Ruokahaaste äänestys vko.3

Äänestys

• Rva Ilkeä Harmaa

Ääniä: 3 23,1%
  • Päätön

Ääniä: 11 84,6%
  • Lizbet

Ääniä: 1 7,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    13
  • Kysely suljettu .
[QUOTE="Scarlett harmaana";29473286]Voi että. Ei oo mun vika, että pääsen harmaana palstalle. Aiva sama vaikka banni jatkuuski, ei elämä oo tästä palstasta kiinni. [/QUOTE]

Katsot kuitenkin parhaaksi whinetä ja ruikuttaa harmaana? Jos jollekkin nakkaan paskat ja asia kiinnostaa minua kuin soikollinen tuubaa niin pysyn kokonaan pois...Ettei kuitenkin nyt olis vaan vähän elämän ja kuoleman kysymys kun Shefu räpsäytti rankkua?

:LOL::LOL:

hhhhdgd
Heh, täällä aina syytetään harmaita että he vain vittuilevat ja sekoilevat palstalla (varsinkin yksi tässä ketjussa esiintyvä nikki muistaa aina haukkua harmaita 'perseilijöitä' mutta ketkäs nyt täällä meuhkaavat :D

"wieras"
Pidin tän keskustelun lukemisen välissä tupakkatauon ja kun palasin jatkamaan lukemista, rupesin miettimään että mikähän ketju mulla jäikään kesken. "Ainiin, se ruokasota! Ei vaan siis haaste..."

No mutta siis onnea päätön! :)

???
[QUOTE="Scarlett harmaana";29474609]Ei siinä uuden aiheen antamises mitää vaikiaa olisi. Sä voitit joten laita uus haaste, miks kestää noin kauan? :whistle:[/QUOTE]

Jos sua on pyydetty poistumaan niin miksi olet täällä? Miten aikuinen ihminen ei tajua pysyä pois jos niin on häntä pyydetty tekemään. Ei ku pakko tulla itkemään, kun ei saanutkaan osallistua. Minun mielestä on itsestäänselvyys jos joku heitetään pihalle niin se myös pysyy poissa ja sillon ei voi osallistua leikkeihin.
Sä olet sellainen riidanhaastaja, että muiden pitää olla koko ajan varpaisilla ettet vaa suutu. Sit otat kaiken vittuiluna ja nyrkit pystyssä uhoot, huudat ja kiroot jos joku on eri mieltä. Noi sun kätyrit on yhtä huonokäytöksistä porukkaa kuin sinäkin. Ei kovin aikuismaista käytöstä.

RähinäHerttaPaskanRuskeena
olen kyllä sitä mieltä että päätön pitäisi bannata,ainakin ruokakisasta!
tulee ja menee miten sattuu.nytkin on palstalla ja voisi tehdä aloituksen mutta ei!
todella sikamaista toimintaa.

vieraksi
Jos sua on pyydetty poistumaan niin miksi olet täällä? Miten aikuinen ihminen ei tajua pysyä pois jos niin on häntä pyydetty tekemään. Ei ku pakko tulla itkemään, kun ei saanutkaan osallistua. Minun mielestä on itsestäänselvyys jos joku heitetään pihalle niin se myös pysyy poissa ja sillon ei voi osallistua leikkeihin.
Sä olet sellainen riidanhaastaja, että muiden pitää olla koko ajan varpaisilla ettet vaa suutu. Sit otat kaiken vittuiluna ja nyrkit pystyssä uhoot, huudat ja kiroot jos joku on eri mieltä. Noi sun kätyrit on yhtä huonokäytöksistä porukkaa kuin sinäkin. Ei kovin aikuismaista käytöstä.
Peesi. Todella naurettavaa tulla "nyrkit" pystyssä jenginsä kanssa huutamaan ja mesoamaan et missä se annos on vaikka on pyydetty pysymään pois. Ei taida vieläkään tajuta vaikka on tässä moni asiasta jo hyvin hienovaraisestikkin vihajannu
( ei taida kukaan uskaltaa sanoa ihan suoraan, ei ainakaan kukaan musta). Inhotavaa, kun täällä on ihminen jota toiset saa "pelätä".

Yhteistyössä