Ruokailija
Kaupoissa rypsiöljy loistaa poissaoloaan ja kirjolohi ei ole ollut tarjouksessa varmaan puoleen vuoteen. Missä mättää? Tietääkö kukaan?
Kylmäpuristetussa rypsiöljyssä on liian vahva maku ruuanlaittoon ja erityisesti salaatteihin. Saa kaiken maistumaan samalta tunkkaiselta rehulta.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29481894:Mitähän mä olen taas missannut? :|
Kyllä minä olen rypsiöljyä ihan normikaupasta löytänyt enkä ole lainkaan kiinnittänyt huomiota etteikö sitä olisi.
Perusöljyksi ostan yleensä tätä:
Lisäksi sitten on tietysti neitsytoliiviöljyä
Makuasia. Salaattiin laitan yleensä oliiviöljyä ja rypsillä paistan.Kylmäpuristetussa rypsiöljyssä on liian vahva maku ruuanlaittoon ja erityisesti salaatteihin. Saa kaiken maistumaan samalta tunkkaiselta rehulta.
Kirjolohi ei varmasti ollut tarjouksessa kuten ennen. Sen verran olen asiaa tarkkaillut. Mistä cittarista voin hakea rypsiöljyä?Kyllä Helsingissä rypsiöljyä on ja kirjolohta. Juur molempia nähnyt niin sittarissa kuin muissakin K-kaupoissa.
Ei ollut myöskään Prismassa, perus rypsiöljyä.Helsingissä,ja joo vielä tarkemmin kannelmäen alepassa ei myöskään ole ollut rypsiöljyä :O