
Kyllä se suhdetta häiritsee, jos mies on tuloton, tuhlaa rahaa ja hänellä on velkaa. Siis talous ei ole tasapainossa. Kuinka moni teistä naisista on valmis elättämään miestä, joka selvästi on tietoinen siitä että naisella on rahaa, on sitä valmis estottomasti tuhlaamaan?
Kuinka moni teistä miehistä voisi estoitta elää puolisonsa varoilla?

Ehkä en todellakaan ole tarpeeksi naivisti rakastunut mieheeni vaan ajattelen liian paljon järjellä antaakseni hänen käyttää tilanneta rajattomasti hyväksi.
Niin, sittenhän asia taitaa olla selvä? Tiedät itsekin vastauksen, on sitten vain toiminnan aika. Joskus asioita on vaikea myöntää itselleen.

"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja entäs;29486731:
Ehkä duunarimies oli nähnyt nätin tytön mutta säikähtänyt tämän bemaria ja halusti vain tarkistaa onko se miehen nimessä.. ja onko nainen jotenkin liian hyvässä asemassa jotta edes kannattaa jutella sille.
Valitettavasti nainen olikin paranoidi skitsofreenikko ja kuvittelee nyt että mies on rahojen perässä. Paska mäihä.

prowox
[QUOTE="vieras.";29486643]Onko Bemarissa perforoituja nahkaistuimia, joissa helteellä voi puhaltaa viileää ilmaa reikien läpi ?[/QUOTE]

Ei - paitsi naisten nahkaistuimellisissa bemareissa reiät ovat istuimen yläpuolella...

"Vierailija"
Jos pitää paikkaansa, niin laittaisin pihalle. Onko millainen suhde?
Naimisiin en ainakaan IKINÄ menisi.

Mieshän ei ole alunperinkään halunnut suhdetta sinun kanssasi, vaan halusi elintasosi.
Mies ei alunperinkään ihastunut sinuun, vaan autoosi (varallisuuteesi).

Mielestäni koko suhde perustuu valheelle. Ehkä olet hänen mielestään ihmisenä "ihan ok", jonka kanssa tulee toimeen ja pystyy elämään, mutta raha on se merkitsevä tekijä. Haluatko olla sellaisen ihmisen kanssa? Minä ainakin haluan, että puolisoni pitää minusta, nimenomaan minusta omana itsenäni.

Nimettömänä nyt
Tulin aiemmin tuossa sanoneeksi että tämä alkoi paljastua minulle toisen jutun yhteydessä. Se toinen juttu liittyi mieheni ystävään. Asia alkoi selvitä, kun tämä ystävä avautui minulle omasta tilanteestaan. Kertoi miten oli nykyisen ns. puolisonsa tavannut. Kaupassa, tsekkaukset, trafista tiedot tekstiviestillä ja siitä eteenpäin. Eli heitä oli alunperin pieni kaveriporukka, joka toimi samoin. Kohteen etsintä, tietojen selvittäminen. Tällä ystävällä oli mennyt juttu silloin mönkään pahan kerran, ja tästä avautuminen minulle. Jonkilaista katkeruutta siitä että avomieheni porskutti paremmin oli astittavissa.
Erityisesti tämä, että kyseinen toimintamalli on ollut avomieheni ja hänen ystävänsä yhteinen toimintatapa pahentaa tilannetta entisestään.
Ja en, en soittanut mieheni entisille, vaan hänen ystävänsä entiselle ja sen hetkiselle. Tarkistin myös oliko omia tietojani kyselty (esim. luottotiedot) tuona tiettynä aikana, ja kaikki tieto selvityksistä ennen entistä "tapaamistamme" piti paikkansa.

lopeta jo
Alkuperäinen kirjoittaja Nimettömänä nyt;29486931:
Tarkistin myös oliko omia tietojani kyselty (esim. luottotiedot) tuona tiettynä aikana, ja kaikki tieto selvityksistä ennen entistä "tapaamistamme" piti paikkansa.
Yksityshenkilö ei voi salaa selvittää toisen luottotietoja. Verotoimisto ja trafi ei pidä kirjaa siitä kenen tietoja on kyselty ja kenen toimesta.

vieraas
No meillä on eri tilanne, tuo teidän kuulostaa kyllä vähän oudolta. Mutta itse tein niin että jätin mieheni, ja aika pian sen jälkeen aloitin suhteen harrastuskaverini kanssa, tein aloitteen. Olimme tunteneet 2,5 vuotta ja tiesin ettei tällä miehellä ole samoja ongelmia kuin jättämälläni, eli tämä uusi on työssäkäyvä ja pärjää omillaan, entinen oli laiska ja saamaton elämäntapatyötön, ja myös täysin persaukinen jota jouduin elättämään. Tieson myös luonteen, arvot yms. jutu aika hyvin ennen aloitettani. En olisi aloitetta tehnyt jos en olisi tiennyt että nuo asiat ovat kunnossa.

Tuo jäljittäminen rekkarin kautta, tulojen selvittäminen yms on kyllä todella ikävän tuntuista. Itselleni jos kävisi noin vastaavassa tilanteessa, olisi se kyllä ison kriisin paikka, ja hyvin saisi mies sanansa valita että välttyisi tulemasta jätetyksi.

"noppa"
Alkuperäinen kirjoittaja Nimettömänä nyt;29486931:
Tulin aiemmin tuossa sanoneeksi että tämä alkoi paljastua minulle toisen jutun yhteydessä. Se toinen juttu liittyi mieheni ystävään. Asia alkoi selvitä, kun tämä ystävä avautui minulle omasta tilanteestaan. Kertoi miten oli nykyisen ns. puolisonsa tavannut. Kaupassa, tsekkaukset, trafista tiedot tekstiviestillä ja siitä eteenpäin. Eli heitä oli alunperin pieni kaveriporukka, joka toimi samoin. Kohteen etsintä, tietojen selvittäminen. Tällä ystävällä oli mennyt juttu silloin mönkään pahan kerran, ja tästä avautuminen minulle. Jonkilaista katkeruutta siitä että avomieheni porskutti paremmin oli astittavissa.
Erityisesti tämä, että kyseinen toimintamalli on ollut avomieheni ja hänen ystävänsä yhteinen toimintatapa pahentaa tilannetta entisestään.
Ja en, en soittanut mieheni entisille, vaan hänen ystävänsä entiselle ja sen hetkiselle. Tarkistin myös oliko omia tietojani kyselty (esim. luottotiedot) tuona tiettynä aikana, ja kaikki tieto selvityksistä ennen entistä "tapaamistamme" piti paikkansa.
On edelleen mahdollista että tämä miehen ystävä vain yrittää sotkea teidän suhdetta. Ehkä ystävä teki tarkistukset kun miehesi kertoi olevansa ihastunut sinuun.

Yhteistyössä