"plop"
En nyt tarkoita mitenkään pahalla, mutta mun tuntemat lääkärit on.. noh.. vähän omituisia. Erityisesti pukeutumiseltaan. En tiedä miksi, mutta meidänkin kaupungin lääkäreistä useampi vaikuttaa ulkoisesti hieman omituiselta hiihtäjältä. Työssään varmasti erittäin päteviä ja lyhyen tapaamisen perusteella oikein mukaviakin ihmisiä, mutta ulkoapäin lähempänä puistohiipparia kuin ulkonäköönsä panostavaa ihmistyyppiä.Meidän taloyhtiössä asui lääkäri, ulkovaatteensa oli ihan kulahtaneita ryysyjä. Sama juttu kesäaikaan. Peruslötkö t-paita ja shortsit.
Itse käyn säännöllisesti eräällä yksityisen aseman erikoislääkärillä, joka on tullut kerran vapaa-ajallaan vastaan.. näyttäen, noh, siltä kuin mä nyt eli kulahtaneet verkkarit+takki päällä..
Kaikki ei vaan oikeesti välitä vaatteista, vaikka varaa olis. Lisääkin esimerkkejä olis juurikin lääkäreistä, kun äitini on sairaalassa ollut töissä, mutta jätän tähän..
Mutta siis asiaan, kyllä laadukkaisiin merkkivaatteisiin pukeutuminen aidosti vaatii varallisuutta, yksittäinen tuote voi olla merkkituote köyhemmälläkin, mutta ei pienituloinen merkkivaatteisiin pukeudu pitkään.
Mä puhun siis ihmisistä joita tapaan useasti/näen toistuvasti, koska yleensäkään en kauheasti pikaisesti ohikulkevista ihmisistä mielipiteitä muodosta.