Ei tarvi olla kiukkunen, sitä vaan sanotaan kiukkurypyksi.kiukkuryppy? ollut mulla iät ajat tuossa kulmakarvojen välissä. Enkä ole kiukkuinen aina vaikka on kulmat kurtussa.
Voi kuinka kadehdin niitä joille tulee naururyppyjä! Ne on jotenkin kauniita. Itselleni rypyt tulevat juuri tuohon silman alle eikä sivuille niinkuin naururypyt ja mahtava sibeliusryppykin löytyy. Ei tee yleisilmeestä mitenkään pirteää :/Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29481228:Ei ole, mutta naururyppyjä alkaa tulemaan.
Ne poikittaiset on kiukkuryppyjä.Ei löydy kiukkuryppyä, mutta naururyppyjä ja poikittaisia löytyy senkin edestä.
Minun mielestäni ne pystysuuntaiset 'sibeliukset' ovat kiukkurypyt. Vaakasuuntaiset eli poikittaiset ovat huoliryppyjä.Ne poikittaiset on kiukkuryppyjä.
Pystyrypyt on sibeliusryppyjä ja vaakarypyt kiukkuryppyjä.Minun mielestäni ne pystysuuntaiset 'sibeliukset' ovat kiukkurypyt. Vaakasuuntaiset eli poikittaiset ovat huoliryppyjä.
Oho, mulla oli alle 30 vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29493915:Ei ole. Ikää 52 v.
Koita nyten hyvä immeinen hillitä sitä ilonpittoo...Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29481228:Ei ole, mutta naururyppyjä alkaa tulemaan.