Onko noiden Satuhäiden aina oltava junttiuden huipentuma

  • Viestiketjun aloittaja jlhjjmhkh
  • Ensimmäinen viesti
sammoo
mieltä kun on nähnyt yhdet häät on nähnyt kaikki. En ole oikeessakaan elämässä törmännyt mihinkään ihmeellisiin häihin. Sillä samalla kaavalla menee joka häät ja muka yritetty tehdä omannäköiset ihanat häät. Ja kuitenkin samaa settiä vedetään. Parit vaan vaihtuu.
 
jhgfd
Se vaan on tyypillistä suomalaisuutta, vaikkemme moista kuvaa muille maille haluaisikaan antaa, vaan kaiken pitäisi olla niin fiiniä ja hienostunutta et tarvitaan oikee kuukkelikuu-museokin meidän hienoutta todistamaan!
 
"Mä vain"
mieltä kun on nähnyt yhdet häät on nähnyt kaikki. En ole oikeessakaan elämässä törmännyt mihinkään ihmeellisiin häihin. Sillä samalla kaavalla menee joka häät ja muka yritetty tehdä omannäköiset ihanat häät. Ja kuitenkin samaa settiä vedetään. Parit vaan vaihtuu.
No nämä "satuhäät" kyllä taas on jotain jostain, vaikka itsekin olen ollut häissä ja jopa omanikin viettänyt kahdesti niin kyllä oikeastaan "kauhistelen" tätä "satuhäät -pariskuntaa", kun muita sanoja ei ole.... Mies vielä lakki päässä kirkossa.... eikö se opeteta jo armeijassa, että lakki otetaan pois päässä ainakin kirkossa ja "maamme -laulun soidessa"?
 
sammoo
[QUOTE="Mä vain";29477189]No nämä "satuhäät" kyllä taas on jotain jostain, vaikka itsekin olen ollut häissä ja jopa omanikin viettänyt kahdesti niin kyllä oikeastaan "kauhistelen" tätä "satuhäät -pariskuntaa", kun muita sanoja ei ole.... Mies vielä lakki päässä kirkossa.... eikö se opeteta jo armeijassa, että lakki otetaan pois päässä ainakin kirkossa ja "maamme -laulun soidessa"?[/QUOTE]

ihan samanlasia hörhöjä in real life. Niin monet "hienot" häät joutunut kolumaan että nähty on.
 
"George"
Minua ei naurattanut. En vain tiedä mitä tässä pitäisi sääliä eniten:

- sitä ettei aikuinen mies osaa solmia solmiota
- sitä että vaimon äiti jättää tulematta häihin olkapääkipuun tms. vedoten
- lasten roolia tässä kaikessa yleisesti
- papin järkyttävää pukeutumista harjoituksissa
- bestmania ja kaasoa, jotka tosin varmastikin tekivät kaikkensa myös bestmanin pitämän hääpuheen osalta
- ...
 
sammoo
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29477264:
Häät on aina juntit.
Häät on junttiuden ruumiillistuma, aivan sama ketkä siellä keikkuu. Ei voi typerämpää juhlaa maa päällään kantaa.
Niinpä. Ja aina ite pari kehuu : ihanat häät! Moni kehu!
Ja juurikin parit itse yleensä kysyy ainakin minulta mitä tykkäsit häistä eikö ollut omaperäiset, kauniit ihanat häät jne? Sano siihen että samaa paskaa eri pari paikalla? Ei kehtaa. Yleensä hymistelen juu olihan ne. Ei nyt viitti loukatakkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: nisäkäs
[QUOTE="George";29477260]Minua ei naurattanut. En vain tiedä mitä tässä pitäisi sääliä eniten:

- sitä ettei aikuinen mies osaa solmia solmiota
- sitä että vaimon äiti jättää tulematta häihin olkapääkipuun tms. vedoten
- lasten roolia tässä kaikessa yleisesti
- papin järkyttävää pukeutumista harjoituksissa
- bestmania ja kaasoa, jotka tosin varmastikin tekivät kaikkensa myös bestmanin pitämän hääpuheen osalta
- ...[/QUOTE]

Tuo koko jakso oli myötähäpeän ruumiillistuma
 

Yhteistyössä