Missä kirjolohi ja rypsiöljy?

• Viestiketjun aloittaja Ruokailija
  • Ensimmäinen viesti
"vvieras"
Ihmettelin, kun mies sanoi ettei löytänyt kun yhden paketin rypsiöljyä ja senkin väärältä osalta kun olis pitänyt olla, muuten hylly tyhjä. En edes uskonut aluksi vaan ajattelin, että eihän se vaan löydä.

Ruokailija
[QUOTE="vvieras";29481868]Ihmettelin, kun mies sanoi ettei löytänyt kun yhden paketin rypsiöljyä ja senkin väärältä osalta kun olis pitänyt olla, muuten hylly tyhjä. En edes uskonut aluksi vaan ajattelin, että eihän se vaan löydä.[/QUOTE]Joo, pitkään aikaan ei ole kaupoissa ollut. Vain rapsia ja oliivia. Ja tietysti kalliita makuöljyjä. Ovatko suomalaiset siirtyneet makaronista ruoanlaittoon?

Mitähän mä olen taas missannut? :|
Kyllä minä olen rypsiöljyä ihan normikaupasta löytänyt enkä ole lainkaan kiinnittänyt huomiota etteikö sitä olisi.
Perusöljyksi ostan yleensä tätä:

Lisäksi sitten on tietysti neitsytoliiviöljyä

Ruokailija
[QUOTE="voihyvänenaika";29481926]Lohi löytyy kalatiskiltä ja rypsiöljy taas öljyhyllystä. Ei ole ollut pulaa ainakaan Kuopiossa.[/QUOTE]Helsingissä on vissiin lama. Varokaa, pian se leviää sinne parempiinkin paikkoihin.

vierr
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29481894:
Mitähän mä olen taas missannut? :|
Kyllä minä olen rypsiöljyä ihan normikaupasta löytänyt enkä ole lainkaan kiinnittänyt huomiota etteikö sitä olisi.
Perusöljyksi ostan yleensä tätä:

Lisäksi sitten on tietysti neitsytoliiviöljyä
Kylmäpuristetussa rypsiöljyssä on liian vahva maku ruuanlaittoon ja erityisesti salaatteihin. Saa kaiken maistumaan samalta tunkkaiselta rehulta.

"tii-"
Nyt kun muistelen, niin joskus (viime vuoden puolella) oli rypsiöljyt melkein loppu Prismassa Tampereen seudulla. Oli vain jotain paria sorttia muutamia kappaleita. Mutta sen jälkeen ko hyllyt on olleet myös täysiä, joten lieneekö kyseessä joku satunnainen ostopiikki tai hetkelliset toimitusvaikeudet.

Yhteistyössä